יום רביעי, 17 בפברואר 2010

קולקציית המאט של OPI


כמובטח, המאטים השווים באמת. הם גם יצאו בזמן הנכון  - סתיו 2009 והם גם נכונים באופן כללי - בכל מובן אחר.
לא שלא היו איתם בעיות. על העמידות העלובה שלהם כבר דובר אינסוף פעמים והמריחה שלהם היתה בהחלט מאתגרת, אבל במוצר מנצח לא נתקלים כל יום. אני לא יודעת להגדיר מוצר מנצח, אבל אני יודעת לזהות אותו כשאני נתקלת בו. עם בחירות צבעוניות מצוינות ועם מאטיות אמיתית (בניגוד לסתם ברק עכרורי) כנראה שאי אפשר לטעות יותר מדי.
הם גם מתייבשים מהר נורא ועם רובם אפשר לגמור בשכבה אחת, דבר שמהווה יתרון בפני עצמו ופתרון לאלו התרות אחר פאסט מניקור במירוץ האינסופי של החיים בעידן ה... מודרני? (בהנחה שיש עוד מילה כזאת).

לפני התמונות רק אוסיף שאני אוהבת את כל הצבעים ללא יוצא מן הכלל.

Alpine Snow  הוא לא עוד לבן טיפקס. לדעתי זה טיפקס אמיתי. ככה בדיוק הייתי מדמיינת טיפקס משוח על ציפורניים -  הן במראה והן במריחה. היה זוועה למרוח אותו והיה ממש קשה להגיע לאחידות בצבע. אבל שוב... זה טיפקס! מה יותר אדג'י מזה?


Gargantuan Green Grape הוא ירוק שמאד קשה לי להגדיר. הוא לא ירוק מנטה(בתמונה הוא קצת נראה מנטה, אבל התמונה מטעה. הוא כהה יותר במציאות), ואין לו שום נטייה אל כחול. יש לו תת גוון צהוב. הוא בהיר למדי אבל לא בהיר מדי. אני מנסה לחשוב איפה במציאות ראיתי צבע דומה, אבל לא מצליחה. מה שבטוח, זה לא ירוק שמזכיר איזשהו ירוק של טבע. לא דשא,לא לייים, לא עצים, לא עשבים - לפחות לא כאלה שאני מכירה. מוצא חן בעיני הקונספט של צבע שהוא מלאכותי לגמרי ולא מתיימר לדמות שום דבר שיש בטבע. יש משהו לא מתפשר בירוק הזה. הוא גם עכור מעט ולא הכי מחמיא לעור (אני רואה אותו על העור שלי כמובן, אבל קשה לי לדמיין שהוא ממש יחמיא לעור שונה). בקיצור - מה עוד אפשר לבקש? שלמות.




You Don’t Know Jacques בגרסת המאט הוא אפילו יותר מלוכלך מהקרם המקורי. המקורי היה מלוכלך. זה ממש מטונף! תענוג.




Russian Navy הוא פשוט כחול כהה יפהפה. למה להכביר מילים?

 


La Paz הוא הנסיכה של הקולקציה והצבע הנשי היחידי.  הוא ורוד (יותר כמו בתמונה עם הפלאש מאשר כמו בתמונה ללא הפלאש), והוא נראה כמו אריג סאטן מהודר.אפילו סוג של שימר יש שם. 


 

עם פלאש, בשביל השימר:


Lincoln Park After Dark . כי חייבים סגול אחד שנראה כמו שחור.



 הסווידים גם יגיעו מתישהו בקרוב.

3 תגובות:

  1. יופי של סקירה. ניראה לי שגוון ירוק הזה נקרא "ירוק רעל"

    השבמחק
  2. מגניב. האם ניתן השיג בארץ?

    השבמחק
  3. More4me, זה בהחלט לא ירוק רעל. לירוק רעל יש גוון כחול קצת יותר, והוא צריך להיות - לפי מיטב הבנתי - צבע חזק מאד. צריך לראות אותו במציאות כדי להבין שאין שום דבר שהוא מזכיר(הוא קצת אפרורי ודהוי), כי בתמונה הוא דווקא כן נראה דומה לכל מיני דברים.
    אנונימי, יש (מעט) מקומות בארץ שמוכרים לקים של OPI, אבל אני לא נתקלתי בקולקציית המאט בארץ. גם אם כן,מאד לא משתלם לקנות בארץ לקים שעולים 60 ש"ח לבקבוק. באיביי אפשר למצוא אותם בפחות מחצי מחיר. שם אני קניתי אותם.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים