יום חמישי, 7 ביולי 2011

Milani Flash Light

אם לק אדום איננו כוס התה שלכן, אבל בכל זאת מתחשק לכן לפעמים משהו מהצבעוניות הצעקנית והוולגרית שלו  על הציפורניים רק בלי הסיכוי הגבוה לגלות שיצאתן מהבית עם אותו לק שבמקרה כולן בחרו לצאת איתו מהבית...


אם זהו המצב, הרשו לי להציג בפניכם את האלטרנטיבה האולטימטיבית: הכתום. גם אם הוא מדי פעם נעשה אופנתי, אתן יכולות להיות סמוכות ובטוחות שאת התפקיד האיקוני כסמל על-זמני לנשיות מכל סוג הוא לעולם לא יאכלס (ולא, זה לא בגלל שהוא כזה אדג'י. זה רק בגלל שהוא לא מספיק אדום) אותי, זה כשלעצמו כבר מרגיע.  

רוצות ללבות את האש עם שימר מוגזם לאפקט גלאם צ'יפי משתלח? במילאני חשבו כנראה בדיוק עליכן כשהחליטו לצוץ שם עם Flash Light המזעזע והמופלא. 





לא יודעת מה אתכן, אבל אני לגמרי הולכת לתת להנ"ל לשמש בן לוויה לגחמות האביביות והקייציות המתפרצות שלי.  
שתי שכבות לאטימות מלאה עם הפורמולה הסופר ידידותית של מילאני שהיא נטולת ארבעת הרעלים. Flash Light הוא למעשה שימר צפוף על מצע של ג'לי, והוא נמרח בחן. להשיג ב Cherry Culture



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים