יום שבת, 17 בספטמבר 2011

סיכום קיץ, עלק

טוב, סיכום קיץ ממשי זה לא יהיה, ומהסיבה הפשוטה שהקיץ הזה כלל לא היה הקיץ שלי. היה זה הקיץ שלכן, לקלקניות יותר-מדי-צבע שלי, ואתן התפרעתן עם הלקים שלכן ברחובות ונפנפתן בכתומים שלכן, בורודי בזוקה (שוב!), וגם בכחולים ובירוקים. אני, שקולור בלוק היה בשבילי דרך חיים עד לא מזמן, ושאת אותן ציפורניים צבעוניות בהן אתן מנפנפות עכשיו  עשיתי שנה ושנתיים קודם (טוב, אולי חוץ מהורוד בזוקה), התחלחלתי לנוכח הטרנדיות שהמנהג הזה תפס, אחזתי את ראשי בידיים נטולות לק ומלמלתי ללא הרף "משהו פה לא בסדר, משהו פה לא בסדר". לא שזה עזר לי הרבה. אתן בשלכן המשכתן עם עוד כתום ועוד כחול ועוד ירוק,  מה שרק גרם לי להתכנס עוד יותר אל תוך עצמי ולשקוע בהרהורים דוחים. האם גם אני נראיתי כל כך רע בכחולים, ירוקים וכתומי ניאונים כמוכן? שאלתי את עצמי, האם גם אני נראיתי כה מתאמצת ופאתטית כמו שאתן נראות לי עכשיו? הקשיתי ביני לביני. את התשובה שלא איחרה לבוא קיוויתי לא לשמוע, אולם שמעתיה חרף זאת: כנראה שכן דרלינג, כנראה שכן...
העלבון היה צורב.

לכאורה הייתי אמורה להיות שמחה עכשיו: יש קצת פחות אדום ברחובות. אבל היי, הקולור בלוק שלכן לא פחות גרוע, בחיי! שתבינו, זה לא שאני לא מכירה בזכותכן להיות טרנדיות ולגלות את נפלאות הטורקיז. עשו כטוב בעיניכן, לקלקניות שטות, השתעשעו לכן בצבע כאוות נפשיכן. אבל זוהי גם זכותי לחוש סלידה, ריחוק, שאט נפש. זוהי זכותי המלאה לממש כל פיסת נרגנות שקיימת בי ולהטיח אותה כאן בפניכן כאילו אין מחר. ואתן יודעות מה? אפילו יותר מכך- אעשה זאת גם מחר!

לפני שנעבור לקיץ שלי  - עוד קצת פסולת שליקטתי ברחוב:  תופעת הנייל קולור בלוקינג, או איך שלא קוראים לזה כשכל ציפורן צבועה בצבע אחר. הופתעתי מעד כמה הגועל נפש הזה תפס. ראיתי כל כך הרבה קורבנות של הטרנד הזה ברחובות. מה אומר ומה אגיד? פחד אלוקים לצאת מהבית.

כשאין עכבות הציפורניים... צורחות? התמונה מכאן

ההשראה - ORLY. בחייכן, מה שנראה טוב בהפקות אופנה לא באמת נראה טוב במציאות. מישהו צריך לומר לכן את זה. 


אחוזת תחושת גועל, בדידות ואימה פניתי אני הקיץ אל האנטיתזה: כמה שפחות צבע.
לפניכם הלקים ששימשו אותי הכי הרבה הקיץ:

SAN TAN TONIO  מקולקציית טקסס של OPI ל 2011. (סקירה מפורטת כאן).
 חום מוקה שניחם אותי בזמנים (ומראות) קשים. זה אולי הלק שלבשתי הכי הרבה הקיץ.



GUAVA. לא יודעת מתי הוא הושק, והוא בטח בכלל לא מהשנה, אבל הורוד החם והמתוק הזה של CND חימם לי את הלב.
(לסקירה - כאן)

הוא רק נראה בוהק, אבל זו התמונה. במציאות הוא ורוד אפרסקי רגוע ונוסך שלווה מאין כמוהו. 

REVEALED שלפניכם  (של קולור קלאב, 2011) הוא אולי לא לק שלבשתי כל כך הרבה כמו השניים הקודמים, אבל מצאתי את עצמי פונה אליו מדי פעם. הלק בעל האיכויות הניודיות לא איכזב, וסיפק לי אפרסקיות מושלמת במינימום צבע. (כאן הסקירה המלאה)



ציוני שבח בקבוקיים לקולקציה ינתנו הפעם ל OPI על שודדי הקאריביים - קולקציה פסטלית ומעודנת ברובה שהעזה ללחוש כשבחוץ זעקות רמות.  זוהי הקולקציה החביבה עלי לקיץ 2011.

Stranger tides האלמותי מקולקציית שודדי הקאריביים. סקירה מפורטת כאן

קולקציה נוספת שחיבבתי, גם אם מעט פחות, היא French Affair של essie לאביב 2011. אהבתי את רוב הגוונים בה (Coat Azure הכחול הוא לא אחד מהם), אף על פי  - ואולי דווקא משום - שלא היתה בהם בשורה ענקית לעולם הלקים . מספיק חזיתי בזעזוע מה עושות בשורות ענקיות לרחובות האומללים שלנו...  שמרנות היא דבר שאני לומדת להעריך. כאנטיתזה לקולור בלוק שפשה סביבנו, הקולקציה הזאת היא אלטרנטיבה לא רעה (שוב, להוציא את Coat Azure).

French Affair מתוך קולקציה הנושאת את אותו השם של essie. סקירה על הלק כאן
זהו, בעצם. נתראה בקולקציות הסתיו.
אה, וגם... תקפצו לי.

[לכל הלקלקנים הזכרים: הפניות בפוסט הזה הן במין נקבה, אך אין כאן אפליה מכוונת. נקטתי בהפרדה מגדרית, שלא כמנהגי, כדי לא לחשוף אתכם אל ביקורת שממילא איננה מיועדת לכם. אתם מבחינתי הייתם בסדר גמור הקיץ]. 

10 תגובות:

  1. שמחה לראות ששמרת על לשונך המושחזת ואם תוכלי אנא פרטי לאיזה גובה LOL

    מכל הנראים מלא אני מתחברת ל:OPI - שודדי הקאריביים הגיעו אלי רק בשבוע שעבר. אבל לי גרופית של קולור בלוק המאושרת שבבגדים לפחות הטרנד כאן כדי להישאר, הם יחכו עוד קצת עד שיפציע הסתיו (לאאאאאא)

    השבמחק
  2. כרגע מה שחשוב זה להתאמן בקפיצה (ולצלם. ולשלוח אלי). דרישות גובה יגיעו בהמשך.

    השבמחק
  3. long time
    טוב בהאמת את התחלת את המודה אז את אשמה בכל הגוונים שרצים ברחובות ישראל. וכמובן מקריבים לך אלילים.
    ובאמת, אחרי שנתיים אינטנסיביות בעסקי הלקים אני די מאמינה שכל אחד ירצה הפוגה.
    אולי עם בוא הסתיו והצבעים הקודרים, תחזרי לפרוח
    (ניסיתי להגיב בנוסח הפוסט, אני אלך להתאמן מול המראה!)

    השבמחק
  4. אופנת שילובי הצבעים עונה על גחמה מאוד בסיסית שלי - הגרידיות. לרוב, יום יומיים לאחר שאני מושחת על ציפורני גוון מסוים מתחשק לי להחליף. ציפורן אחת היא פתרון הרבה יותר נוח.

    השבמחק
  5. אותך אני אוהבת אבל את הלקים (חוץ מגויאבה) לא. אל תקחי את זה אישית ;)

    השבמחק
  6. פיצ'ה - מגלומנית ככל שאהיה, אינני רואה את עצמי כמובילת טרנדים, ועל כן מתנערת מכל אשמה או אחריות הקשורים ללקלקנות הרחוב של העת הזו. אולי הסתיו יביא עמו איזו נחמה, אם כי קדרות זה לגמרי לא אני.

    מרג'ורי - גרידיות היא עניין מוכר, וכל לקלקנית חוותה בחייה את התחושה שיש לה יותר מדי לקים על פחות מדי אצבעות, ועדיין, ישנן תכונות שמוטב להצניע אלא אם כן מוכנים לשלם את המחיר הכבד מדי של מראה סליזי כל כך (אם מציבים את הגרידיות מול מחיר שכזה - האמנם החצנת הגרידיות לוקחת? אני הייתי מוצאת לזו האחרונה מפלט אחר, ולא בציפורניים). ונוחות היא אף פעם לא שיקול. לקלקנות עושים מאהבה או לא בכלל.

    מרינה - לפחות מישהו עדיין אוהב אותי. את זה לפחות הרשי לי לקחת באופן אישי.

    השבמחק
  7. בנטי-גאל יקרה,

    סמי איתך בלב ובמחשבה.
    צבעוניות יתר עניין מיותר.

    לק שקוף או ללא תמיד עדיף

    אפשר גם צרפתי עדין אם ממש חייבת

    אבל אין סיבה או צורך או יופי בצבעוניות פרועה.

    השבמחק
  8. איך זה שסמי, גבר גבר, לא הגיב לפוסט הגברים שלי, איך?....

    השבמחק
  9. הייתי אומרת "כנראה שלא" כי את אמנם ענדת את אותו לקים ירוקים וכחולים, אבל לפני שנתיים זה תמיד אחרת כשזה "פותח את הטרנד" לעומת כשסוגרים את הטרנד ולכולם הוא יוצא מהחורים..

    הקיץ הזה גם לי לא הרגיש ממש קיץ, אני לא יודעת להסביר למה. היום אני בכלל עם הרויאל ראז'ה רובי שהוא הכי חורפי שיש. לפניו בכלל הייתי עם לק אדום ולפני זה, אני חושבת שהייתי עם סגול קרמי.
    מה לזה ולקיץ לא ברור..
    כן ניסיתי לשים את הפפאיה פאנץ' הכביכול ניאוני, אבל די סלדתי ממנו. ואולי בגלל זה הכרחתי את עצמי לענוד אותו 5 ימים!

    אוי אוי, ציפורן בכל צבע? כ"כ גיל 11! היתי משתמשת במילה נוסטלגיה אבל היא חיובית אז נוותר עליה..

    גם בעניין התמונת אימג' של אורלי אני מסכימה איתך. מה שכן, זאת אחת הפעמים הבודדות שאני גם מצליחה להתחבר לתמונות יחץ. את רובן אני מוצאות דוחות לגמרי, כנל ובעיקר מאק לאחרונה :/

    לסאן טאן טורינו לא התחברתי סוג של להיות עם להרגיש בלי? לא עדיף פשוט בלי?

    את הגויאבה אני מאוד מחבבת מסיבות שלא ברורות לי בעליל. אבל אי אפשר להתנגד לזה שאני פשוט אוהבת איך שהלק הזה נראה עלי, עליך, וגם על דנרה בפוסט הרלוונטי. לק מחמיא. נקודה.

    לא יודעת מה אני חושבת על הריבילד מסוג הלקים שאני אחבב לדקה ואשנא מיד אחרי. אני מאוד לא צפויה (או דווקא מאוד צפויה) בגוונים האלה.

    אני לא יודעת מה הקשר של הסטרנג'ר טייד לקיץ. יש בו עכירות (סה"כ חיובית, כי אני לא אוהבת לקים בגוון מנטה) שלא ממש מתאימה. אבל מצד שני, באמת טוב שהוא לא מנטה..

    הפרנץ' אפר בעיני לפחות גרוע בדיוק כמו הכחולים והירוקים והכתומים הזוהרים של קיץ זה. סורי.. יש בו משהו כ"כ בנאלי in a bad way שאני לא יכולה לסבול אותו..

    אכן, לא היה ממש מה לסקר בקיץ הזה, ותודה רבה שהוא נגמר! (כן, אני יודעת שאת לא שמחה שהחום עוזב אותנו לטובת הקור - אני לפחות כן! :))

    ח"ח ענקי לסמי הקיץ הזה. כן ירבו התגובות שלו!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים