יום חמישי, 3 בפברואר 2011

China Glaze Below Deck

רושמת לעצמי: ממש על סף שוך ההתלהבות שלי מטרנד החפור/סגול, צ'יינה גלייז נזכרת לרכוב על הגל החורפי הזה.
פניה רשמית: צ'יינה, זה בסדר בעיניי שאתם לא תמיד סופר מקוריים. זה אפילו הגיוני בנסיבות מסוימות, אבל איכשהו, הייתי מעדיפה שלק חפור/סגול אביבי יעבור גם איזושהי אדפטציה עונתית - אולי לכיוון הבהיר יותר, אולי - השם ישמור - לכיוון הפסטלי (זה אפילו יכול היה להיות ממש מקורי!). ואתם יודעים מה? מילא לא מקוריים, אבל לק שהוא סוג של ממוצע של כל הסגולים/חפורים של החורף לא מוציא אתכם הכי מתוחכמים, וזאת בלשון המעטה.
פניה נרגשת אל קוראי הבלוג: אם כבר יש לכם את הפרדוקסל ו/או את שני האסיים, ותרו. אם אין לכם ואתם רוצים שלושה במחיר אחד, לכו על זה.




שתי שכבות, נמרח כדבש.

11 תגובות:

  1. עכשיו לכתוב I told you so ?

    :-P

    השבמחק
  2. אני לא ממש אוהבת את הטרנד החפור/סגול ולכן גם לא משש את הלק...אבל ניכר חוסר המקוריות של צ'יינה גלייז .
    אני מצטרפת לדעתך שהלק היה יכול לעבור שינוי בהתאם לעונה ויותר מזה אני חושבת שהוא היה חייב עבור שינוי!
    בדרך כלל אני אוהבת את הלקים של צ'יינה גלייז אבל מזה ממש התאכזבתי!!

    השבמחק
  3. הוא מאוד לא מתאים לאביב וההרגשה היא שהם פשוט רצו לרכוב על הגל של כל החפורים...

    השבמחק
  4. בלי קשר לאביב (ואגב - איזה אביב בדיוק? אני עם 38 חום ונוף סגריר מהחלון) נמאס לי מחפורים ואפילו מניודים. פשוט בא לי צבעים בוהקים ופקאצתיים על הציפורניים.

    השבמחק
  5. לא אוהבת לא חפורים ולא אפורים.
    את הגוון של מרינו קול של אסי אהבתי אך לא את מרקמו. רכשתי גם את סמוקין הוט. יש לי הרגשה שהייתי מעדיפה את הצ'יינה האחד במקום את שניהם כי הוא טיפה יותר סגול? אך אחרי כל האזהרות של מיטל לפני הרכישה ושלכן לגבי העליון. אשמע לקולכן (מן הסתם אם היה זמין בפארמים הייתי מתפתה וקונה...)
    מה גם מריחה דבש זה יתרון לא מבוטל ככלל ולעומת המרקם של אסי בפרט...

    השבמחק
  6. טוב, הגעתי בשביל לאזן את התגובות...
    הלק הזה מאוד יפה והפיגמנט הסגול שלו מעט דומיננטי יותר מהלקים המקבילים לו.
    זה מזכיר לי שאני חייבת להעלות את פוסט הסגולים שלי שכתבתי מזמן ושכחתי ממנו לפני שיגמר החורף...

    חידושים הם דבר נדיר אז אין לי ציפיות. אבל הדבר המרכזי שמפריע לי זה חברות שמוציאות גוונים שלא תואמים את העונה. איפה הקשר לאביב בדיוק? זה הכי סתיו חורף. אם להשתמש בו אז עכשיו. לא באביב.

    השבמחק
  7. אני איתך. היינו שם, ראינו את זה..
    (אפילו יצא טוב בתרגום לעברית...)

    השבמחק
  8. למרות שהוא לא הכי מקורי, אני מאוד אוהבת את הצבע שלו. ובגלל שהמריחה שלו מושלמת - עוד יותר כיף לשים אותו.
    מסכימה שהוא חורפי יותר מאשר אביבי...

    השבמחק
  9. הבולשת - לא זכרתי שאמרת, ואני לא יודעת אם לייחס את זה במקרה הנוכחי לזכרוני הגרוע באמת או לאיזשהו נסיון הדחקה :) על כל פנים, אני במקומך הייתי בהחלט מנפנפת ב I told you so לאות ניצחון.

    אנונימית - כן, קצת מאכזב, אבל אני מקווה שתמצאי כמה לקים ראויים בקולקציה (אני מצאתי)

    מרינה - דווקא אין לי ביקורת על זה שהקולקציה של צ'יינה לא צבעונית מדי וצוהלת כי אחרי הכל חורף עדיין, אבל כן יש לי ביקורת בהקשר של הלק הזה, כי לדעתי את הורסיות החורפיות שלו הוא כבר מיצה. אם רוצים ללכת דווקא על הטרנד הזה אז בהחלט יש מקום להתאימו לעונות חמימות יותר.

    מרג'ורי - עוד נכון לך בקרוב הלק הפקאצתי בהא הידיעה. מקווה שתדעי להעריך אותו כי אני איכשהו לא הצלחתי... החלמה מהירה!

    אפרת - הוא אכן טיפה יותר סגול, אבל אני ממש מציעה לך להימנע אם את לא אוהבת חפורים, כי הלק הזה, בדומה לקודמיו החורפיים, הוא בראש ובראשונה חפור. חסרים סגולים אמיתיים שם בחוץ?

    דנרה - טוב שבאת לאזן, כבר התחלתי להילחץ. הוא באמת טיפונת יותר סגול אבל לא הייתי אומרת שיש בודומיננטיות של סגול. הוא חפור לכל דבר, ולי דווקא אין ממש בעיה עם אי ההתאמה העונתית באופן כללי (כי מה לעשות שאת קולקציות האביב אנחנו צריכות לקנות באמצע החורף?) אלא יותר יש לי בעיה באי התאמה עונתית בהקשר של הגוון הזה, כמו שאמרתי למרינה.

    מיטל - מסכימה כמובן. וכן, תרגום לא רע.

    עדן - אם את אוהבת את הצבע זה הכי חשוב. גם אני אוהבת בעקרון, אבל החפורים/סגולים האחרים עושים מבחינתי את אותה עבודה.

    השבמחק
  10. קיבלתי. תוציאי את החפור תשאירי את הסגול אז איז? Name It - יוזמן ומייד!!!!!!!!!!

    השבמחק
  11. מה לגבי צ'יינה גלייז פירסט קלאס טיקט, מייבילין דארק פלאם, קולור קלאב הסגול הכהה ההוא שיצאר בקולקציית הסתיו? מה איתך, היו לא מעט סגולים השנה. רק חלקם הקטן חפורים, ואם המבחר של השנה לא מספיק לך תמיד יש את המבחר של שנים קודמות. סגולים יפים יש כמו זבל, יקירתי.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים