יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

China Glaze Concrete Catwalk

אני חושבת ש Concrete Catwalk הוא בסך הכל גוון לא רע, שהולם יפה קולקציה שכותרתה Metro. מדובר בקרם אפור כהה ברוח אורבניסטית רחובית (ישנו אפילו תת גוון כחול שאפשר לראות בתמונה האחרנה), כך שאם חסר לכם אפור בסגנון, Concrete Catwalk הוא אופציה טובה. אבל זה לא שאין עוד אופציות. למעשה, ישנו אפור שיצא לאחרונה בקולקציית הסתיו של אסי שאני מעדיפה על פניו -  עוד תזכו לראותו כאן - אבל על זה שלפניכם אין לי שום דבר רע לומר.






בתמונה אני עם שתי שכבות, אבל אפשר להסתדר עם שכבה אחת. הפורמולה משובחת והמריחה נטולת מהמורות.

13 תגובות:

  1. גוון ממש יפה למרות שאני מסכימה איתך שיש עוד לא מעט אופציות אפורות ראויות.
    לא מסכימה שאפשר להסתדר עם שכבה אחת בשום לק גם אם אטום.
    לק מורחים בשתי שכבות כמו שמרחת כאן.

    השבמחק
  2. צבע יפה! מזכיר לי את Kelly של זויה.

    השבמחק
  3. I love it :)it is sooooo beatiful :P

    השבמחק
  4. דנרה - במקרה הזה באמת אפשר להסתדר עם שכבה אחת. הפורמולה של רוב הלקים בקולקציה הזאת היא כל כך סמיכה והמריחה אחידה, ששכבה אחת בהחלט תעבוד. פיינשמייקרים כמוני, כמוך וכמו המצלמה שלי תמיד ידרשו תגבור של שכבה נוספת.

    עדן - זו גם האסוציאציה הראשונה שעלתה לי בראש, אם כי קלי עם אוריינטציה סגלגלה שנעדרת כאן.

    MADA - I'm happy to hear you liked it!

    השבמחק
  5. לא התרגשתי...
    מסכיר לי קצת את קלי וקצת את סמוקין הוט, אולי הוא שילוב של שניהם?
    בכל מקרה, גוון יפה ומתאים גם לסתיו ואפילו לחורף, אבל ראינו מספיק שכאלה בעונה הקודמת, לא?

    השבמחק
  6. ממש אהבתי. איפה משיגים?

    השבמחק
  7. הוא יפהפה בעיניי. הוא אפור עם קריצה לכחול והוא משגע. מחכה כבר לחורף בשבילו , אני חושבת שהמטרו היא הקולקציה האהובה עליי בכל הזמנים ויש סיבה טובה למה! היא מהממת!

    השבמחק
  8. מסכימה עם כל מה שאמרת. לא רואה אותו עלי. מאוד נאה עלייך.

    השבמחק
  9. מיטל - בחורף שעבר היו באמת הרבה אפורים, אבל הם היו עם נטיה לסגול. האפורים של עכשיו לא נוטים לסגול. אני בעד אפורים באופן כללי כך שמבחינתי אין לי בעיה אם יביאו לי אותם שוב ושוב בהבדלים קלושים של דקויות גוון.

    הבולשת - אני דווקא פחות נלהבת מהקולקציה באופן כללי, אבל יש בה כמה גוונים שאני מחבבת וזה אחד מהם. אני לא מחכה לחורף בשביל גוונים כאלה, ואני כבר יותר משבועיים רק עם לקים מקולקציות הסתיו על הציפורניים (טיפ: זה אולי לא הכי חוקי, אבל אין כל כך אכיפה בארץ, כך שאל לך לחשוש).

    אפרת - רב תודות!

    השבמחק
  10. איפה משיגים?

    השבמחק
  11. אנונימית - אני רכשתי באיביי. אפשר גם להשיג בטראנסדיזיין - http://transdesign.com/index2.asp
    לצערי, אין להשיג את צ'יינה גלייז בארץ עדיין.

    השבמחק
  12. תודה רבה וניטי :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים