יום שני, 15 בפברואר 2010

חברים, עדיין חורף!


קולקציות האביב שהופיעו לאחרונה וגם החמסינים שתקפו אותנו כמעט הצליחו להשכיח ממני את העובדה שרשמית אנחנו עדין בחורף.

אז מה היה לנו החורף? היו מאטים, והרבה. והם לא זכו לסקירה רצינית כאן בבלוג - למעט אי אלו אזכורים תלושים מהקשר. ובכן, אגלה לכם שיותר מכל טרנד אחר בתחום הלקים, טרנד המאט היה זה שריגש אותי ביותר. למעשה, כשיצאו הסווצ'ים הראשונים של המאטים ברשת אני הייתי משוכנעת שזה הולך להיות הדבר הבא מבחינתי, ושאני הולכת להתקבע על מאטים לעולמים. כל מה שלא היה מאט נראה לי אז כמו נחלת העבר, דבר שאבד עליו הכלח ו... פרימיטיבי.  קניתי את Matte about you של Essie והתחלתי להמיט כל דבר שעלה על הציפורניים שלי. לאחר מכן קניתי את קולקציית המאט הראשונה של OPI והתמוגגתי עד אין קץ. כשיצאה קולקציית הסווייד של OPI כבר הסתפקתי רק בשלושה גוונים, אבל עדיין חשבתי שהם מגניבים ביותר. אחר כך יצאו טרנדים נוספים, וגוונים חדשים שבאו והלכו תפסו את הפוקוס שלי. כששלושת המאטים של אורלי יצאו בארץ,  היחס שלי אל המאטים כבר הצטנן למדי, והם פגשו אותי אדישה כמעט לחלוטין.
אם הם רק היו יוצאים חודשיים קודם אני משוכנעת שהיחס שלי היה שונה. אבל הם לא יצאו חודשיים קודם. והם יצאו אחרי קולקציות מאט מאד מאד מוצלחות. לכן מעולם לא באמת הצלחתי לאהוב אותם.
אבל כיוון שמאט יש מעט, וכיוון שאולי מדובר בטרנד חולף שיעבור בקרוב מן העולם (אולי הוא כבר עבר?) נקדיש להם בכל זאת פוסט.


Purple Velvet הוא סגול חסר השראה שנראה חום אפרפר בתאורות ביתיות. אני יודעת שיש הרבה שאוהבות אותו ושסבורות שהגוון הזה הוא התגלמות השיק עלי אדמות, אבל... אני מצטערת,  אני פשוט לא אוהבת צבעים כאלה.



Matte Vinyl הוא השחור מאט שרציתי שיהיה לי עוד לפני שהיה לי איזשהו מאט. זה נראה לי כל כך מגניב שיהיה לי שחור מאט, ואגב, השחור הזה הוא לא בלתי מוצלח בתור מאט. אבל מה אני יכולה לעשות ששחורים משעממים אותי נורא? הורדתי אותו דקותיים לאחר המריחה ולא שבתי ללבוש אותו מאז (חוץ מעכשיו, לרגל הצילומים)

 


Blue Suede  הוא דווקא צבע יפה בעיני והוא כנראה היחידי שאני אשקול ללבוש ביום מן הימים. אבל... הוא לא ממש מאט, ויש לו סוג של ברק! 



בקרוב המאטים של OPI!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים