יום ראשון, 1 ביולי 2012

ריגושים זולים, גם אדומים: לקים של ביוטיקייר ומגבונים להסרת לק

הבלתי אפשרי התרחש: אני ממש השקעתי בוקר שלם להסוויץ' את כל אלה, ממש כמו בימים הטובים של הבלוג, כאשר פוסטים של "מה בבקבוק?" הופיעו חדשות לבקרים, ובקושי היתה לכם מנוחה ממני.
ובכן, את המוצרים שלפניכם קיבלתי לפני זמן רב, רב מדי, וחשבתי שזו עשויה להיות הזדמנות טובה עבורכם להעמיד למבחן ביקורתי את הביטוי "מוטב מאוחר מאשר לעולם לא" בהקשר זה. היו אפוא אתם השופטים.

ולענייננו - אני לא נמצאת כאן בשביל אדומים, אבל למקרה שאתם כן, לקלקני דם חם שלי, אני מקווה שתרוו נחת מהשפעה האדמדמה שלפניכם:
18 הוא אדום מתון ולא בוהק, ובמציאות אפשר להבחין שהוא נוטה מעט לורוד - נטיה שאיננה באה לידי ביטוי התמונות. 
מה אומרים הלקלקנים? אני אומרת NEXT!
שתי שכבות.



81 הוא עוד אדום. שנאמר, אדומים אף פעם לא מתים, הם פשוט מתחלפים... והפעם הנטיה הורדרדה התחלפה לכתמתמה, ואם תשאלו אותי - מוטב כך.
שתי שכבות.




55 הוא למעשה פסוודו אדום - הבקבוק אדום  ככל אדום אחר, אבל הנוזל שקוף כל כך ודל פיגמנט, שאין סיכוי שאי פעם יתקבל הצבע האדום על הציפורניים. התוצאה ג'לית וורודה שמזכירה לי לקים של ילדות הפוקדות גן באופן יומיומי. לא בשבילי, אבל מצד שני כל דבר עדיף על אדום ממש.
שלוש שכבות.



88 הוא כבר סיפור כתום. לא ניאון אבל עם נוכחות בוהקת ולחלוטין לא נחבאת אל הכלים. זה הלק היחידי פה שאני ממש אוהבת. שלוש שכבות.



19 הוא ג'לי סגול טרופית ענבים עתיר ברק אך חסר השראה.
שלוש שכבות.


 09 הוא שימר כחול. כידוע, החל מהקיץ שעבר כחול הוא האדום החדש, והוא ללא ספק הגוון שזוכה לקשט הכי הרבה ציפורני אדם אחרי אדום ברחובות המיוזעים שלכם. אני, שהתגליתי כמושפעת מאופנת הרחובות המיוזעים שלכם הרבה יותר ממה שצריך, כמעט שלא יכולה יותר לראות לק כחול, שלא לדבר על ללבוש אחד כזה. והשימר? מוטב שלא אכנס כעת לדיון עתיק יומין זה, רק אסכם שאלמלא השימר ואלמלא הכחול הלק הזה יכול היה להות מושלם.




אבל לא גמרנו, יש עוד עניין שבגינו התכנסנו: מגבונים ריחניים הטוענים להסרת לק ללא אצטון בתוספת לחות.
ככה נראה העסק:


בתחתית האריזה כתוב: "מגבונים ריחניים ועדינים, מזינים את העור, אינם מייבשים את הציפורן" - וזו אמת לאמיתה. זו הפעם הראשונה שאי פעם נתקלתי במגבוני הסרה עם ריח עדין ולא מזעזע. הם גם באמת אינם מייבשים - לא את העור ולא את הציפורן, ויש להם תחושה לחותית/שמנונית ידידותית להפליא.
הבעיה היחידה היא שהמגבונים האלה לא יעילים. הם אולי נעימים לציפורן ולעור, אבל בהסרת לק הם ממש לא משהו. ואני פונה שוב אל הכיתוב על גבי האריזה: "חסכוני!! - מגבון אחד יעיל לשתי ידיים!". על זה לי לומר דבר אחד בלבד: בולשיט.
המגבונים עצמם דקים ביותר ומאוד קשה להסיר לק עם מגבון אחד - הרבה יותר קל לערום כמה יחדיו ועם הערימה לשפשף את הציפורן כי אחד בדרך כלל נדבק ללק ומתקשה לנוע.

מגבון בודד דק מן הדק

אבל מילא זה שצריך לעבוד עם המגבונים בזוגות או בשלשות - אילו זוג או שלשה לא מספיקים לכל הידיים. בדרך כלל זה זוג לאצבע. לא מאמינים? הנה כמות המגבונים שנדרשה לי להסווצ'ות של היום (קחו בחשבון שכל סווץ' זה ארבע אצבעות וממש לא שתי ידיים):


אז חסכוני זה לא. השתמשתי כמעט בחבילה שלמה.
זאת ועוד, המגבונים בסופו של דבר עשו עבודה הסרה, אבל יש לזכור שזה על סווצ'ים בלבד - כלומר, לקים שמרחתי אך ורק לצורך הצילומים ומיד הסרתי, כך שהם לא התייבשו באופן מלא. יש להניח שבלקים שהתייבשו כמו שצריך מלאכת ההסרה תהיה אפילו יותר מייגעת.
בשורה התחתונה - לא לקנות, למרות שחבילה כזאת נורא זולה (משהו כמו 2 או 3 ש"ח - לא זוכרת בדיוק).

אבל זה לא שלביוטיקייר אין מה להציע בתחום מסירי הלק. כבר יותר משנה שאני משתמשת אך ורק באצטון הטהור שלהם  ותאמינו לי -  יותר טוב מזה אין.  בכל פעם שאני עוברת באחת מהחנויות המקסימות של ביוטיקייר, שתמיד מלאות בשטויות נהדרות ושימושיות (מי יותר מי פחות), אני קונה בקבוק אצטון טהור של ליטר ב - 15 ש"ח.  אני יכולה לומר שבכל ההיסטוריה הלקלקנית שלי נתקלתי במסירי לק יקרים יותר, אבל לא בטובים יותר. האצטון הזה מסיר לק בקלות וביעילות, בלי חומרי ריכוך וטיפוח ובלי יומרות, אבל עושה את העבודה. ישנו מיתוס בקרב חובבות הלקים שמסירי לק ללא אצטון הם טובים יותר לבריאות וגם ידידותיים יותר לציפורן ולעור, אבל אני לא מצאתי לכך כל עדות. לא ראיתי שום הבדל מבחינת נסיוני האישי, וגם לא מצאתי מחקר מדעי רציני שמצביע על עדיפות כלשהי לחומרים המצויים בלקים ללא אצטון. הציפורניים המחורבנות שלי נוטות להישבר ולהתפצל גם אם אני משתמשת באצטון, גם אם אני משתמשת במסירי לק ללא אצטון (והשתמשתי בשנה הראשונה לבלוג כמעט רק בכאלה), וגם אם אני בכלל לא משתמשת במסירי לק או צובעת את הציפורניים (כמו בחודשים האחרונים). כנראה שיש דברים שלא משתנים, ביניהם הציפורניים שעמן נולדתם. אל תצפו שמסיר לק יעשה כל מיני דברים שהגנים או התזונה שלכם אחראיים להם בעצם.

את המוצר הזה לא קיבלתי להתנסות וחבל. הוא פי אלף יותר טוב מהמגבונים המגוחכים שקיבלתי

מחיר לק של ביוטיקייר: 4.5 ש"ח. להשיג בסניפי ביוטיקייר (אם אתם לא מכירים תבדקו איפה יש באתר הבית)

ובינתיים - אדיוס!

22 תגובות:

  1. תענוג של פוסט! לא בגלל שהלקים כאלה מהממים ולא בגלל שמסיר הלק הריחני כזה מדהים...
    :)

    אתחיל מההתחלה - הלקים - לא לא ולא.
    אולי הכתום, אבל לא בשלוש שכבות.
    הכחול יכול היה להיות מבטיח בלי שימר ואולי בגימור מעניין (ג'לי?) לא הבנתי מה זה היה האדום השקוף הזה, לא ברור בעליל!!!

    והמגבונים? לא יאמן כמה תשבוחות שמעתי על הקשקוש הזה. לא עובד נקודה!
    לדעתי כל המהללות והמשבחות מעולם לא ניסו להוריד לק עם שכבת בסיס איכותית ושכבת טופ איכותית מעל. פשוט בלתי אפשרי!!

    בנוגע לאצטון. גם אני רוכשת או יותר נכון רכשתי את האצטון הזה בקביעות. ובאמת אין יותר טוב ממנו, אין יותר יעיל ממנו, ואין יותר זול ממנו. אבל לפחות עבורי, אני כן חושבת שראיתי הדרדרות במצב הציפורן שלי לאור שימוש חוזר ונשנה באצטון.. כך שכרגע לפחות אני מנסה איכשהו להחזיר את הציפורן למה שהיתה קודם שזה מתפצלת, אבל לא אחרי 3 ימים...

    טוב לראות אותך כאן! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את באמת שמעת תשבוחות על המגבונים? ממי? זה בלתי נתפס. ואל תלכי רחוק אל מניקור מלא - הלק שהורדתי ממש לא היה עם שכבת בסיס וטופ , אלא לק של סווצ'ים שאפילו לא התייבש לגמרי.
      מעניין ששמת לב לשבירת ציפורן בגלל אצטון. את בטוחה שזה בגלל זה? אני שמתי לב ששינויים בתוזנה משפיעים מאוד על איכות הציפורניים, ולעומת זאת לקים/מסירים ושאר תכשירי ציפורניים כלל וכלל לא.
      טוב לראות גם אותך :)

      מחק
    2. את לא מאמינה אבל ראיתי כמה וכמה הודעות מאוד מתלהבות בפורום איפור על המגבונים האלה. אני חושבת שראיתי תשבוחות גם בפייסבוק.
      הזוי, הא?
      מזכיר לי להעביר קופסית קטנטנה שכזו למישהי שכן אהבה (ובטוח לא שמה בסיס וטופ..)

      לא חשבתי אפילו על כיוון של תזונה וכאלה. יתכן וזה משפיע.. אין לדעת..
      לאחרונה באמת היתה תקופה סופר לחוצה ומעצבנת..

      מחק
    3. הזוי לגמרי.
      אני לא אתפלא אם סטרס משפיע לרעה על הציפורניים. אצלי יש השפעה מאוד מובהקת של תזונה. יכול להיות שבכלל לא האצטון גרם לך לבעיות ציפורניים (ויש דרך קלה לבדוק את זה - אם אין שיפור תוך שבועיים שלושה עם מסיר לק ללא אצטון, כנראה האשמה לא במסיר הלק).

      מחק
    4. אני לא חושבת שאפשר לראות שינוי בציפורן תוך שבועיים שלושה כי צריכה להיות מוחלפת כל הציפורן, לא?

      מחק
    5. תלוי איפה השבירה. אם היא בקצה העליון הקצה הזה יוחלף תוך שבועיים שלושה. אם את חושבת שכל הציפורן פגועה מהאצטון וצריך לחכות שהיא תוחלף כולה הייתי ממליצה לך לוותר על הניסוי. זה הולך לקחת כל כך הרבה זמן שלא באמת תהיה לך אפשרות לבודד גורמים. מה אם בעוד כמה חודשים הציפורן שלך באמת תשתפר? את תייחסי את זה למסיר הלק בעוד שיכול להיות שזה קשור בכלל לתזונה טובה יותר או לפחות סטרס (או שזו סתם מקריות).
      אני די משוכנעת שאצטון לא מזיק לציפורן יותר מאשר מסירי לק ללא אצטון, אבל תעשי את הבדיקות שלך אם נראה לך שזה באמת שווה בדיקה.

      מחק
    6. הרעיון הראשון שגרם לי לעבור (חזרה) לאצטון היה שכאשר משתמשים באצטון שמים את הפד לזמן קצר מאוד על הציפורן והלק יורד, בעוד כשמשתמשים בללא אצטון שהוא חלש יותר צריך ממש להשרות את הציפורן בחומר - מזה הנחתי שעדיף דווקא אצטון..

      לא יודעת אם אני רוצה לעשות כאלה ניסויים כאלה.. אפשר לעבור לאכול צנימים ולשתות רק מים במשך 4 חודשים, וגם להשתמש רק באצטון ולראות מה יקרה ;)
      אה, כמובן לחיות בנירוונה תוך כדי על חוף הים.. (אבל אז מה עם נזקי השמש ;))

      מחק
    7. דיאטת צנימים ומים בטוח תחזק לך את הציפורניים :)

      מחק
  2. הלקים כולם מחרידים בעיני, אולי מלבד האדום הראשון הוורדרד, אבל זה גוון כ"כ חרוש שבאמת אין טעם להתעכב עליו.
    המגבונים מחרידים גם הם. בואי ואגיד לך מניסיון אישי מר - אחרי שהלק מתייבש ויושב על הציפורניים יומיים ויותר זה כמעט בלתי אפשרי להסיר אותו מבלי להשתמשת בכ-500 מגבונים. לא יעיל, לא חסכוני ולא נעליים.
    את האציטון לא ניסתי כך שלגביו אחריש.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינתי אם כבר אדום אז עדיף כבר השני, אבל על טעם ועל ריח וגו'... הלקים לא מזעזעים בעיניי. הם סתם לא מלהיבים. והמגבונים מיותרים לגמרי. נסי את האצטון של ביוטיקייר ולא תתאכזבי.

      מחק
  3. אני דווקא ממש אהבתי את הכחול! נראה מהמם :). רציתי לנסות את המגבונים אבל הם נשמעים ממש סיוטיים אז כנראה שאוותר...

    השבמחק
    תשובות
    1. מן הסתם הייתי עשויה להיות יותר סלחנית כלפי הכחול שנתיים אחורנית, אבל עכשיו אני פשוט לא יכולה :)
      ותרי על המגבונים ולכי על אצטון טהור של ביוטיקייר.

      מחק
  4. אני חייבת להתוודות על אהבתי לאדומים. הנה, הוצאתי את זה מהמערכת, אך להגנתי ייאמר שגם בשנת 2001 יש לי תיעוד מצולם שלי עם ציפורניים משוחות באדום דם. כך שזה אינו עניין חולף אצלי. האדום השני מצא חן בעיניי, פרט לכתום את שאר הלקים לא אהבתי. וכיאה לאישה פרובינציאלית שכמוני, אני משתמשת תמיד באאציטוו, מסירי לק אחרים פשוט מביאים לי את העצבים. הם לא יעילים מספיק, והם יקרים. פיכס.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא כל מסירי הלק ללא אצטון יקרים - מסיר הלק של ביוטיקייר לא יקר כלל, אבל היעילות היא בהחלט שיקול מכריע בהעדפת אצטון.
      אדום הוא אחד הצבעים האהובים עלי, אבל בכל הנוגע לציפורניים אשאיר אותו לידיהם של ההמון, לפחות לעת עתה. כשלא ישארו יותר ציפורניים אדומות ברחובות אשקול לארח אותו על ציפורניי.

      מחק
  5. אני אהיה מעט יותר סלחנית ואגיד כי השני וכתום זוכים ממני ללייק.
    ובקשר למגבונים - הם ממש לא חסכוניים אבל מגבון אחד מסיר לי בכיף לק מאצבע אחת או לפעמים שתיים. מה שכן הוא לא מתמודד משהו עם גוונים כהים וגם משאיר תחושה שמנונית. לנסיעות ולנשיאה בתיק זה פיתרון מעולה וזול.
    אציטון שלהם מעולה! יש להם גם מסיר יותר קטן עם כל מיני תוספות אבל גם יותר יקר ביחס לגודל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכתום זוכה גם ממני ללייק, ואפילו האדום השני בסדר איכשהו בעיניי בתור אדום, כך שאנחנו די מתואמות הפעם. שמחה לשמוע שאת מסתדרת עם המגבונים - אצלי זה לא יעבוד כנראה. האצטון הגדול שלהם הכי מומלץ לדעתי.

      מחק
  6. אני נהנית מזה שעמלת קשה בשבילנו, ויצא פוסט כמו פעם (עם ניחוח נוסטלגיה...)
    על האדומים אדלג בחינניות... כמוך, אינני מתחברת.
    את 55 אני מורחת כפדיקור... אני לא אוהבת לקים על ציפורניי הרגליים, והוא מושלם מבחינה זו.
    88 אהוב עליי מאוד!
    השימר הכחול מחריד. נקסט!
    המגבונים משמשים אותי האמת לא רע... אני מצליחה להסיר לק בהיר עם מגבון אחד, ואת הכהים עם 3:)
    מה הסיכוי שנראה אותך יותר ותחזרי לרומן איתנו?:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן אכן, קשה עמלתי, ואפילו אני הרגשתי קצת כמו בימים ההם. הו הנוסטלגיה!
      רעיון טוב להשתמש ב 55 לפדיקור "ללכת עם להרגיש בלי" סטייל. 88 נהדר באמת - כל מילה מיותרת. יופי לך עם המגבונים, זה קצת מאזן את הביקורות שלי ואיזון זה טוב.
      רומן נשמע לי קצת מחייב כרגע, ואני עוד לא בשלה למחויבות. מה לגבי מפגשים חד פעמיים מדי פעם ? נוכל להסתפק בזה לעת עתה? :)

      מחק
    2. בגלל שאני מכירה אותך זמן מה, אני מוכנה למפגשים מזדמנים!

      מחק
  7. אני חולה על אדומים :) זה קלאסי, זה עובד תמיד. כמו וורודים, בעצם.
    לגבי המגבונים - שמעתי ביקורות לכאן ולכאן, יש כאלה שמוכנות להישבע בחייהן שזה המוצר הכי מוצלח שהן קנו ויש כאלה שריסקו את הקופסא על הקיר מרוב עצבים.

    כיף לקרוא אותך :)

    השבמחק
  8. אני לחלוטין בעד ביוטיקייר. יש דברים שלא שווה לשלם עליהם הרבה כסף ושאפשר למצוא להם חלופות זולות וטובות לא פחות.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים