יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

Essie Smokin' Hot

Smokin' Hot מקולקציית החורף של אסי הוא הגרסה החורפית ל Merino Cool מאתמול.  למקרה שמי מכם תהתה מדוע צריך שני לקים סביב אותה תמה של חפור/סגול/מעושן/מאובק או איך שלא תקראו לזה, אומר רק שאולי קשה להבין זאת ממרחק, אבל אם תפגשו בשניהם פנים אל פנים תבינו מיד. הם קודם כל לקים שונים שנראים אחרת לגמרי, אבל תחשבו לרגע כמה טוב לפעמים שיש טרנדים. גם אם רואים אותם בכל מקום כשהם בשלטון ובכל וריאציה אפשרית, היתרון הבולט שלהם הוא שהם מייצרים שפע בתחום שקודם הורגש בו חסר. נניח שלפני שנתיים/שלוש חשקה נפשיכן הלקלקנית בסגול מעושן שכזה, היכן בדיוק הייתן משיגות אותו? מן הסתם הייתן מתקשות מאוד.עכשיו, לעומת זאת, אתן יכולות להשיג אחד כזה בשאנל, בבארי M כפילו המדויק ושניים כאלה - אחד בהיר יותר ואחד כהה - באסי, ומי יודע אם לא יצוצו בקרוב עוד כמה אחרים...
אסי, אף על פי שלא  המציאה את הטרנד הזה אלא רק נסחפה בזרם שלו (למי שלא מעודכנת, Paradoxal של שאנל הוא אבי הטרנד), השכילה להבין שגווני החפור-סגול - גם אם אינם כאן כדי להיות טרנדיים לנצח - ראויים לפרשנות רחבה שתותיר מקום ליותר מגוון אחד, וכך, ביצור שני לקים כאלה, היא למעשה הנציחה את הטרנד.  בכך שאסי הכניסה את שני הגוונים לפס הייצור הרגיל שלה, התוצאה היא שאם בעוד שנה-שנתיים נפשה הלקלקנית של מי מכן תחשוק בחפור סגול שכזה, היא פשוט תוכל להשיג אותו בלי קשר לטרנדים שישלטו אז. כמה נכון ומסחרי מצד אסי!
בכל הנוגע אליי - אני לא מרגישה שאני צריכה לבחור. לעת עתה אוהבת את שניהם.

 לצערי רוב תמונות השמש הוציאו את הצד הסגול של הלק יתר על המידה ואפילו הכחילו אותו מעט, כשבפועל, ממש כמו Merino Cool מאתמול, הוא הרבה יותר חפור מסגול. התמונה הראשונה והאחרונה - למרות שהן לא תמונות טובות -  איכשהו משקפות את הגון שלו בצורה הקרובה ביותר למציאות.
בתמונה אני עם שתי שכבות. מריחה מושלמת.








ולהשוואה המתבקשת:
זרת וקמיצה - Smokin' Hot
אמה ואצבע - Merino Cooll




19 תגובות:

  1. עכשיו אחרי שמרחתי את מרינו קול התחזקה דעתי שאני רוצה את הסמוקין, אני אוהבת את הכחול שמתגלה בו...

    השבמחק
  2. חייבת לציין ששאנל לא היו ראשונים :P
    יש את Kelly של זויה-
    http://noasmolsky.blogspot.com/2010/08/zoya-kelly-nail-polish.html
    לפי הסיקור של נעה אפשר לראות שהוא כבר די ותיק ;)
    חשבתי להזמין אותו ובסוף ויתרתי.. עכשיו אני שוקלת אם אני "צריכה" אותו או לא..
    אחרי הכל, הוא כחול יותר מהחברים כאן.. there for לא "בדיוק" כמוהם.. ;)

    אני (כמובן) מעדיפה את הסמוקין הוט :)
    אבל זאת לא ממש הפתעה, הא?
    ואגב, אני ממש הייתי מבסוטה מהמריחה של הלק הזה! מפתיע אותי ביחס לאסי..

    השבמחק
  3. הוא מהמם! תודה על ההשוואה, לי זה פתר את ההתלבטות, ואני חושבת שאלך על "Smoking Hot" בגלל ש"מרינו קול" מרגיש לי טיפה בהיר מידי בתקופה הזאת. למרות שאני מסכימה לגמרי עם זה שהם ממש לא מפריעים אחד לשני ויפים כל אחד בקטע שלו.

    השבמחק
  4. smokin' hot is smokin' HOT איזה צבע מקסים!
    אהבתי אותו יותר מחברו.

    השבמחק
  5. הם שניהם יפים. אני מרגישה שהטרנד של לקים בגוונים אלו לא הולכים לשום מקום בזמן הקרוב ולדעתי יהיו איתנו גם בחורף הבא.

    השבמחק
  6. iefrat
    בהחלט מבינה למה צריך את שניהם, ניואנס הסגול על כלגווניו וצבעיו (כמעט...) קונים אותי, בביגוד בתיקים בנעל באיפור והכי הכי בלקים.
    תהני לך!

    השבמחק
  7. קניתי את המרינו קול [לא הייתי מודעת לקיומו של סמוקין הוט] ואני קצת מאוהבת. אני דווקא לא אוהבת את הכחול הנסתר, יש לי הרגשה שהוא פחות יחמיא לי.

    השבמחק
  8. מורן - התמונות מטעות. הוא לא באמת כזה כחול.

    מיטל - לא טענתי ששאנל הראשונים, טענתי ששאנל הם האחראיים על הטרנד.

    עדן - אם את מחפשת את האלטרנטיבה הכהה smokin' hot בהחלט עשוי להתאים לך.

    ואלרי - שמחה שאהבת!

    מרינה - גם לי יש איזו תחושה שהטרנד הזה ישהה עמנו איזה זמן, אבל נחיה ונראה...

    iefrat- בשני הלקים האלה הסגול הוא באמת ניואנס ולא תמה עיקרית. הוא כמעט בלתי נראה.

    Lewis - הכחול הנסתר הוא יותר אשליה של מצלמה מאשר כחול אמיתי. תסתכלי על התמונה האחרונה, שם אין כחול, וזה הצבע שקרוב יותר למציאות.

    השבמחק
  9. ורד - הוא יותר לכיוון האפור או יותר לכיוון הסגול?

    השבמחק
  10. מסכימה עם וניטי, הלק הזה לא נראה אפילו לא קצת כחול.

    אבל אני לא מבינה למה שאנל אחראית על הטרנד אם זויה המציאו אותו קודם..

    השבמחק
  11. מורן - הוא אפור חום יותר מסגול. הסגול הוא ניואנס.

    מיטל - כדי להמציא טרנד לא מספיק להמציא צבע. ממציא הטרנד הוא זה שהופך את הצבע לטרנדי, למשפיע ולכזה שאחרים מחקים. זויה לא עשו את זה אלא שאנל. ואגב - יכול להיות שהיו צבעים כאלה עוד הרבה לפני זויה ואנחנו לא יודעים על זה. זה לא משנה כלום כי צבע הוא רק צבע ואין לו משמעות כל עוד הוא לא זוכה להכרה כמשפיע או כמכונן טרנד. כשאסי עשו עכשיו את שני הסגולים-חפורים האלה הם עשו זאת תחת ההשפעה של שאנל, לא של זויה. (גם הגוון של אסי מוכיח זאת. קלי של זויה הוא אפור סגלגל כחלכחל, ולא חפור סגלגל כמו הלקים של שאנל ושל אסי).
    עוד דבר - אני לא בטוחה במאה אחוז שקלי יצא קודם. פרדוקסל יצא כבר בסוף יוני...

    השבמחק
  12. טוב מהאמור עולה שאין לי הבנה של המילה טרנד חחח
    מה חדש! :D

    השבמחק
  13. אז עכשיו לכי לברר אם קלי באמת קדם לפרדוקסל. סקרנותי התעוררה.

    השבמחק
  14. אני? אפילו לא יודעת איפה לבדוק את זה חחחח
    אבל מה שכן, קלי נכנס (בחזרה) לרשימת הנדרשים שלי.

    השבמחק
  15. קלי בהחלט גוון אטרקטיבי!

    השבמחק
  16. אני תוהה אם הייתי כ"כ אוהבת אותו לפני כל הבאז החפור הזה..

    השבמחק
  17. האמת? לא נפלתי מהגוונים. למרות שהם חורפיים קלאסיים, כל מה שיש בו פיגמנט סגול, לא עושה לי את זה.

    שרונה

    השבמחק
  18. מיטל - קלי לא חפור. הוא אפור ואין בו טיפת חום. אני רואה בו גוון שונה בכל זאת ולא חלק מהטרנד החפור/סגול. (ככה אני משכנעת את עצמי שיש לי סיבה מצוינת לקנות אותו)

    שרונה - נראה לי שדווקא בשביל הגוונים האלה את לא ממש צריכה להיות אשת סגולים. התמונה מבליטה את הסגלוליות שלהם הרבה יותר מהמציאות, והם די אפורים/חפורים. הסגול זה בונוס בשביל מי שכן אוהב, אבל לא ממש יכול להזיק למי שלא אוהב...

    השבמחק
  19. חחחח

    ואני משכנעת את עצמי שאני צריכה אותו כי הוא יותר קרוב לצבע של אריק :P

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים