יום חמישי, 7 ביולי 2011

Revlon Lava

Lava הינו לק של רבלון שקיבלתי להתנסות, והוא חלק מסדרת Top Speed - סדרה אשר ההבטחה מאחוריה היא לקים של שכבה אחת שמתייבשים תוך 60 שניות. ובמבחן התוצאה: הפורמולה עבה למדי. שכבה אחת אכן נותנת אטימות טובה, אולם ללקלקנית הפרפקציוניסטית תידרשנה שתי שכבות (אבל באמת לא יותר). הייבוש אמנם מהיר יחסית, ואם תעבירו אצבע לאחר דקה על הציפורן המרוחה בלק תגלו  שהיא יבשה, אבל שימו לב: מדובר בייבוש שטחי בלבד של השכבה החיצונית וכמובן שחזרה לפעילות מלאה הכוללת נעיצת שיפודים בציפורן תיאלץ להמתין לקצת יותר מששים שניות. אם מרחתן שתי שכבות זמן ה"החלמה" יהיה איטי יותר. אצלי, עם שתי שכבות, כעבור סשן צילומים עם הלק (הכולל 30- 40 תמונות ונאמד בכעשר דקות), הייבוש עדיין לא היה מלא. 

המסקנות שלי: בחיים כמו בקולנוע - יש טוב, יש רע ויש מכוער, אבל יש גם תקווה מנחמת. 

הטוב: פורמולה נהדרת. הלק נמרח כחמאה. הפורמולה העבה יחסית נותנת כיסוי מצוין ובאמת אפשר להסתפק בשכבה אחת. הלקים של רבלון הם לא רק נטולי שלושת הרעלים (טולואן, פורמלדהיד ו דיבוטיל פטאלט) אלא נטולי ארבעה רעלים (אין בהם גם שרף פורמלדהיד, ובכך הם ידידותיים לבריאות המשתמש אפילו  יותר מהלקים של OPI ו  Essie). זאת ועוד, המברשת של רבלון מהונדסת למשעי, בעלת עובי וצפיפות סיבים שמאפשרים דיוק הנחה מקסימלי.  אף על פי שהלק איננו מתייבש באופן מלא כמובטח לאחר 60 שניות עדיין מדובר בייבוש מהיר, וביחס ללקים של חברות אחרות (Essie, OPI לתשומת לבכן) יש לו בהחלט יתרון. 

הרע: השימר (הקליקו על התמונות להגדלה כדי להתרשם טוב יותר). 

המכוער: הגוון. הורודים האלה שנראים רוב הזמן כמו אדום הם פשוט לא. 

התקווה המנחמת: יש בסדרה לקים נוספים (הקומוניקט אומר שהלק "מגיע בשמונה גוונים אופנתיים") אולי שם ימצא לק שמשלב את יתרונות הפורמולה המופלאה בגוון ראוי לשמו (ואת זה תבדקו אתם ותחזרו לספר לי כי עוד לא ראיתי לקים אחרים מהסדרה). 

המחיר: 46 ש"ח (ובטח יש גם מבצעים לפעמים). 

לשיפוטכם: 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים