יום רביעי, 13 ביולי 2011

OPI Stranger Tides

אני לא אוהבת להלל ולשבח לקים שמראש ידוע לי שהם בלב ליבו של הקונצנזוס, ועל כן לא אעשה זאת עם Stranger Tides , על אף שאני אוהבת אותו בלב שלם וחושבת עליו את המחשבות העדינות, המזוקקות והטהורות ביותר שאפשר לחשוב על לק.
חוצמזה - גם לו רציתי להלל ולשבח - בשביל מה להתאמץ? שהרי ממילא תעשו זאת במקומי, לקלקני ירוקת-טינופת אהובים שלי.

אז פוסט הלל it ain't. לכאורה, הצהרה זו עשויה היתה להיות סגירה הולמת למלל שלי,  אבל רצה הגורל ובסוף השבוע האחרון הסתובבתי עם הידיד הירוק האפרפר שלפניכם, והוא גרר בעקבותיו תגובה חוזרת על עצמה שמעולם לא נחשפתי אליה קודם לכן עם שום לק אחר. מדובר בתופעה כל כך משונה, שאלמלא קיומם של עדים להתרחשותה (ובכל אחת מהפעמים שהיא קרתה!) הייתי ודאי מבטלת את הזכרון הזה כהזיה של מוחי הקודח, כפי שבודאי תעשו אתם.

אז לענייננו: שלושה גברים שונים נישקו לי את הציפורניים למראה הלק, ללא כל תיאום או קשר ביניהם. אציין רק שהאירוע חזר על עצמו שלוש פעמים בזמנים שונים (אך באותו יום - שבת האחרונה). השלושה הם מרקעים שונים לחלוטין :  האחד הוא בן זוגי ציפי, גבר ממשפחה לגיטימית, השני הוא ידידי הטוב סמי, גבר ממשפחת פשע נודעת, והשלישי הוא אחי, שעל משפחתו לא ארחיב כאן, אבל אין היא משתייכת לאף אחת משתי הקטגוריות הנ"ל.
למותר לציין שאיש מעולם לא נישק את ציפורניי קודם לכן.  לא נותר לי אלא לקבוע ש Stranger Tides הוא מגנט גברים.




שתי שכבות בלבד מספיקות כדי שדברים מוזרים ממש יתחילו לקרות.
Stranger Tides הוא חבר בקולקציית שודדי הקאריבים, וניתן להשיגו בארץ בנייל סטודיו ובמכונים הנבחרים ב 59 ש"ח, או באיביי במחיר נמוך יותר (טראנסדיזיין משום מה הפסיקו למכור OPI וחבל, כי לדעתי היה להם את הדיל הכי משתלם ברשת. עדכנו אותי אם אתם יודעים מי מוכר היום OPI במחירים טובים).

*את הלק קיבלתי להתנסות מהחברה. 

21 תגובות:

  1. רוצה גברים שינשקו לך את הציפורניים? התקשרי: 1900-strangertides.
    אני אוהבת אותו!

    השבמחק
  2. איך בדיוק גוון כזה מושך גברים? אולי אני פשוט צריכה לנסות אותו באופן אישי ולראות? את הגבר שלי מושכים דווקא הגוונים הנשיים יותר, קרי אדום, סגול וורוד למיניהם.

    השבמחק
  3. אולי יש בלק חומר שמושך גברים?! LOL!
    אני בכל מקרה אוותר. את חולה ;)

    השבמחק
  4. נועה - מדיווחים שקיבלתי עתה, מרגע פרסום הפוסט הקו הזה קרס עקב ריבוי פניות.

    מורן - נחשפת! עכשיו אני מבינה למה את כל כך בעניין אדום סגול וורוד תמיד - כי החבר אוהב.

    מרינה - ברור שתוותרי, את לפני חתונה וכדאי מאוד שתשמרי על תומתך עד אז.

    השבמחק
  5. אלך בדרכך ולא אשבח את הלק המהמם והיפה ביותר בקולקציה...
    אני חשבתי שה- China Glaze - Sun Worshiper הוא זה שמסנוור גברים, כמו שכתבתי בפוסט האחרון, אבל טוב לדעת שלא צריך ניאוניות בשביל להשפיע עליהם...;)
    אפשר להכיר את סמי?...

    השבמחק
  6. סמי תמיד שמח להכיר
    סמי מעריץ נשים וחתולים
    אבל לא מנשק יד של כל אחת ולא מלטף כל חתול

    בברכה
    סמי

    השבמחק
  7. תארזי לי היטב בסרט ירוק ותשלחי לי! מהמם! :)

    השבמחק
  8. 2 שכבות של כיסוי מושלם? הייתי מנסה אותו אם לא היה כל כך יקר. מה זה 59 שקל? כבר עדיף לקנות ויברטור ארנב חסין מים
    http://www.shop69.co.il/vibrtvr-vrvd-wqvp-hsin-mim-hki-zvl-barc.html

    דשתי

    השבמחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  10. אפילו בעלי, בעל אלרגיה לכל לק מלבד שקוף, ניוד ופרנץ' לא עשה לי פרצוף! (לדעתי הוא אף חיבב אותו, אבל בסתר. שלא יעלה לי השתן לראש.)

    (רותם)

    השבמחק
  11. סמי - משחק אותה hard to get?
    הבנתי. חבל, ככה מפסידים דברים.
    אה, וכידוע אני אלרגית לחתולים...;)

    השבמחק
  12. הלק הזה אמנם יפה מאוד בעיניי וזה הירוק (אם אפשר לקרוא לו ירוק) היחידי שאני מכירה שהייתי מוכנה לשים עלי. ולמרות זאת הוא לא בשבילי ולכן קניתי את "חברו" האפור (Skull and Gloossbones).

    השבמחק
  13. לכבוד דנרה,
    סמי לא משחק מה שכתבת;
    מבין שלא הצליח לבטא עצמו בבהירות ומתנצל על כך.

    מצטער ללמוד שאת אלרגית לכל דבר כמעט ומקבל את הצורך בטישיו, יחד עם זאת מתקשה להבין כיצד קשור אמריקן אקספרס לענין. סמי תמיד מזמין.

    בברכה

    השבמחק
  14. קטעים לגמרי!!!
    באופן מאוד מפתיע אני חושבת שהלק הזה באמת ממש מחמיא וממש מיוחד! יש בו משהו שלא הייתי מצפה מלק בגוון הזה..
    אסתכל עליו קצת יותר מקרוב כשהוא יגיע בחבילת המיני (עבור אפרת)
    מה שכן, חייבת לעדכן אותך (גם בכדי שתעדכני את הפוסט :P)
    הסיבה שאין OPI באתר של טרנס היא לא שהם הפסיקו למכור אותם כמו שהם החליטו שהם עוברים לאתר אחר..
    כל זה גילתה רותי חברתנו (לא לוקחת קרדיט שהוא לא שלי :P)
    זה האתר החדש -
    http://www.nailsupplies.us/
    שיש בו כל מה שהתרגלנו באתר הקודם רק בעיצוב אחר..
    אגב, המחירים נשארו אותו הדבר.
    ואגב, כבר הספקתי לעשות הזמנה מהאתר החדש, אבל האמת, טרם הגיע (נשלח ב 5/7 כך שבטח צריך להגיע בקרוב)

    לפני שאני אשכח, למה הלק הזה אמור לגרור מחמאות? כי בעיני הוא נראה לא שגרתי. אבל אני כמובן לא מבינה שום דבר בשיגרתי אז זה בסדר.

    כבר אמרתי שכיף לראות אותך כאן בבלוגר? (אני יודעת שאמרתי, אבל לא מבטיחה לא להגיד את זה שוב בפוסט הבא :P)

    השבמחק
  15. מעניין לגלות שזו תכונה גורפת של הלק...גם בן הזוג הפרטי שלי התלהב באופן בלתי רגיל- ואני כבר חשדתי שמשהו בו לא בסדר (בבן הזוג, כמובן. הלק נפלא ונהדר!)

    השבמחק
  16. דנרה - לדעתי זו לא הניאוניות אלא האחרות. כל עוד זה לא עוד אדום/ורוד בנאלי שהם ראו בכל מקום ועל כל אחת זה מושך (אם כי עדיין אין בעובדה זו הסבר לכך ששלושה גברים נישקו לי את הציפורניים) ולגבי סמי - יש לו חזות קשוחה אבל לב זהב. כדאי להכיר כמובן, זו גם אופציה להתברג בצמרת הפשע בארץ!

    סמי - אתה אולי לא מנשק יד של כל אחת אבל את היד של דנרה כל אחד היה מנשק. בהתחייבות!

    הבולשת - אבל אם אארוז לך אותו באיזה לק בדיוק אני אשתמש כשיתחשק לי שינשקו לי את הציפורניים ??!

    דשתי - הייתי אומרת לך שבאיביי אפשר לקנות אותו ב 40 ש"ח, אבל אתה בטח היית משיב לי שבמחיר כזה אפשר לקנות באותו אתר את הרוקט פוקט 4 חסין מים ואפילו לקבל 5 ש"ח עודף. ועל זה לא הייה לי מה להשיב לך, לכן מוטב שאשתוק.

    רותם - את רואה?! הנה ההוכחה. מגנט גברים ללא ספק!

    עדן - על האפור שמעתי מרותם שהוא דומה למירור מירור של אורלי. אם זה ככה אני באמת לא צריכה אותו כי את מירור (האהוב עלי מאוד) כבר יש לי

    מיטל - תודה על האינפורמציה החיונית. באמת שלא היה לי מושג. אבדוק את האתר החדש בהזדמנות ראשונה. ושמחה לשמוע שאהבת את הלק. איכשהו זה די נדיר שאנחנו חולקות אהבה לאותו לק, וכשזה קורה זה משמח אותי (למרות שהלק הזה הוא קונצנזוס היסטרי אז זו לא ממש חוכמה)

    פיצפש - הכל בסדר עם בן הזוג. הוא כנראה - כמו גברים אחרים - נפל קורבן למגנט הגברים הזה.

    השבמחק
  17. אין קשר בין האפור ל-mirror mirror, 2 צבעים שונים לגמרי. בקרוב תראי השוואה.

    השבמחק
  18. אני כל כך שמחה לשמוע את זה! מחכה בקוצר רוח להשוואה!

    השבמחק
  19. סמי - חן חן על ההתנצלות ועל ההזמנה. אם כולם היו כמוך זה היה חוסך לכולן הרבה כסף בכרטיס. אני עדיין מהסוג שמעדיף לגהץ את שלו ;)

    וניטי - מסכימה, יש מצב שהצבעוניות החריגה הזו מבלבלת אותם...
    בטוחה שיש לסמי לב 24 קראט לפחות (מעניין מה היה צריך לעשות בשבילו...).
    תודה על הפרגון, ליד שלי יש מגע של קטיפה וארומה מבטיחה.
    אולי אתחיל לנשק את עצמי...

    השבמחק
  20. היי,רציתי לדעת איפה בארץ אפשר לקנות לקים של Essie ו- opi ?

    תודה :)

    השבמחק
  21. OPI ואסי נמכרים בסלוני מניקור/פדיקור שונים. כמו כן OPI ניתן לקנות בנייל סטודיו (הקלידי בגוגל למציאת האתר ושם חפשי את הסניף הקרוב למקום מגורייך), ולקים של אסי נמכרים גם בסניפים של מדינה מילאנו (רשת חנויות איפור שנמצאות בהרבה קניונים).
    בהצלחה!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים