יום שלישי, 1 בפברואר 2011

China Glaze Sunset Sail

כמובטח, שבה אליכם מן המתים כשבאמתחתי Anchors Away  - הקולקציה האביבית החדשה של צ'יינה גלייז.
לפניכם Sunset Sail, שבאופן מפתיע הפך לאחד החביבים עליי מהקולקציה, והגוון שלו הוא משהו בין חום בהיר מאוד לאפרסק כתמתם ורדרד. על אף בהירותו לא הייתי מגדירה אותו כפסטלי משום שאין בו את האלמנט המולבן החלבי שבפסטלים אלא אלמנט מרוכך יותר, אוף ווייטי כמעט.  על כל פנים, הוא מתקבל על יד עם בהירות כשלי ככמעט ניודי. לא יודעת מה קורה לי בזמן האחרון שיש לי העדפה לגוונים לא מתלבטים ואפילו טבעיים. סוג של התבגרות או שמא עייפות מה מצבעוניות שלוחת רסן? אין לדעת. אני אפילו מתקשה לומר אם זה משהו זמני או קבוע בשלב זה, כך שנצטרך לברר את העניין לאשורו בקיץ כאשר הקולקציות הצעקניות יפציעו במלוא עוזן.
עוד דבר - הנ"ל עם שימר, אבל מהסוג שעובר אצלי, היינו, נסתר, דל נוכחות, ורוב הזמן קרמי למראה, שזה טוב.
מבחינת עונתיות הגוון הזה לא עונתי במיוחד. הוא נפלא לאביב, אבל אין שום צרימה בלראות אותו בכל עונה אחרת. במובן מסוים תכונה זו מאפיינת, במידה זו או אחרת, את כל הקולקציה האביבית של צ'יינה גלייז. בינינו, זה לא דבר רע בהתחשב בעובדה שקולקציות האביב מושקות באמצע החורף. קולקציית האביב שיצאה לצ'יינה גלייז בשנה שעברה (Up & Away המופלאה) היתה קייצית וצבעונית באופן קיצוני, דבר שהקשה על חלק מהלקלקניות לאמצה במועד השקתה. אני מאמינה שהשנה זה לא יקרה.

רב שכבתיות היא אולי החסרון היחידי ב Sunset Sail. בניגוד לאחיו לקולקציה, שרובם דרשו שתי שכבות, זה שלפנינו דרש שלוש. אם כי, אני מאמינה שתוך זמן מה הוא יסמיך מעט כמו שקורה ללקים רבים לאחר מספר שימושים, ושתי שכבות יספיקו.





עכשיו כשאני חושבת על זה, Sunset Sail הוא קרוב משפחתו המבויש ונטול גינוני הכוכבות של Peachy Keen המקסים מהאביב שעבר. הוא לא מעניין כמוהו ובהחלט חיוור ביחס אליו, אבל איכשהו כרגע הוא מתאים לי יותר.

והודעה: דף ההחלפות שלי (שאגב, עודכן היום והתווספו לו המון לקים חדשים. הציצו נא!) מתפקד כרגע כדף מכירות בלבד. אני בשלב זה לא מעוניינת בצבירת לקים אלא יותר בפינוי מקום בבית. עם זאת, אם אתם סבורים שיש לכם משהו מדהים, נדיר וחד פעמי שאתם חושבים שעשוי לעניין אותי (ועל כל פנים לא של חברה ישראלית, לא עם שלושת הרעלים ולא אדום בבקשה!) - אתם עדיין מוזמנים להפנות אליי הצעה במייל, שנמצא בדף "צור קשר" למעלה.   

עדכון: עכשיו עשיתי מניקור מלא עם הלק. שתי שכבות מספיקות!

18 תגובות:

  1. את יודעת מה, כן, הוא מזכיר לי את הפיצ'י קין.
    אבל יותר את הואן דגו.
    השימר שלו נוראי בעיני (ודווקא אני חובבת שימרים לרוב)
    הייתי אומרת שמדובר ב"ליד"
    למרות שאני לא בטוחה אם המשפט הזה במודה או לא...
    זכור לי ששמעתי אותו לפני כמה וכמה וכמה שנים (5?)

    השבמחק
  2. נראה לי סתמי אבל קשה לי להחליט.

    מיטל - אני ממש לא רואה את הקשר לואן דגו הבוהק שנוטה לורוד באופן מובהק בניגוד ללק הזה שנוטה לכתמתמות או משהו.

    השבמחק
  3. טוב שחזרת...ושלחתי לך מייל!

    השבמחק
  4. כמו עוף החול את קמה וחוזרת אלינו במרץ.
    הלק-בעיני משעמם ואפילו זקן קצת, למרות שבירחוני האופנה האהובים עלי יאמרו אחרת. מחכה בכיליון עיניים לפוסטים של ה"קולקציות הצעקניות" (לא מבטיחה לאהוב אבל יהיה יותר מעניין).
    נ.ב., לא שייך לענין אבל: קישרתי בפורום על לק של אורלי לפוסט שלך ונתתי את הקרדיט לבולשת המקסימה בפני עצמה. אז סילחי לי, את ההשראה העיקרית, והצורך בפיצוי/פינוק על ימי שהות בבית החולים ליד אמא הוא הטריגר. סולחת?

    השבמחק
  5. קודם כל, הוא כמעט מושלם. עניין השימר הבלתי נראה- לא הבנתי אותו בsew psyched, לא מבינה אותו כאן. ובעניין ההעדפה לרכות ולניודיות- נראה לי שאי אפשר לנתק אותה מכל רוח המינימליזם הסלינית השולטת בכל נגזרת אופנתית בשנתיים האחרונות. המבט כבר שבע מנצנוצים/הולוגרפיות/ קראקל ומחפש את הדיוק, את הגוון שמצליח להיות גם טבעי וגם מרגש (זה לא אומר שלא אצהל משמחה אם ינחת עלי אחד מהלקים הבוטים של ליפמן ואם אפשר- יותר מאחד. אולי הקצוות הם אלו שמעניינים ולא ממש משנה איזה מהם. עד כאן חפירות להיום).

    השבמחק
  6. אני די מחבבת אותו. אהבתי גם את השימר הבלתי נראה.
    נראה עלייך מעולה וגם מתאים לאורך הציפורניים.
    כרגע קצת קשה לי עם צבעים בהירים ואני רוב הזמן עם גוון "כמעט שחור" כלשהו. אבל, כמו שאת תמיד אומרת, אי אפשר לדעת :)

    השבמחק
  7. מיטל - הוא באמת לא קרוב לואן ד'גו. ממש ממש לא!

    סטנדינג - שמחה שאהבת! הוא באמת נייס

    דנרה - לא אתווכח. הוא סתמי למדי ואין בו איזה ייחוד יוצא דופן. איכשהו, בדיוק כזה מתאים לי בתקופה זו.

    רותי - תודות! ראיתי את המייל.

    אפרת - אהבתי את דימוי עוף החול. אין לי ויכוח עם זה שהוא לא מעניין במיוחד. בעניין הזקן - נו, מזדקנים, את יודעת. בעניין השני - אין לי מושג על מה את מדברת, אבל אבדוק את הפורום מחר ולפי עוצמת הנזק אחליט איזה פיצוי את חייבת לי :)

    אנונימית - לא יודעת אם אפשר או אי אפשר לנתק. אני יודעת שעד לאחרונה המינימליזם הזה לא השפיע עליי כהוא זה ולפתע פתאום נחת לו. גם אני לא הבנתי את השימר ב sew psyched, ועל כן התעלמתי ממנו. בלק הנוכחי יש יותר שימר, אבל בגלל שהגוון כל כך נבלע בגוון העור, אין הוא מורגש. הייתי שמחה אם תסבירי למה התכוונת ב"כמעט מושלם" (כשלעצמי, אני ממש לא חושבת עליו במונחים של מושלם), והאם את היא אותה אנונימית שמחפשת את הקאמל המושלם?

    עדן - את יודעת מה? אם יש דבר שאני באמת מאמינה בו היום זה אותו "אי אפשר לדעת" שאת מדברת עליו. זה תוקף כל אחד בשלב זה או אחר של החיים. נראה מתי זה ינחת עלייך ובאיזה לק בהיר (או ירוק) תמצאי את עצמך מאוהבת לפתע...

    השבמחק
  8. דבר ראשון חשבתי על הPeachy Keen
    אבל הוא פחות חי (לדעתי)
    מקווה שעברת את הבחינות בשלום...

    השבמחק
  9. בהחלט פחות חי מהפיצ'י!
    אני כבר מזמן לא בשלב של בחינות, אבל תודה בכל זאת...

    השבמחק
  10. אופסי
    חשבתי=]
    כנראה שאני מחפשת תמיכה חחח

    השבמחק
  11. אוי, איזה צבע מוזר. אני הייתי משתמשת בו כדי לצבוע את הקשת של הציפורן (החלק הקרוב לתחילת הציפורן), ושאר הציפורן בצבע אחר. אני מקווה שאני לא מבלבלת ואת מבינה למה אני מתכוונת...

    השבמחק
  12. פיצ'ה - תמיכתי נתונה. בהצלחה שיהיה!

    מיכל - אני מניחה שאת מתכוונת לפרנץ' הפוך (שנקרא גם מניקור ירח ויש לו עוד כמה שמות). צודקת. נראה לי שזה יכול להתאים למניקור מהסוג הזה!

    השבמחק
  13. אני בדעה כמוך. אהבתי למרות שהוא כזה "יבש". הוא במיוחד יתאים לבהירות כמונו... או מצד שני, למאוד כהות.

    השבמחק
  14. עלית עלי...מעניין מה הסגיר אותי (אולי השימוש המוגזם במילה מושלם?). הוא כמעט בגלל השימר ובגלל שהייתי רוצה אותו טיפה יותר אפרפר, כדי שייראה ממש כמו peachy keen שדהה בשמש. (לק מושלם, אגב, הוא למשל lapis of luxury- דוגמא מופתית לאיך צבע מצליח להיות גם צלול וגם מאובק)...ובכן,יש מצב שאני קצת אובססיבית.

    השבמחק
  15. בדיוק שלשום קניתי את הלק מהסדרה הריחנית של רבלון PEACH SMOOTHIE שמזכיר לי אותו בצבע קצת
    רק שעליי הוא נראה בהיר יותר ושונה כי היד שלי נורא בהירה
    אבל לא יודעת למה הוא מזכיר לי את הלק הזה מאוד..

    השבמחק
  16. ווואוו יפה, הוא הרבה יותר יפה במציאות מאשר ראיתי אותו בפירסומת

    השבמחק
  17. מרינה - אני לא בטוחה עד כמה הוא באמת מתאים לי. די מוחק לי את הציפורניים למען האמת, והתגובות עליו לא היו נלהבות - מה שגורם לי לאהוב אותו אפילו יותר.

    אנונימית 1 - לא, לא השימוש במילה מושלם. אבל כן משהו בסגנון הכללי, והנטיה לגוונים קצת אדג'יים. פיצ'י קין לא אפרפר בכלל!

    אנונימית2 - יכול להיות, אלא שאין לי מושג. לא מכירה את הלק שהזכרת (באופן כללי מכירה מעט לקים של רבלון).

    Ksyu Style - שמחה שאהבת. הרבה פעמים יש הבדל בין הפרסומת למציאות :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים