יום שישי, 12 בנובמבר 2010

China Glaze Peace On Earth

כל השבועיים האחרונים אני באקסטזת הסגולים/חפורים וממש כמעט שלא יצא לי ללבוש צבעים אחרים. היום הכרחתי את עצמי לצאת מזה כי אחרי הכל יש לי המון לקים חדשים שעוד לא זכו לנוח על ציפורניי, וכמה מהם אפילו לא רעים בכלל.
Peace on Earth מקולקציית החגים של צ'יינה גלייז היה הלק שבו בחרתי להחליף את Smokin' Hot של אסי מהפוסט הקודם. ירוק זית עם מטאליות מסויימת שהיא תוצאה של שימר מוזהב. אני ממש אוהבת את הלק הזה! בניגוד לירוקים אחרים שיצאו בתקופה האחרונה (ובשפע, יש לציין), מדובר פה בירוק מעודן בהחלט ולא צעקני ומתבלט. המראה שלו על הציפורניים הוא טבעי יחסית, מה שמקנה לו אלגנטיות ושיק. הלק הזה הוא גם הגוון הכי קרוב שיש לי לחאקי שמשום מה - ואף על פי הטרנדיות שלו - לא הגיע ממש אל חברות הלקים שמהן אני נוהגת לקנות. נארס ושאנל פחות נגישים לי מאסי, OPI, קולור קלאב וצ'יינה גלייז, ואני חושבת שהגיעה העת שלק חאקי של ממש ימצא גם במותגים העממיים.
אבל אני אוהבת את הלק הזה בלי קשר לחאקי. מוצאת חן בעיני המטאליות שלו והגוון המיוחד שכמוהו לא יצא לי לראות הרבה (לא לאחרונה ולא בכלל). הבקבוק בא עם פקק מוזהב ולא שחור כמו בדר"כ, הפורמולה בסדר. לא מושלמת כמו OPI אבל סבירה לחלוטין. אטימות מושגת כבר בשכבה אחת, אבל שתי שכבות יתנו גוון עמוק יותר ותוצאה מושלמת. זמן הייבוש מהיר מאוד.
כמו בכל לק עם שימר מטאלי, גם כאן יש מריחות מברשת, אבל אלה בקושי נראות, וניתן להבחין בהן רק אם מכוונים את הציפורניים לשמש או לאור.  כמובן שהמצלמה מבליטה את מריחות המברשת, אבל במציאות הן לא בולטות כלל וכלל.




 


לק מקסים בעיני, אבל את שמו אני לא אוהבת ולא מבינה איך הוא קשור לגוון. ובכלל, שמות הלקים של צ'יינה גלייז פחות כייפים ומשעשעים מאלה של OPI או essie.

16 תגובות:

  1. זה קצת דבילי, אבל האסוציאציה המידית שהוא העלה לי זה איזה תיק איפור שיש לי (מBATH&BODY WORKS) שהוא ממש בצבע דומה.
    לא הצלחתי להחליט אם אהבתי או ממש לא, אבל אם כבר העלית את נושא השם- ברור שהוא פחות כיפי! לOPY וESSIE יש שמות סופר-דופר-גירליים. המחווה ההיפית הזאת לא הכי במקום כשמדובר בלק. הרי כל מטרת ההתלקלקות היא לצאת עם הרגשה של שר הורוביץ, לא של מאמא תרזה.

    השבמחק
  2. מהמם עלייך - אם כי אני לא מצליחה לדמיין את הירוק הזה עליי...(למרות שבעבר גם את הנובאר הקרמלי לא הצלחתי לדמיין עליי, ומחר בערב אני מתכננת ללבוש אותו...)

    השבמחק
  3. הצבע הזה מהמם והלק היה מושלם אם לא היו רואים את סימני המריחה.

    השבמחק
  4. גם לא כוס התה שלי וגם מסכימה איתך לגמרי - מה קשור השם? לא הייתי עושה שלום עולמי עם הגוון הזה, בטח אם הוא קצת ירקרק "צבאי" ;) איכשהו מאבד את הקוסנפט שמאחוריו, לא?

    השבמחק
  5. מרג'ורי - בכל מאודי התאמצתי למצוא למה שאת קוראת מחווה היפית הקשר כלשהו לגוון אך כשלתי פעם אחר פעם.

    רותי - עם קצת אימון, שינוי הרגלים והרבה דמיון מודרך תצליחי תוך זמן קצר לדמיין עלייך כל לק!

    דנרה - אז לא רואים את סימני המריחה. זה רק בתמונות.

    מיטל - למרות שיש המצאה ישראלית שנקראת "צבא השלום" שאיכשהו מצליחה לשלב בין צבא לשלום...

    השבמחק
  6. אחד הצבעים שמאוד אהבתי בסווטצ'ים, והוא גם מהמם עלייך. הצבע לא שיגרתי ואין הרבה בגוון הזה לדעתי.
    על עצמי אני לא יכולה לדמיין אותו, כי לא אוהבת ירוקים משום סוג ולא רק בלקים

    השבמחק
  7. צבא השלום כן.. לא צבא השלום ולא צבע השלום..

    השבמחק
  8. וניטי - תשמעי, הנובאר EARTH קורץ לי כבר שבועות מרשימת הסוואפ שלך...הבעיה זה האומץ לשים אותו...(וגם את זה...הוא למכירה? ;-))ואני, לעומת עדן, מאוד אוהבת את הגוון הירוק הזה עליי בבגדים ובאיפור...(קרוב מאוד לגוון העיניים שלי...)

    השבמחק
  9. gעדן - קשה לי להבין איך אפשר לשלול צבע מכל וכל. הצבע היחידי שאני ממש שונאת בלקים הוא אדום, אבל אני לא שונאת אדום בשום הקשר אחר... מעניין הקטע הזה שלך עם ירוקים.

    מיטל - מה שגורם לי פתאום לחשוב - אולי היתה אירונה מסוימת שפספסנו בשם הלק?

    רותי - תראי, ה earth צבע מקסים, אבל את כן צריכה להיות מהטיפוסים האלה שמסתובבים עם לקים כחולים בשביל ללבוש אותו. peace on earth לעומת זאת, הוא צבע שנראה די טבעי באופן שבו הוא משתלב עם צבעי העור, כך שאת לא ממש חייבת להיות טיפוס של לקים ירוקים בשבילו. במובן זה הוא הרבה פחות נועז. ולשאלתך - אני כרגע קצת מאוהבת בו מעבר לממוצע כךשבינתיים הוא לא למכירה. אבל לכי תדעי... אם תוך כמה שבועות ארגיש שלא יוצא לי ללבוש אותו בכלל אולי בכל זאת אחליט למכור אותו.

    השבמחק
  10. יש לי את ה"קטע" הזה עם ירוקים, צהובים וקצת כחולים (אבל לא עם כולם). אני קצת "חננה" בכל הנוגע לצבעים האלה, כי זה פשוט נראה לי לא טבעי עליי ולא מספיק קלאסי.
    את הירוק זית הזה אני ממש אוהבת כי הוא לא הרוק הטיפוסי

    השבמחק
  11. נו, לא נורא. ואגב - מאז הפוסט שלך על הלק בצבע סלק נורא בא לי ללבוש את happily ever after של אורלי. זה ממש לא יוצא לי מהראש!

    השבמחק
  12. מבחינתי זה סופר אירוני, אבל אני לא יודעת אם מי שלא חי במדינת החיילים יכול לקלוט את זה..

    אגב יש עוד צבע שאת לא אוהבת - בורדו :P

    השבמחק
  13. בורדו הוא מקרה פרטי של אדום מבחינתי. תת קטגוריה, את יודעת.

    השבמחק
  14. iefrat
    מאוד אוהבת גווני חקי בבגדים (גם הולם לי) אבל לא רואה את עצמי עם הלק הזה. עלייך הוא מאוד יפהוהברק שלו מהמם! אוף הגיע הזמן שגם לי יהיה ציינה גלייז.

    השבמחק
  15. תודה אפרת! צ'יינה גלייז היא בהחלט חברה ראויה שכדאי להכיר.

    השבמחק
  16. מהמם. אני מאוהבת לחלוטין.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים