יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

מניקור מנומר / פוסט אורח של עמית בלקין

(עמית היא לקלקנית מקוראות הבלוג שאליה התוודעתי דרך מייל שהיא שלחה לי עם תמונת מניקור מנומר. אתם כבר יודעים שאני לא טיפוס של נייל ארט, אבל התמונה מאוד מצאה חן בעיני ושאלתי את עמית אם היא תהיה מוכנה להסביר איך עושים את זה. היא הסכימה וכך נולד פוסט האורח שלפניכם).


היי, אני עמית בלקין, בת 16 וחצי, חובבת לקים מושבעת ובעלת אוסף לקים מכובד ביותר
שעם הזמן רק גדל וגדל.
את המניקור הבא פיתחתי לקראת החורף הקרב ובא (או שלא). מנומר בחורף זה הכי כיף!
פה השתמשתי בלק מספר 224 של לייף, לק שחור של חברה לא מוכרת שקניתי בלונדון ולק
זהב עם נצנצים של claire's. הבסיס והטופ הם של LAKA.
 

 
אבל, חשוב לי לציין שניסיתי את המניקור הזה כבר בכמה צבעים וזה מקסים בוורודים,
בסגולים, באפורים ואפילו בכחולים! תתפרעו!!(-:
אוקיי, זה מתחיל בשכבת בסיס כדי לשמור על הציפורניים.


 
 לאחר מכן מרחתי שתי שכבות של צבע הבסיס שבחרתי:
 
 
לאחר מכן ניקדתי את הלק בצבע זהב בצורה הכי פשוטה ומרושלת שיש- בעזרת מברשת
הלק המקורית .
 
עכשיו מגיע החלק הכייפי באמת. בעזרת קיסם עץ פשוט וקצת סבלנות יוצרים מעין קווים
קטנטנים דמויי חברבורות סביב נקודות הזהב. אין צורך בדיוק מושלם- התוצאה הסופית
יוצאת נפלא בכל מקרה!
 
 
 כעת, לאחר ייבוש מלא(!) של הלק ניתן למרוח טופ. 
 
 
זהו, המניקור החזיק אצלי בקלות שלושה שבועות מלאים מבלי להתקלף ועורר התפעלות רבה 
בקרב החברים וסתם אנשים אקראיים ברחוב.
 

אשמח לענות על שאלות פה בתגובות, בפייסבוק או במייל amitbel1@walla.com











22 תגובות:

  1. לייק מטורף.
    זה ניראה ממש מגניב וקל!

    השבמחק
  2. מגניב לאללה! איזה יופי!

    השבמחק
  3. נראה מגניב ביותר! יש לי טיפ קטן - כדאי למרוח טופ אחרי שכבת הבסיס ולפני הניקוד. ככה, אם משהו מתפקשש אפשר להסיר בעדינות מבלי לפגוע בשכבת הבסיס. זה ממש מעולה ☺

    השבמחק
  4. כל הכבוד עמית! מגניב לגמרי! :)

    השבמחק
  5. עשיתי את המניקור! זה ממש מהמם! תודה רבה :)

    השבמחק
  6. למרות שזה ממש לא אני יש לזה קטע מגניב לגמרי. אולי בגלל המנומרות שאני אוהבת נורא.
    מה שלא ברור לי זה איך בדיוק החזיקה הקונסטרוקציה הזו שלשה שבועות.

    השבמחק
  7. צריך לשאול את כותבת הפוסט אם היא עושה כלים :-)

    השבמחק
  8. סחתין עליך בלקין-
    זה נראה ז'ונגלר ביותר.

    השבמחק
  9. מתוק ביותר! אני חייבת לנסות,
    תודה עמית :)

    השבמחק
  10. רעיון מגניב!

    גם אותי די הפתיע שהלק החזיק 3 שבועות?!

    השבמחק
  11. אני מאוהבת.
    *מתפללת שייצא לי ככה יפה כשאנסה!*

    השבמחק
  12. נראה לי שהשלושה שבועות פה דורש הסבר...

    השבמחק
  13. מצטרפת לשאלת השלושה שבועות...

    בכל מקרה- על אף היותי לא מתחברת למנומר זה מגניב ממש =] יפה לך...

    השבמחק
  14. קודם כל, תודה רבה לכולכם(-:
    ותודה שפירסמת את זה!

    אממ, כנראה כשהלק פוגש מים רק במקלחת ובכיור האמבטיה הוא יכול להחזיק שלושה שבועות(-:
    חשוב לציין גם שנתתי ללק להתייבש ממש טוב והוא מורכב מכמה שכבות ולכן הוא החזיק מעמד כל כך הרבה זמן...
    אם כבר משקיעים אז שיחזיק כמה שיותר!

    לילה טוב,
    עמית.

    השבמחק
  15. נראה אחלה!אצטרך לנסות מתישהו

    השבמחק
  16. איזה פינוק! בעיקר לחובבת מנומרים כמוני.
    כבר קשה לי לחכות לנסות את זה.
    תודה!

    השבמחק
  17. איפה ניתן להשיג את הלקים של color club?

    השבמחק
  18. אני קונה אותם בטראנסדיזיין או באיביי. בארץ אפשר להשיג אותם (במחירים גבוהים יותר) בנייל סטודיו.

    השבמחק
  19. מדהים .. סחתייים על הרעיון !

    השבמחק
  20. וואו, נראה מדהים!!! אפשר לגוון ולהשתמש גם בצבעים אחרים ולקבל תוצאות לא פחות יפות. תודה רבה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים