יום שבת, 25 באוגוסט 2012

גם מנומר וגם ורוד!

טוב, חברות וחברים. אם זה לא המניקור המגניב ביותר שקיים אני לא יודעת מה כן. לא, לא מדובר ביצירתיות לקלקנית שנחתה עליי לפתע פתאום, ואני נשבעת לכם שמכחולים, נקדים, גליטרים ושאר קישוטים לא אחראיים למניקור שלפניכם. מדובר במדבקות לק של חברה שמעולם עד כה לא שמעתי את שמה - אינקוקו (INCOCO). צריך רק להסיר שני פלסטיקים ולהדביק. שלא תטעו - אלה לא ציפורניים מלאכותיות אלא לק ממש, שאיכשהו יובש וגובש לצורה של ציפורן גמישה, אותה ניתן להתאים לציפורניים האמיתיות שלנו.
הסברים על איך זה עובד תוכלו למצוא באתר החברה הישראלי, ושם גם ניתן לרכוש את המדבקות.

לפני המלל שאנחית עליכם הנה כמה תמונות - להתמוגגותכם ולקנאתכם.
(למדבקות שאתם רואים קוראים Purrty)






ולרשמיי:

1.  ההדבקה פשוטה וקלה אם כי מודה שבבשבילי היא היתה קצת טריקית בפעם הראשונה. אני חירבשתי את המניקור הראשון שלי כי בטיפשותי הסרתי רק פלסטיק אחד ולא את שני הפלסטיקים, ולא הבנתי למה זה לא נדבק כמו שצריך. זה כמובן לא חייב לקרות לכם. עם זאת, מרגע שהבנתי איך לעשות את זה, זה היה ממש ממש קל.

2. אין מריחות לק, אין שכבות ואין זמן יבוש. תאמינו לי, זה משחרר.

3. ריח: לא נכונה הטענה שאין בכלל ריח. כשפותחים את אריזת הניילון שבה מאוכנסנות המדבקות יש בהחלט ריח לק. עם זאת, הריח פחות חריף מריח של בקבוק לק פתוח, והחשיפה אליו אורכת פחות זמן (מריחים רק כשפותחים את הניילון. בזמן ההדבקה הריח כבר לא מורגש).

4.  המדבקות הן 3FREE, כלומר, נטולות שלושת הרעלים המסוכנים שעדיין קיימים בלקים מסוימים. זה כמובן מבורך.

6. המחיר: 39.99 למדבקות חלקות ו 49.99 למדבקות מעוצבות. יקר ולא מתאים לשימוש יומיומי אם כמוני, גם גנטיקת הציפורניים שלכן לא מארחת לק יותר מיומיים. מצד שני, אם אתן מאלה שהולכות למניקור כל שבוע במכון, ולק מחזיק עליכן שבוע, מחיר המדבקות סביר בהחלט. קחו בחשבון גם שהמניקור יוצא נקי ובלי שאריות על הקיוטיקלס, שזו בדרך כלל אחת הסיבות להעדיף מכון על פני מניקור ביתי, כך שבמובן זה התוצאה תהיה דומה למכון.

7. על אף המחיר הלא זול, וגם אם זה יחזיק עליכן יומיים בלבד, אי אפשר להתעלם מעניין העיצוב: באתר של אינקוקו תימצאו לצד עיצובים חלקים עיצובים סופר מגניבים (גם אם בשבילם תצטרכו לחלוף על אי אלו עיצובים מהגהינום), שעשויים בהחלט להיות שווים את ההשקעה - ולו רק לאירועים מיוחדים.

8. זאת ועוד, אם הציפורניים שלכן קצרות כשלי, כל מדבקה יכולה להספיק לשתי אצבעות, כך שסט מדבקות יכול להתאים לשני מניקורים. אם מסתכלים על זה ככה, 25 ש"ח למניקור זה כבר לא דיל כל כך יקר.

7. באשר לטענה שהמדבקות מחזיקות יותר מלק רגיל: נבדקה על ידי ונמצאה כלא נכונה. אצלי מניקור עם המדבקות מחזיק מקסימום יומיים, בדיוק כמו לק רגיל, ואפשר למשוך עוד יום יומיים אם מוכנים להתפשר על צ'יפים קטנים. אם לק רגיל מחזיק אצלכן שבוע אין סיבה להניח שהמדבקות לא יחזיקו שבוע.

לסיכום:
1. כן ממליצה
2. כן למדבקות המעוצבות
3. אפשר בהחלט לוותר על החלקות.

ואחרון חביב: המדבקות נשלחו אליי להתנסות מהחברה והצליחו להעיר את הבלוג - ולו לרגע קט - מתרדמת הקיץ שלו. דבר זה לא קרה עם מוצרים אחרים שנשלחו ועדיין נשלחים מחברות יח"צ שונות ומשונות. אני בעקרון עדיין אמורה לכתוב על כל מיני מוצרים כאלה פוסטים, אבל רק הזמן יגיד אם אמצא את החשק לכך (ועמכם הסליחה יחצנים יקרים. המוצרים שלכם פשוט לא מלהיבים מספיק). על כל פנים, למקרה שאתם עוד מתעניינים, אני לא ממש קונה לקים לאחרונה ואין לי שמץ של מושג מה קורה בעולם הלקים כיום. עדיין לא יודעת לומר אם זה רק עניין זמני. ובאשר אליכם, לקלקני שומדבר שלי, מקווה ששלומכם טוב ואתם שורדים את הקיץ בלי יותר מדי כחול סר טעם על הציפורניים.
נשיקות ממני בינתיים,
vanitygirl


14 תגובות:

  1. תמיד טוב לראות אותך בפוסט חדש :) עלי המדבקות החזיקו 4 ימים והייתי יכולה להמשיך איתן לעוד יומיים שלושה בשקט. במצד שני, גם לקים לרב מחזיקים עלי כארבעה ימים ולפעמים אני אפילו סוגרת שבוע שלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיוון שמדובר בלק אחרי הכל, אני לא רואה סיבה שמדבקות יחזיקו יותר.
      ובבקשה, למה לא - המשיכי לנפנף ב 4 ימים ובשבוע. את ככל הנראה משתייכת לקבוצת ברות המזל בעלות הציפורניים הבריאות והמושלמות שאני מקללת בסתר לבי.
      (אבל למרות שמקללת שמחה לראותך פה!)

      מחק
  2. איזה כיף שחזרת אלינו גם אם רק בגלל חידוש מרעיש במיוחד!
    מי אמר שכבר אי אפשר להרשים אותנו?
    בעיני מדובר על "תענוג יקר" כיוון שאני מורחת לק בעצמי ומחליפה (יחסית) הרבה (גם אם לא לאחרונה..) לא חושבת שיש לי צורך במשהו מיוחד שעולה כמו בקבוק שלם. מצד שני, תמיד יש אירועים שרוצים לעשות משהו אקספשונל ובדיוק ביום שכזה אם אפשר לחסוך מאיתנו חצי שעה של מריחות והמתנה עם אצבעות פרוסות זה בהחלט מבורך!
    בעיני לא קורה שום דבר באמת מיוחד ומעניין בנגזרת הלקים כך שלא קרה כלום שלא היית מעודכנת בקיץ הזה.. מי שם לב ללקים ניאונים כשהאופנה הנוכחית הפילה עלינו ים של מכנסיים וגופיות בכל צבעי הקשת הניאוניים במיוחד.. ואני חשבתי שהביגוד הזה נועד לשמור שלא ידרסו אותנו בחושך ולא בכדי שנגרום בהכרח למישהו לצנוח מסיוורון באמצע היום..
    ובכל זאת כיוון שיש לך מה לסקר (גם אם לא מרעיש במיוחד) מקווה שזה אומר שנראה עוד פוסט בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מודה. התרשמתי ועוד איך.
      ונכון, אובייקטיבית זה תענוג יקר, אבל בינינו, גם בקבוק לק שעלותו זהה היא תענוג יקר (ובנמיוחד לאור העובדה שהסיכוי שאשתמש בבקבוק יותר מפעם אחת הוא קלוש ביותר)...

      שמחה לשמוע שאני לא מפסידה הרבה. זה מעודד!
      נראה כבר לגבי עוד פוסט. אני מקווה שיהיה עוד, אבל מודה שבעת זו פוסטים הם לא בדיוק בראש מעייני...

      ונשיקות בינתיים! כיף לראות גם אותך פה.

      מחק
  3. האמת שמדבקות מצוירות זה מגניב... אולי אני אזמין חבילה אחת רק בשביל אצבע מורדת או משהו.

    לגבי עולם הלקים- עולם כמנהגו נוהג. והשנה הנהיגה כוללת בעיקר קולקציות משעממות, את לא מפסידה כלום.
    אבל בלי קשר אני מוכנה לרדת על הברכיים ולהתחנן שתחזרי לכתוב יותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודעת אם אפשר להזמין בבודדות. לפי האתר נראה שהן נמכרות בסטים. מה גם שלא ברור איך מדבקה בודדה תעזור לאצבע מורדת. אבל יותר מזה - איך בדיוק תתאימי את צבע הלק לצבע המדבקה שתקבלי?

      תראי, לגבי הצעתך האחרונה: מוכנה לשקול זאת. איש מעולם לא ירד על הברכיים והתחנן בפניי שאחזור לכתוב. אבל כדי שאשקול זאת ברצינות את כמובן חייבת לצאת מתחום ה"מוכנות" ולעבור לתחום הביצוע... ואת יודעת מה? את אפילו לא חייבת לבוא עד אלי בשביל זה. גם סתם סרט מצולם שמראה אותך מתחננת על הברכיים יעשה את העבודה.
      אומרים שאנשים זקוקים לתמריצים בשביל לפעול. זה תמריץ!

      מחק
  4. בהחלט קונספט מגניב אבל די יקר. מצד שני אם אראה דוגמה ממש מלהיבה אולי אתפתה...

    השבמחק
    תשובות
    1. איך לא התלהבת מהמנומר מרינה? יצור סולידי שכמוך! את יודעת מה הבעיה שלך? את לא מספיק פרחה. זה העניין!
      מאוד הייתי סקרנית לדעת מה זה דוגמה "ממש מלהיבה" בעינייך. אם תיפלי על אחת כזאת תודיעי לי.

      מחק
  5. הקונספט ממש מגניב- אני מצאתי שזה ממש נוח להדביק אותן ואין צורך בבסיס, במייבש וכל השאר.
    מנומר זה לא אני- אבל עלייך זה בהחלט מוצלח מאוד.
    דווקא בתחום העמידות מצאתי שהן מחזיקות עליי חמישה ימים (בעוד לקים מחזיקים בין יומיים ל-3) אבל זה מאוד אינדיווידואלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, עכשיו לא נותר לי אלא ללכת להציץ בבלוג שלך כדי לראות איזה מדבקות את קיבלת.

      מחק
  6. מגניב לגמרי! ראיתי את הפוסט הזה רק עכשיו , שמחה שהוא העיר אותך מהתרדמת :)

    השבמחק
  7. וואו, אחלה עיצוב!
    האמת, אפשר לקנות כאלה מדבקות דרך איביי בהרבה יותר זול לדעתי, ככה שאולי אפשר למצוא תחליף יותר זול (לפחות לי זה יתאים יותר, בתור חיילת שום דבר לא יכול להחזיק על הציפורניים מעל ליומיים בסופ"ש, ככה שאיכות זה לא משו שצריך כל כך לקחת בחשבון).
    חשבת לנסות לקים הולוגרפים (אני יודעת שיש לך כמה, אבל ממש מעט)?
    הם מדהימים בשמש ונראים (לפחות חלקם) לא רע בצל, ופשוט... כל כך מסיחי דעת בצורה אדירה ומושלמת, עם המזג אוויר השמשי הכמעט תמידי ששורר פה.
    יש גם עוד כל מיני לקים חדשים מגניבים עם אפקטים שונים ומשונים, זה בטוח יוציא אותך מהתרדמת P:
    (פתחתי עכשיו בלוג חדש, ואני מתחילה לסקר כל מיני לקים בסגנון, אולי זה יעזור?
    כמו שאומרים - עם האוכל בא התאבון ;))

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים