יום שישי, 11 בנובמבר 2011

essie Power Clutch

זוכרים את הפוסט הזה?  שם יש אפור דומה מאוד של צ'יינה גלייז. אמרתי בפוסט ההוא שאני אוהבת את Concrete Catwalk אבל מעדיפה אפור אחר של אסי. אז זה האפור שאני מעדיפה. לצערי אין לי את שניהם להשוואה כרגע, אבל האפור של צ'יינה גלייז מעט נוטה לכחול, ואילו Power Clutch שלפניכם הוא ממש אפור (גם אם התמונות שלי קצת מכחילות אותו). הוא לא נוטה לשום צבע לטעמי, אף על פי ששמעתי דעות שהוא נוטה לירוק. לדעתי מדובר באפור מדויק ביותר, ובעיניי הוא נפלא (וזאת בשעה שביחס לאפור של צ'יינה גלייז אני די פושרת).  יודעים מה? אפילו הייתי אומרת שהוא האפור הכהה החביב עלי יותר מכל אפור כהה שאי פעם נתקלתי בו. אל תזדעקו לעברי שיש עוד אלף כמוהו ושהוא לא מיוחד. אני יודעת שגוונים דומים לא חסרים, אבל בכל הנוגע להעדפות גוון בלק, מבחינתי (לפחות בגרסת "מה בבקבוק?" סוף 2011) מדובר במשחק של דקויות ודיוקים, לא בייחוד. האפור הזה קולע בול.






שתי שכבות בתמונה, פורמולה מצטיינת.

ועוד דבר, לקלקניות - כפי שאתן ודאי זוכרות, מאסתי בטרנד הלק הכהה על ציפורניים קצרות, ואני דוגלת באימוצו של טרנד שעוד לא קיים, הלוא הוא טרנד המכשפה : לק כהה על ציפורניים ארוכות. אני מעודדת את כל לקלקני העולם להצטרף לטרנד הזה כדי לעזור לקצוצות הציפורניים להתפנות מהעולם לכמה שנים, כי הן היו כאן מספיק. כשלעצמי אני עושה מאמצים רבים, על אף שזה לא קל לעתים, ואף על פי שציפורניים ארוכות נסדקות ונשברות לפעמים. הטיפ שלי הוא כזה: אם הציפורניים נשברות או סתם לא גדלות או מאיזושהי סיבה אתן מעדיפות לא לגדל - פשוט הימנעו מלק כהה. יש המון לקים בהירים שאני מוכנה לקבל עליכן. 

25 תגובות:

  1. אפתח בדברי נאצה :P
    טוב לא ממש נאצה כמו תלונה!
    הלינק למעלה לפוסט האפור הקודם לא עובד.
    לטיפולך...

    אני גם אוהבת לקים כהים/בהירים/צבעוניים/דכאוניים על ציפורניים ארוכות. רק שלצערי בתקופה האחרונה זה לא קורה. ואז אני מגלה כמה יפים לי כל מיני לקים כהים/בהירים/צבעוניים/דכאוניים יותר משהיו נראים עלי קודם. אני לא ממש יכולה להסביר את זה...
    כי קשה לי לחשוב שהיתה לי בעיה עקרונית עם זה שהיו לי ציפורניים ארוכות.
    אני חושבת שהבעיה היא בעיקר בצורה עבור ציפורניים ארוכות שהיא יותר משמעותית (וגם מעצבנת).
    אף פעם הציפורניים לא יוצאות שוות, אף פעם זה לא יוצא כמו שהייתי רוצה שזה יצא.
    בציפורניים קצרות הן פשוט קצרות וזהו..

    אגב, מה לגבי הלק הזה וקלי? עד כמה הם דומים?
    הקלי היה מאוד חביב עלי בסה"כ אבל בסופו של דבר הרגשתי שהוא כהה בצורה שהולכת לאיבוד. אולי הנוכחי בהיר יותר?

    השבמחק
  2. תוקן. תודה!
    קלי הוא אפור עם נטיה (לסגול כמובן). נטיה קלה אמנם - אבל עדיין נטיה. ואילו פאואר קלאץ' לטעמי הוא אפור אמיתי שלא נוטה לשום גוון. הוא בדרגת כהות דומה לקלי אם זכרוני אינו מטעני.
    ציפרניים ארוכות זה בעיה - גם באורך גם בצורה. מסכימה לגמרי שיותר קל ונוח קצר. אבל בשביל זה בדיוק יש לקים בהירים. לק כהה על קצר מושל בכיפה כבר כמה וכמה שנים. אם הטרנד הזה לא ימות לבד מישהו צריך להרוג אותו, גם אם המישהו הזה צריך להיות אני.

    השבמחק
  3. אם ככה קשה לי להיות בטוחה מה אחשוב עליו. ואם ארכוש אותו (ולא רק בגלל שהוא שייך ללוריאל) הוא בכל מקרה יאלץ להיות על ציפורניים קצרות ;)

    אני זוכרת שפעם הציפוניים שלי היו ארוכות ובלתי שבירות. ואם נשברה לי ציפורן הדבקתי אותה וזה החזיק עוד מספיק זמן חחח
    היום, אני לא מצליחה לגדל בכלל.. אפילו לא קצת.. הן ישר מתפצלות בקצה ואז אני צריכה לקצוץ כמעט עד הקצה. ומכיוון שזה כל פעם לפחות 2-3 ציפורניים אני לא יכולה להאריך את האחרות כי זה יראה מגוחך ומוזר.. :/

    אני לא יודעת למה ציפורניים כהות "צריכות" להיות קצרות. בעידן זוהר הציפורניים שלי כמובן שזה לא היה ככה עבורי. אבל אני חושבת שהיום אני מצליחה להנות דווקא יותר מהבהירים על הציפורניים הקצרות. זה מרגיש לי "פחות משתלט". אפור כהה משתלט זה מעולה! אבל ורוד או אפרסק?!

    השבמחק
  4. ציפורניים קצרות "צריכות" להיות קצרות כי כך קבע הטרנד. אם אנחנו לא נמרוד מי ימרוד?

    גם הציפורניים שלי לא מגיעות לאורכים מטורפים. מעבר לעובדה שזה לחלוטין לא פרקטי, זה גם לא יצליח לי כי הציפורניים של נשברות כשהן מגיעות לאורך מסוים. אני לא פנאטית בעניין האורך (אף על פי שאני באמת ובתמים מעריצה את לוק המכשפה), וגם אם הציפורן לא ממש ארוכה זה בסדר. העיקר מבחינתי הוא להעיף את הציפורן הקצוצה-דבוקה לעור. די עם זה. מישהו צריך להעביר את המסר לרחוב.

    השבמחק
  5. הציפורניים צריכות להיות קצרות בשביל שהן לא ישברו או בשביל אילו שכל הזמן נשברות להן :)
    כל טיעון אחר לא הגיוני בעיני..

    פעם הציפורניים שלי היו ממש של מכשפה. היה כיף לקבל את ה"מחמאות" מהעולם סביב. דוגרי, כולם שנאו את זה - מה טוב!
    האורך הממוצע של האגודל היה כאורך הציפורן שמחוברת לבשר. האורך של הציפורניים האחרות היו לפחות חצי (אולי קצת יותר) מהחלק שמחובר לבשר.
    בקיצור - ארוך לכל הדעות!
    עם החוזק שהיה להן זה היה פרקטי.

    אה, את הזרת הייתי גוזרת בקביעות כי כשהייתי כותבת הייתי עושה לעצמי חור בבשר חחח לא יודעת להסביר למה, לא הצלחתי להרגיל את עצמי להחזיק את הזרת בצורה אחרת כשאני מחזיקה עט וכותבת..

    השבמחק
  6. כן, אנשים לא כל כך סובלניים לציפורני מכשפה. אני אומרת - צריך לדקור אותם! (עם ציפורני מכשפה כמובן).

    השבמחק
  7. been there done that ;)
    אפילו היו לי מקומות ספציפיים שידעתי שהם כואבים מאוד :)

    השבמחק
  8. אצלך הוא יצא אפור נקי, אבל בפועל הוא אכן עם תת גוון ירוק.
    צבע ממש יפה. אהבתי!
    ותפסיקי לדרדר אחרות... מילא לק כהה על ציפורניים ארוכות, אבל לק בהיר עכשיו? ממש מרדיםםםםם!

    ואגב, הקישור מוביל חזרה לפוסט הזה.

    השבמחק
  9. בדיוק הלק שיש לי על הציפורניים !
    מצטרפת למחמאות על הגוון !
    :-)

    השבמחק
  10. מיטל - אוהבת את הרוח הלוחמנית. הכיוון האלים הוא בהחלט אופציה אם כל הכיוונים האחרים נכשלו.

    דנרה - תוקן הלינק בפעם השניה. תודה! לא רואה את הירוק הזה בשום אופן. לא על הציפורניים על כל פנים. הצבע מקסים כמובן (על ציפורניים ארוכות!). אמשיך לדרדר את ציבור הלקלקניות כל עוד רוחי בי. אחרי הכל, הן אלה שדרדרו את רוחי מלכתחילה...

    אורלי - בדיוק הלק שיש לך על הציפורניים הקצרות או הארוכות? מקווה מאוד שיש לך תשובה נכונה בשבילי :)

    השבמחק
  11. אהבתי מאוד את הצבע!
    ואני אוהבת לק כהה על ציפורניים ארוכות- זה מרזה אותן:) חח

    השבמחק
  12. אני רוצה את התפריט! הציפרניים ארכו ונראות נפלא!
    על האפור החורפי והמדכא אפילו אין לי תגובה

    השבמחק
  13. פיצ'ה - מרזה, הא? לא חשבתי על זה, אבל יש בזה משהו...

    אפרת - תודה. אין לי הסבר לחוזק של הציפורניים שלי כרגע. אנסה להמשיך להאריך. לגבי הצבע - הוא האפור החורפי והמדכא הנפלא ביותר שקיים.

    השבמחק
  14. אלוהים אדירים, נראה שאני לבדי אצטרך לעצור (או לחילופין להידרס בדרכן הצוהלת) את כל חסידות הציפורניים הארוכות שצירפת אליך. שוד ושבר. קודם כל - אני לא מקבלת את הטיעון שזה טרנד ומשום כך עלינו למרוד בו. גם ציפורניים אפורות וגם גווני הניוד למיניהם הם טרנדיים עד זרא ועדיין יופיים זורח מהרבה מאד פוסטים בבלוג הזה. שנית, ציפורניים קצרות, שלא לומר גזוזות כמעט עד הבשר, הן הן המרד האמיתי. לא עוד נשיות מתייפייפת שהופכת את אחד מהאברים היותר קריטיים לשמישים תחת מגבלות הדוקות. יש לא מעט פעולות שאי אפשר לעשות בנוחות עם ציפורניים ארוכות, שתיים מהן קריטיות לי במיוחד, על אחת מהן מוטל חיסיון בשלב זה והשנייה היא כתיבה. לא ולא! דווקא הבלוג שלא מקדש לקים "יפים", כמו גם בשמים "נעימים" ובכלל את הרצון לצאת כוסית כסיבה ראשונית של בחירה והתנהלות, דווקא לכאן הזדחלו הציפורניים הארוכות...דאם

    השבמחק
  15. אוי J! ציפורניים אפורות וגווני ניוד הם לא דבר שרואים בכל מקום שנים על גבי שנים ועל כל אישה שניה כמו הציפורניים הגזוזות (ויכול בהחלט להיות שאם אראה אותם יום יום על מספיק נשים לאורך מספיק זמן אחשוב שגם זה טרנד שחייב להיעלם. אני נגד סטגנציה מכל סוג). ולמה את חושבת שבשם היופי הנשי המקובל אני בעד ציפורניים ארוכות? אני דווקא בכיוון האלים, הלוחמני, המכשפתי וזורה האימה - זה משהו שאת צריכה לקחת בחשבון לפני שאת מאשימה אותי ב"כוסיות".

    זאת ועוד - מבקשת להעמיד דברים על דיוקם: אף על פי שהטרנד הזה יצא לי מהאף, דיברתי רק נגד לקים כהים על ציפורניים קצוצות. עם לקים בהירים יש לי פחות בעיה.

    את כמובן מוזמנת לחשוב עד מחר ומחרתיים שציפורניים קצרות הן אות לשחרור האישה או משהו כזה, אבל אני אמשיך ואטען שמדובר בטרנד ותו לא, ואותן פרחות לקים שמושחות לק על ציפורניהן הגזוזות עושות זאת (רובן המכריע לפחות) רק מתוך קונפורמיזם לאופנה השלטת ולא משום סיבה אחרת.

    ודבר אחרון - לשם הבהרה: אני האדם האחרון בעולם שיקדש נוחות כערך. אף על פי שבחיי היומיום אני מונעת לעתים משיקולים של נוחות, עמוק בלבי אני רוחשת להם בוז עמוק. בעולם אידיאלי שבו אין דבר כזה כמו מטלות יומיום, אני רואה את עצמי רק בעקבי 15 ס"מ (על ה- 175 ס"מ שלי), ועם ציפורני מכשפה ארוכות ארוכות ומחודדות. והיה וכל לקלקניות העולם יאמצו ציפורני מכשפה, רבים הסיכויים שאזנח את הלוק לטובת משהו אחר. ללמדך א. שאני מושפעת מטרנדים לא פחות מכל אחד אחר, רק שעלי הם משפיעים הפוך, וב. שאין לי לא אידיאלים ולא סנטימנטים למראה זה או אחר.

    השבמחק
  16. אפורים אף פעם לא היו הקטע שלי, אז אל תיעלבי אם אני לא מפגינה התלהבות יוצאת דופן ;)

    לקים כהים נראים טוב על ציפורניים באורך בינוני, לדעתי לפחות. יש שלב שבו הציפורניים פשוט ארוכות מדי וזה לא יפה [שוב, לדעתי. זה אינדיווידואלי לגמרי :) ]
    מה שכן- אחרי תקופה ממש ארוכה שדבקתי בציפורניים קצרות, פתאום יש לי חשק לציפורניים ארוכות ["ארוך" אצלי זה בערך שני מילימטר יותר ממה שיש לך בתמונות כאן]

    השבמחק
  17. טוב שאמרת שאפורים הם לא הקטע שלך אף פעם, אחרת באמת הייתי נעלבת עד עמקי נשמתי :)
    עקרונית אני בעד ציפורניים ארוכות החורגות מגבולות הטעם הטוב (פשוט לא ממש מתעניינת במה ש"נראה טוב"). לדאבוני, מטעמים גנטיים כאלה ואחרים ומטעמי מציאות בזויים, הארוך שלי הוא רק "בינוני".

    השבמחק
  18. מממ...ובכן, אני חייבת להודות שיש משהו באזכור המכשפה שמשחק לטובתך ולטובת הציפורניים הארוכות; סוג של הפוך על הפוך - את מאדירה את הקיום הנשי המשוחרר ממגבלות הכוסיות דווקא בהקצנה שלו...בכל זאת, אלו זמנים פוסטמודרניים (ג'ודית באטלר, דראג, אלמודובר וכל זה) ואני אוהבת להתבלבל. שנית, אני ממש לא מקדשת נוחות כערך (ולראייה- הארון שלי ייכשל בכל מבחן פרקטיות שעיתוני נשים ימציאו אי פעם - שמלה שחורה קטנה? חולצה לבנה מכופתרת? סו נוט), אלא שכאן הנוחות היא לא ערך העומד לבדו אלא משרת מטרה אחרת, נשגבת הרבה פחות למרבה הצער- זה פשוט נראה יותר טוב, לא להתפתל בתוך נעליים וציפורניים. לא אחזור על סלוגן הנוחות המאוס של חברה מסוימת לייצור כפכפים כעורים אבל האמת היא שאין מחזה נוגע ללב יותר מאישה המתנדנדת על עקבים גבוהים מדי או מקלידה בזהירות רבה מדי, ונוגע ללב זה לא סקסי. לפיכך אני מוכנה לקבל עקבים מעוררי יראה וציפורני מכשפה רק בסטילס, וכן- הבלוג שלך בסטילס, אז אולי גם זו נקודה לטובתך, אבל החיים שלי-לצערי-לא ממש. בעניין פרחות הלקים, זו כנראה הייתה צריכה להיות הנחת היסוד שלי- ברור שאנחנו לא מדברות עליהן ולא על כל מי שעושה בחירות בלי לחשוב על מה הן מצביעות. כולי קנאה באנשים קלי דעת אלו והייתי מתחלפת איתם בכל שעה. בונוס מספר אחת: תגובות קצרות.

    השבמחק
  19. עניין הציפורניים הארוכות לדעתי זה נושא של יכולת, יש כאלו שיכולות ויש כאלו שלא...
    אבל הצבע הזה מדהים ואסי פעם נוספת מוכיחים שהם המובילים בקולקציות סתיו-חורף.

    השבמחק
  20. צבע יפה, אבל כמו שכתבת, בגלל שיש דומים לו ומה שמבדיל ביניהם אלו רק הדקויות של הגוון, אני אוותר.
    יש לי את "Kelly" של זויה (שאגב, בעיניי אין בו שום רמז לסגול, הוא אפור "עכבר" כהה) וכרגע אין לי צורך בעוד לק מהסוג הזה.

    מסכימה לגבי הפורמולה של אסי, מה שנקרא משתבחת עם השנים, שימשיכו ככה.

    השבמחק
  21. J - יצא המרצע מן השק. את - ולא אני - היא זו המונעת משיקולים כוסיים. "נראה יותר טוב", "לא סקסי" - הם ביטויים שלך, לא שלי. אני מעדיפה מראה מוקצן ופרוורטי על פני "נראה טוב וסקסי" (וראי תשובתי לאלטר אגו)
    והרשי לי להיעלב בשם פרחות הלקים - אני (והאמת, עד לרגע זה חשבתי שגם את) נמנית עם קבוצה זו בגאווה.

    החברה הדמיונית - ברור שזה לא רק נושא של יכולת. בשנים האחרונות טרנד הציפורניים הקצוצות אומץ גם על ידי כאלה שיכולות לגדל ציפורניים. עניין הציפורניים הארוכות הוא לטעמי, מעבר לעניין של יכולת, עניין של מרד במוסכמות אופנתיות (לפחות כעת).
    ומסכימה לגמרי עם הטענה שאסי מובילים.

    עדן - מבינה אותך. כמה וריאציות על אפור כהה לקלקנית יכולה כבר להחזיק? אני גם לא מרגישה צורך להחזיק אצלי את כל הוריאציות, אבל אם אני צריכה לבחור, אבחר בזה דווקא ולא בקלי.

    השבמחק
  22. לא בטוחה שעיקולי הטיעון שלי הובילו לשם אבל מילא...באשר לפרחות לקים אמיתיות-ראשית, הן אינן נעלבות לעולם, מקסימום עולבות בשאר האוכלוסייה;-) ובאשר לי, אני עדיין בחזקת מתלמדת, יום יבוא ואהיה פרחת לקים מצויה וגאה, עד אז אני עשויה לחטוא מדי פעם בפעם בהרהורי כפירה

    השבמחק
  23. מתחילה ומסיימת בהשמצה - שונאת אפורים כאלה. הם ניראים לי כמו ביוב על הציפורניים.
    ולק כהה מאד על ציפורניים ארוכות זה מחריד! נקודה!

    השבמחק
  24. J - ראי את תגובת עלמת החן שהגיבה אחרייך. היא חושבת שלק כהה על ציפורניים ארוכות זה גועל נפש. אני בטוחה שאם היית שואלת אותה, היא היתה טוענת ששיקולים של "יפה, נשי ונעים" מנחים אותה בקביעה זו. אני גם בטוחה שהיא מייצגת את עמדת הרוב. אז אני פה מייצגת "נשיות מתייפייפת"?

    יזראלמייקאפ - יפה לך לבוא בהשמצה! את צריכה לעשות זאת יותר. ולעניין טענתך - אני חובבת ביבים ידועה, וגם נוטה אל המכוער והמחריד - לעתים אף באובססיביות פרוורטית. Good morning Israel!!!

    השבמחק
  25. בצורה מפתיעה אין לי אף קרם אפור כהה שכזה באוסף. זהו הלק האהוב עלי ביותר מהקולקציה הזו, ולמרות זאת לא בטוחה אם ארכוש אותו- פשוט כי קצת מאסתי בקניית לקים לאחרונה.
    את הציפורניים שלי אני מקצרת אחרי אורך בינוני מסוים, לא אוהבת ארוך מדי וגם גיליתי שכשהן מעט קצרות יותר הלק מחזיק עליהן יותר. הן מעט קצרות יותר כרגע מאלו שלך בתמונה, אבל נראות ארוכות יותר כיוון שהבסיס שלהן ארוך (אני דוחפת את הקיוטיקלס עד אינסוף).
    ציפורניים קצרות גזוזות זה דוחה, מזכיר לי תמיד ציפורניים כסוסות.
    טוב, חפרתי.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים