יום שישי, 25 ביוני 2010

ריגושים זולים: GA-DE Lilac Melody

הרבה ריגושים זולים יש לנו כאן לאחרונה. ו - JADE מסתמנת כניצוץ של הבטחה בתחום. אמנם המבחר שם עדיין רחוק מלהשביע את תאוות הלקלקנית הממוצעת, ורוב הלקים שלהם נעים בסקאלה ששני קצותיה הם "משעמם יותר" ו"משעמם פחות". עם זאת, כנראה שהמגמה הנוכחית שם היא כן ללכת צעד קדימה לקראת העולם הלקלקני הנאור, גם אם משמעות הדבר בינתיים היא שללקים יש שמות סופסוף (לצד המספר), ושמסתמנת נטיה מסוימת ללכת בעקבות טרנדים שולטים. 
טרנד הלילך הפסטלי שתפס חזק הקיץ במותגים המובילים מתורגם עכשיו ללק חביב ב- 10 ש"ח שניתן לקנות בכל סופרפארם שמוכר את ג'ייד במבצע (שימו לב - לק של ג'ייד לא במבצע מתומחר עדיין ב- 50 ש"ח מופרכים וחסרי הצדקה).  
Lilac Melody (מס 381) הוא כמעט כפיל מדויק של Rumple’s Wiggin מקולקציית שרק של OPI. הוא אפילו דורש שכבה אחת פחות, מפני שהפורמולה של ג'ייד עבה יותר, וכך בשתי שכבות אפשר לחתום מניקור קייצי פסטלי קל דעת ונטול דאגות. 






ובהשוואה ל Rumple’s Wiggin:
 זרת וקמיצה - Rumple’s Wiggin
אמה ואצבע - Lilac Melody 


ה - Rumple’s Wiggin טיפונת בהיר יותר, אבל ההבדל לחלוטין זניח ובלתי מורגש.  בהחלט אפשר להסתפק באופציה הישראלית הזולה לאין ערוך, נטולת שלושת הרעלים, והנגישה יותר ללקלקניות בינינו שמעדיפות לא להזמין באיביי.
נכון, האיכות של הלקים של ג'ייד היא לא כמו האיכות של OPI. המברשת מעצבנת לפעמים ומרגישה זולה יותר. אבל דווקא בצבע הזה, היכן של- OPI נדרשות שלוש שכבות, ל- Jade נדרשות רק שתיים, וחווית המריחה ידידותית יחסית. אז למה לא בעצם?


14 תגובות:

  1. גוון מקסים! למרות הכל אני שומרת אמונים לצ'יינה גלייז שלי :)

    השבמחק
  2. רק מלראות את הסווט נעשה לי קריר ונעים

    השבמחק
  3. בדיוק קניתי לי אותו השבוע, אחרי חיפוש ארוך אחרי "הסגלגל הנכון". למרות שאני מאוכזבת מאיכותו (שתי שכבות עדין לא נראות מספיק טוב לטעמי) הוא חמוד ביותר. למה אני שילמתי עליו 13? לא פר.

    השבמחק
  4. לובה - על איזה צ'יינה גלייז את מדברת? אגב - מעריצה אותך לגמרי על שמירת האמונים. זה לא משהו שקיים אפילו בלקסיקון שלי.

    More4me- כן. המראה שלו בהחלט שולח אותי למחוזות קרירים יותר. חבל שהוא לא יעיל בצינון אקטיבי יותר ושהוא לא מקרר את הלובש אותו ב 3-4 מעלות (צריך להמציא לק שעושה את זה).

    שרונה - המבצעים של ג'ייד משתנים ממקום למקום. אני אישית לא נוטה לשלם יותר מ- 10 ש"ח על הלקים שלהם כי אני חושבת שהאיכות לא מצדיקה סכומים גבוהים יותר, וקונה רק כשמבצעים כאלה קיימים. ואגב, המקבילה שלו ב OPI גם לא מי יודע מה. זו בעיה ידועה עם פסטלים - הם קשים למריחה, ודורשים שכבות רבות לאטימות משביעת רצון. אני עדיין חושבת שעשית את הדיל הנכון שבחרת בג'ייד ולא ב OPI במקרה זה - למרות שאת מאוכזבת מהאיכות.

    השבמחק
  5. וואי, הם באמת ממש דומים ! טוב לדעת :-)

    צבע מקסים !

    השבמחק
  6. אני באמת ב"למה לא"..
    הסיבה שלי היא השעמום..
    אם לא יהיה לי משעמם אני אבדוק את העניין..
    אתמול היה לי שעה לשרוף אז עברתי בסופר פארם וגיליתי שהשעמום פשוט חוגג בכל המותגים האלה.. אולי זה משהו מקומי לסופר פארם הזה אבל יש לי הרגשה שזה לא רק שם.. הרבה מהחברות האלה פשוט לא מעיזות...

    השבמחק
  7. תולי - אני דווקא זכרתי שאת לא טיפוס של פסטלים... וכן - הם דומים להחריד!
    מיטל - יכולה להבין אותך. אני עוד יכולה פה ושם למצוא קרמים חביבים שיהיו יפים בעיני. אצל שונאת קרמים כמוך זה הרבה יותר קשה... ונכון אמרת - אין יותר מדי תעוזה במחוזותינו.

    השבמחק
  8. כל כך יפה וכל כך לא אני. הוא קרמי או טיפקסי?

    השבמחק
  9. דנרה - למה או או? הוא גם וגם.
    באופן פרדוקסלי הוא גם לא אני, אלא שמשום מה אני לא יכולה להפסיק לקנות צבעים מהסוג הזה.

    השבמחק
  10. WOW that is beautiful. :) I'm loving it. Oh and I don't know if you have entered my giveaway but I'm only 18 followers from drawing the winner if you are interested in entering. :)
    http://susies1955.blogspot.com/2010/06/please-enter-my-giveaway-o.html
    Susie

    השבמחק
  11. Thanks Susie! I'm already a follower and of course I'm interested in entering your Giveaway!

    השבמחק
  12. וואו אהבתי מאוד! נכנס לרשימה...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים