יום שלישי, 6 ביולי 2010

לא קפה הפוך, פרנץ' הפוך!

תקראו לזה סטיה, תגידו שהשתגעתי, אבל בזמן האחרון אני מוצאת שיש לי איזו חיבה לא מוסברת לפרנץ' הפוך. עדיין לא רואים אותו הרבה כמו פרנץ' רגיל, ואני חושבת שאל הרחוב הוא עוד לא הגיע, אבל במגזיני אופנה הוא מדי פעם מבליח, ושם (אולי רק שם?) הוא דווקא נראה טוב.
אז עשיתי נסיון על עצמי. יצא לא מדויק ורחוק ממושלם, והירחים יצאו לא זהים בגודלם (במציאות זה אמנם פחות בולט, אבל המצלמה אכזרית לחוסר דיוקים שכאלה ומבליטה אותם ללא רחם), ואף על פי כן החלטתי להביא את מה שיצא לשיפוטכם.

ביוטיוב יש המון סרטונים שמראים איך עושים את זה, למשל זה:





אז קצת על התהליך: נתחיל מזה, שבשביל הפרוייקט הביזארי הזה מרחתי על עצמי אתמול את Ruby Pumps של צ'יינה גלייז, לחרדתם של מכריי שחזו באימה אתמול בפייסבוק. כך זה נראה (תגדילו בשביל הנצנצים, אחרת זה לא שווה):


הסתפקתי בשתי שכבות ועליהם מרחתי טופ של POSHE כדי להחליק את מרקם הגליטר המעט מחוספס.
רק היום  - כדי להבטיח שהעסק מאה אחוז יבש, וגם כי התחיל להחשיך לי אתמול בשביל צילומי חוץ - ניגשתי לעבודת האומנות.
הדבקתי על הציפורניים מדבקות המיועדות לפרנץ' מניקור (ב-5 ש"ח בפרפומריה צ'יפית) בתחתית הציפורן, כאשר חצי העיגול הפתוח פונה כלפי מטה. החכמה היא למקם את המדבקה בצורה מדויקת שתהיה סימטרית משני הצדדים. זה לא היה כל כך פשוט, ונדרשו לי כמה נסיונות, ולמרות זאת יצא לא הכי מדויק. בדיעבד נראה לי שמוטב להשתמש במדבקות עגולות פשוטות, כי עיגול קל יותר להנחה, אבל מילא - בפעם הבאה. מעל מרחתי לק שחור קרמי אטום של קולור קלאב, והתחלתי למרוח על כל ציפורן (נו טוב, רק על ארבע ציפורניים. לא באמת התכוונתי להסתובב עם זה...).

תודה לסמי על הצילום

כשהלק השחור התייבש לחלוטין הסרתי את המדבקות, מרחתי שוב טופ, וזה מה שיצא:

 

 כאמור, לא ביצוע מי יודע מה, אבל במציאות אי הדיוקים הרבה פחות בולטים, ואפשר איכשהו לחיות עם זה - גם עם חיות! (ותודה למקיט חתול הפלא שמסכים לכל דבר).



בגדול, אני מצאתי את כל החוויה משעשעת למדי, ואפילו יש סיכוי שאחזור עליה (באותה מידה יש סיכוי שבעוד זמן לא רב אני אשמיץ את הטרנד הזה בכל הזדמנות ואתבייש בפוסט הזה לעולמי עולמים). אפשרות המשחק בין שני צבעים יכולה כמובן ללכת למקומות הרבה יותר נועזים ומרתקים מאדום/שחור (אמנם שילוב קלאסי וסקסי אבל, בינינו, די בנאלי). וגם הירחים יכולים לגדול או לקטון בהתאם לאפקט שרוצים להשיג.
ידידי סמי ששהה עמי בזמן שעשיתי את המניקור הזה אמר "זה נייל ארט". השתקתי אותו ועניתי מיד ומבלי להתבלבל, "זה לא נייל ארט. זה פרנץ' הפוך". הוא נשאר ספקטי אבל אני המשכתי לדבוק בעמדתי. נפרדנו ביריקות, הוא נעלם פתאום בלי לומר שלום, ועד עצם רגע זה ממש אין לי מושג לאן הוא הלך, ואם שלום לצמיגי מכוניתי.
ואתן, לקלקניות יקרות - מה דעתכן על פרנץ' הפוך? בקרוב אצלכן או לא בבית ספרכן?

30 תגובות:

  1. שמעי..... זה לא שגרתי...
    אני לא הכי התלהבתי
    אבל מי שאוהבת שיהיה לה הכי בכיף בעולם!!!

    יכול להיות שלא אהבתי בגלל האדום? נראלי קצת כאילו יש לציפורניים בעיה...

    אבל הרעיון מגניב=]

    השבמחק
  2. ממש אהבתי, כבר מהפוסט הראשון שהעלית על זה

    השבמחק
  3. לא רע לנסיון ראשון! שלא תדעי איך ציפורני הידים שלי נראות כרגע (כחולות ומרוחות).

    השבמחק
  4. פיצ'ה - לציפורניים יש בעיה? זוהי דרכך המעודנת לומר שהציפורניים נראות כמדממות את עצמן לדעת? :)
    אולי עם צבעים אחרים זה היה עובד באמת יותר טוב. אולי אעשה עוד נסיונות כאלה בעתיד...

    מרג'ורי - שמחה שאהבת, אבל זה לגמרי הפוסט הראשון שלי בנושא הזה. את בטח מבלבלת עם בלוג לקים אחר.

    שרונה - רב תודות. האם עלי לפרש כחולות ומרוחות כמרוחות בלק כחול? אם כך הוא הרי שזה נהדר, אבל איכשהו ה"שלא תדעי" שלך קצת מדאיג בהקשר זה. האירי נא את עיני.

    השבמחק
  5. אני אוהבת פרנצ'ים הפוכים, במיוחד השילוב של הלבן והשחור, זה שילוב ממש אלגנטי לדעתי.

    השבמחק
  6. זה נראה נהדר בעיני! עכשיו מצאתי לי פרוייקט נפלא למחר :)

    [אגב, אני עוקבת אחריך כבר זמן מה, אבל זו הפעם הראשונה שאני מגיבה. אני מתה על הבלוג שלך! כ"כ כיף לגלות שיש עוד מכורות לקים ולא לחוש לבד יותר...]

    השבמחק
  7. אני אהבתי! כל הכבוד על הסבלנות להתעסק עם המדבקות האלה. אני ניסיתי פרנץ' איתן לפני מאה שנה בערך והתעצבנתי ופרשתי באמצע.

    אפרופו נייל ארט, הנה קבוצה יפה בפליקר ששווה ביקור
    http://www.flickr.com/groups/nails/

    השבמחק
  8. נכון. מחיפוש ארכיונים מעמיק שערכתי, עולה שהפוסט המדובר, שהותיר עלי רושם בל יימחה, הוא של סטנדינג אוביישן: http://f-standing-ovation.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

    אני מכה על חטא, אבל מאחר ומדובר כאן בבלוג לקים ליברלי אני מקווה שייסלח לי :)

    השבמחק
  9. חחחח תפסת אותי על חם =]
    זה הזכיר לי את הילדים שהופכים את הבפנים של העין החוצה (הנה הוצאתי את זה!!)
    אבל אני חושבת שעם לבן שחור אני דווקא כן יתלהב (למרות שהדמיון שלי חושב על הדמות של פני צלקת מבאטמן- כן אני משתמשת הרבה בדמיון)

    אבלללל העבודה שלך מדהימה- באמת יש לך הרבה סבלנות ואחלה של ידיים! (תרתי משמע...)

    השבמחק
  10. לובה - אכן, לבן ושחור זהו שילוב אלגנטי מאין כמוהו. בשבילי הייתי אומרת שהוא אפילו קצת יותר מדי אלגנטי, אבל נראה לי שהייתי נותנת צ'אנס לכסף עם שחור. שילוב ששומר על האלגנטיות מחד, ומאידך מביא אותה בקריצה מתכתית. אני צריכה לנסות מתישהו...

    פיצפש - איזה ניק נהדר יש לך! ותודה! תמיד כיף לגלות לקלקניות חדשות. מקווה שתמשיכי לכבד את הבלוג בנוכחותך!

    טוש - שמחה שאהבת, וכן - צריך קצת סבלנות. תודה על הלינק!

    מרג'ורי - זה אמנם בלוג לקים ליברלי, אבל גם פה יש גבולות! הישמרי לנפשך להבא מחטאים שכאלה :) אגב, לא מכירה את הפוסט האמור. התספקי לינק?

    פיצ'ה - אוהבת את האסוציאציות שלך. הן יצירתיות משהו. ותודה!

    השבמחק
  11. הוספתי כבר בתגובה המקורית, אבל הנה הוא שוב:

    http://f-standing-ovation.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

    השבמחק
  12. יקירתי, אולי החוויה משעשעת אבל המציאות קטסטרוף!
    כל הכבוד על הסבלנות במריחה, אבל זה נראה כאילו צמחה לך הציפורן אז מילאת את החלל עם לק אדום שהשאלת מבורדל צרפתי...

    השבמחק
  13. להיט! רק חבל שמניקוריסטיות לא יודעות מה זה!
    ל מזמן צילמנו הפקה ושלומית (המאפרת המדהימה) עשתה לדוגמנית בשחור לבן. יצא מדהים!

    הלוואי והיה לי כוח להתעסקות הזו, שהיא אגב פתרון טוב ללק שמתקלף בקצה. פשוט לעשות פרנצ' הפוך וזה משנה את כל הלוק של הציפורן!

    השבמחק
  14. נאה בהחלט. שאלתי היחידה היא-איפה לעזאזל אני קונה לקים של קולור קלאב בארץ?

    השבמחק
  15. מרג'ורי - אופס, פספסתי קודם את הלינק. עכשיו ראיתי את הפוסט - שם הביצוע הרבה יותר מוצלח מפה! אוףףף

    דנרה - שמחה להיות הקטסטרוף שלך הלילה... ודעי לך - השמצות מפיך יקרות ללבי יותר מיהלומים. והלק האדום הוא אכן לק בורדלים ידוע לשמצה.

    חן - זה דווקא טוב שמניקוריסטיות לא יודעות את זה. תחשבי איזו מגפת פרנץ' הפוך זה היה יוצר ברחוב הישראלי, שהוא ממילא קורבן אופנה, ובמיוחד בתחום הציפורניים.

    השבמחק
  16. אנונימית - לקים של קולור קלאב אפשר דווקא לקנות בארץ ברשת נייל סטודיו. יש שם כמה קולקציות, ובקבוק לק מתומחר שם ב 25 ש"ח.

    השבמחק
  17. ממי, זה לא השמצות מרוע, זה מהלב כן?<
    ובכלל, בכל מקום שיש קונצנזוס חיובי/שלילי אני חשה צורך לאזן את הדברים...

    השבמחק
  18. זה הדבר הכי חם עכשיו בעולם. אני ראיתי כמה כאלה עם שחור וזהב [חייבת להודות שלא היה רע] , שחור לבן , ושחור מאט ושחור מבריק. אהבתי מאוד.

    השבמחק
  19. דנרה - בכיף. את יודעת שאני בעד איזון.
    הבולשת - שמחה שאת אוהבת. באשר אלי - זה טרנד שאני לעת עתה מסמפטת אבל בהחלט מקווה שהוא לא יהפוך ל"חם" מדי, כי זה בדיוק מסוג הדברים שיש להם את מלוא הפוטנציאל להפוך למאוסים בעקבות החום :)

    השבמחק
  20. דווקא אהבתי. מאוד מעניין!
    לא זוכרת איפה נתקלתי בזה וההגדרה היתה משהו כמו crescent manicure.
    יש בזה הגיון..
    אולי אני אנסה אם אני אצליח להבין מאיפה משיגים את החצאי עיגולים האלה.
    ואז מבטיחה לעשות משהו מופרע ומגניב :P

    השבמחק
  21. לא יודעת אם זו כוס התה שלי, אבל הביצוע שלך מצויין.
    לפחות כמו זה שבסרטון.

    השבמחק
  22. ראיתי את הסרטון, לא ממש התלהבתי
    ואז ראיתי את שלך ואפילו אני השמרנית אהבתי ומאוד :-)

    השבמחק
  23. ניראה לי שזה יכול להיות יפה מאוד גם ברגלים

    השבמחק
  24. מיטל - את חצאי העיגולים נראה לי שאפשר להשיג בכל חנות קוסמטיקה זולה.

    אנונימי - גם אני לא סגורה על כך שזו כוס התה שלי, אבל תודה!

    אודליה - זה מאוד מחמיא לי. תודה!

    more4me - נשמע כמו רעיון טוב אבל קצת קשה לביצוע מפאת קוטנן של אצבעות הרגליים. נראה לי בלתי אפשרי להניח מדבקות כאלה על כף הרגל, אבל אולי עם יד חופשית (ומיומנת לעילא, לא כמו שלי) זה עשוי לעבוד.v

    השבמחק
  25. אני אחפש, נשמע לי מדליק. אני תוהה מה עדיף, כמו שעשית בהיר בסער וכהה מסביב או להיפך.. ממממ....

    השבמחק
  26. אפשר להתפרע כיד הדמיון הרעה. סומכת עלייך!

    השבמחק
  27. יקירה, סגול וירקרק, תכלת וצהוב.... היו הרבה שילובים שהיו עושים לי הרבה יותר
    זה יכול לעבוד אם בחירת הצבעים תהיה נועזת. אנסה פעם דווקא בצבעים עזים, זה עשוי להיות יפה

    השבמחק
  28. יהיו עוד נסיונות. מבטיחה!

    השבמחק
  29. הלבן טיפקס בסרטון הרג אותי סופית :) מהמם!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים