יום רביעי, 23 ביוני 2010

ריגושים זולים מאוד: שני לקים של WOW

קיבלתי מנעלולה שני לקים שהיא קיבלה מחברת WOW והחליטה להעביר לי אותם להתנסות. זוהי ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי החברה הזאת, ואני מוכרחה לומר שהופתעתי לטובה. הפורמולה של WOW היא 3FREE, והלקים זולים מאד - 8 ש"ח ליחידה. על מגוון הצבעים אני לא יכולה לומר כלום כי קיבלתי רק שני לקים, ואלה שני הלקים היחידים של WOW שראיתי. חיבבתי את הבקבוק, שמזכיר קצת את הבקבוק של OPI, והמריחה היתה בסדר גמור אם לוקחים בחשבון שהלקים האלה עולים 8 ש"ח. OPI זה לא, אבל הפורמולה היא בהחלט ברמה של לקים ישראלים אחרים שיצא לי להיתקל בהם, שמתומחרים גבוה יותר. המברשת קטנה, דקה וגמישה, ואוספת בדיוק את כמות הלק הדרושה בשביל שכבה לא עבה במיוחד ולא דקה במיוחד.
הצבעים שקיבלתי הם לא צבעים קייציים במיוחד. למעשה, הם לא קייציים בכלל. אלה שני צבעים שנקשרים אצלי באסוציאציה חזקה לסתיו - הזמן החומקני הזה שבו מתחילים ללכת עם ז'קט קטן מעל הטי שירט, אבל עדיין לא עם סוודרים ומעילים.
שני הצבעים חביבים אך לא מיוחדים. ראיתי כאלה אינספור פעמים. עדיין - שניהם קלאסיים, נראה לי שאני אהנה ללבוש אותם מדי פעם.
366 הוא קרם סגול חציל כהה עם תת גוון אדום ונוטה אל החום - בעיקר בתאורות ביתיות. אני אוהבת צבעים כאלה, גם אם אני לא נוטה אליהם בדרך כלל. הם שיקיים ומסוגננים, ויכולים לגרום אפילו לפרחת לקים כמוני להיראות מתוחכמת לרגע.
שתי שכבות יש לנו כאן. בלי טופ.




392 הוא לבן טיפקס מהסוג שלא משנה כמה כאלה כבר ראיתי - אף פעם לא נמאס לי מהם. זה הצבע הכי סתווי בעולם בעיני. הוא מצד אחד מדגיש את שרידי השיזוף מהקיץ, ומצד שני שולח אותך לחזיונות חורפיים על חופשה מושלגת בהרים.
לבנים מהסוג הזה הם בדרך כלל בעייתיים מבחינת מריחה, אבל הלבן שלפנינו לא התגלה כבעייתי יותר מאחרים. השכבות נמרחו בצורה מעט עבה, והיו קצת סימני מברשת, אבל בשתי שכבות אפשר להגיע לאטימות משביעת רצון. אפשר למרוח עוד שכבה לשם השלמות, אבל באמת שניתן להסתדר גם עם שתיים.



בגדול, אין לי משהו רע לומר. העלות ביחס לתמורה מרשימה אותי. ההיכרות הזאת עם שני הלקים של WOW בהחלט גירתה את הסקרנות שלי ביחס לחברה הזאת, ונראה לי שאני אהיה מוכנה להתנסות בעוד לקים שלהם.

זניח אך טעון שיפור - שיטת המספור במקום השמות. למספרים אין משמעות עבורנו. אנחנו נעדיף "אנצ'נטינג טיפקס" ו"סקסי אגפלנט" או כל שם מטופש אחר על כל 356 או 392 שהמחשבים שלכם יודעים להנפיק.

עוד עניין שאני לא יודעת כל כך איך להתייחס אליו הוא עניין הריח. קצת חריף מדי וגרם לי לצריבה בגרון ולשיעולים. אלה דברים שבדרך כלל קורים לי עם לקים שהם לא 3FREE, ומפתיע למצוא את זה בלק נטול שלושת הרעלים. מקווה שזה סתם לא נעים, ולא משהו שצריך להטריד אותנו באמת...

 ועכשיו שאלה אליכן, לקלקניות יקרות - האם כבר התנסיתן בלקים של WOW? אם כן - איך התרשמתן אתן? אשמח גם לשמוע התרשמות כללית וגם המלצה (או ביקורת כמובן)  על לקים ספציפיים. רוצה לדעת מה לחפש בשיטוט הבא שלי בחנויות WOW.


17 תגובות:

  1. הלבן, כן כן כן. קשה לי להעריך אותו ביחס ללבנים אחרים, אבל נראה טוב
    336 סלש פאנקי אגפלנט נראה כמו עם טופ ללא טופ, ולפחות בביצוע שלך - מרשים

    השבמחק
  2. הלבן נראה כמו הרבה לבנים אחרים, תאמיני לי. שזה באמת בסדר מבחינתי. לפעמים אדם פשוט צריך את הטיפקס שלו.
    וכן - הברק באגפלנט בסדר גמור.

    השבמחק
  3. הופתעתי מאוד לטובה מהלקים של WOW. לפני כמה חודשים ניסיתי שניים, מין ורוד פוקסיה וורוד ניאון (כמובן ששכחתי את המספרים, עוד טיעון נגד שיטת המספרים) שהיו מעולים ועמידים.

    אתמול קניתי שם שניים נוספים, פסטל ירוק וורוד דהוי ושניהם קצת אכזבו אותי אבל אולי זה בגלל שאני לא רגילה לפסטלים וחסרה לי מיומנות! הצבעים מדהימים, אבל המריחה והמרקם מעט לוקים בחסר. אולי בפעם השניה יהיה לי קל יותר.

    אבל בגדול, אחלה לקים (במיוחד למחיר כזה).

    השבמחק
  4. לא ניסיתי ולא נראה לי שאנסה...

    השבמחק
  5. הבולשת - לגמרי איתך!
    גברת יום שלישי - תודה על האינפורמציה. שמחה לשמוע על העמידות, ושבאופן כללי את מרוצה מהלקים. בהחלט אנסה עוד.
    דנרה - טוב. לא ממש נפלתי מהפתעה עכשיו :) אני דווקא מעריכה את הסנוביזם שלך, ואוהבת להיתקל בו כל פעם מחדש!

    השבמחק
  6. אה, אני שמחה שנהנית! הסגול באמת יפה מאוד, לא מפיל/מעלף מחדשנות אבל אחלה גוון סולידי (גם המספר סולידי :-P).

    השבמחק
  7. כן, בגבולות הסולידיות סך הכל נהניתי והופתעתי לטובה.

    השבמחק
  8. כבר כתבתי לך שאני ממש הופתעתי מהפורמולה שלהם... קניתי את 406 בחנות ההיא בסנטר (סורי, לא מצאתי את החשבונית, ואחרי שפרגנת כ"כ לתמונות של החתול שלי, אפילו חיטטתי בזבל בשבילך:)

    מדובר בגוון ורוד שבבקבוק היה נראה אפרסקי אבל על הציפורניים הוא יצא קצת ניאוני פאקצי. סחף המון מחמאות מבנות 25 ומטה והקשה לי את החיים כשניסיתי להיראות רצינית בדיונים וישיבות בעבודה.

    אני מאוד ניהנתי מהמריחה ושתי שכבות דקות היו מושלמות...הוא החזיק לי כמעט שבוע (אני שמה רק שכבה דקה של מייבש שקוף של בוקי-סטייל מעל).

    סה"כ - ממש סבבה.

    השבמחק
  9. אני נמשכתי ללק סגול מכשפות מהסדרה הישנה (הלקים הצרים) שלהם, ומאוד הופתעתי לטובה.אני אוהבת שהלקים שלהם מתייבשים ממש מהר.
    הריח באמת נוראי,קניתי לק ורוד שלהם ויש לו ריח פחות חריף לדעתי.
    המגוון שלהם בסדרה הישנה די נדוש,ובסדרה החדשה של הבקבוקים השמנים יש מעט מאוד צבעים,וזה די מאכזב

    השבמחק
  10. אני תוהה כמה עוד נמוך נרד חחחחח
    עדיין לא ניסיתי את WOW ואולי אני גם אנסה אבל זה לא נראה לי סביר.. (אין לי מושג איפה יש בכלל סניף קרוב שלהם.. וזה שנתקלתי בו היה בתל אביב השנואה..)

    השבמחק
  11. פוקסי - כן. זוכרת שהתרשמת לטובה. מעריכה את החיפושים שלך, אבל קצת לא נעים לי שחיטטת בזבל בשביל זה:) והחתול שלך באמת היה מקסים.
    הניאון הורוד נשמע טוב, אלא שכרגע אני קצת בתחושת רוויה מניאונים ורודים. אני מרגישה שפתאום רואים אותם בכל מקום, לא? שמחה מאוד לשמוע על העמידות. אני שמעתי את זה כבר מכמה בנות, וזה מצוין.

    מיתר - את הסדרה הישנה לא הכרתי, ולמעשה גם את החדשה לא, חוץ משני הצבעים האלה. מאכזב באמת לשמוע שהמבחר קטן... אולי הם יוסיפו עוד צבעים בעתיד.

    מיטל - זה נראה כאילו לרדת נמוך יותר כבר אי אפשר, לא :) ואמרו לי שיש סניפים שלהם בכל מיני קניונים. אין לי מושג. אולי לגוגל הפתרונים.

    השבמחק
  12. הלבן נראה עלייך טוב!זה לבן נקי? כי לא נראה ככה

    השבמחק
  13. נעלולה - רב תודות!
    חן - תודה! אצלי הוא נקי לגמרי.

    השבמחק
  14. רוצים לראות עוד ממצורי wow ואפילו לזכות בהם בחינם !!

    כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לכתבות ולהתחיל להשתתף :]

    השבמחק
  15. http://www.facebook.com/pages/Wow-cosmetics/143841335639065

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים