יום ראשון, 14 בפברואר 2010

Zoya Reece & Adina


טוב. את שני אלה יש לי כבר די הרבה זמן, והסיבה שטרם העליתי אותם לבלוג היא שהרגשתי שהתמונות לא תופסות אותם כמו שצריך. בשבוע שעבר החלטתי לנסות שוב לצלם, שוב ללא הצלחה יתירה, לכן תקבלו את מה שיש, ומהרבה זוויות אפשריות כדי שבכל זאת יהיה לכם מושג כלשהו...
שני הלקים האלה הם מקולקציית REVERIE של זויה לאביב 2010. כל הלקים בקוקציה הם בעלי אפקט של צבעוניות המשתנה בהתאם לזווית האור (iridescence). אני מאד אוהבת את הקונספט הזה ומיד התלהבתי כששמעתי על צאת הקולקציה, וגם אצל Scrangie הם נראו ממש מדהימים. אבל במציאות אני אוהבת את איך שהם נראים הרבה פחות מכפי שחשבתי שאוהב. 

Reece : ורוד מג'נטה שקיוויתי שיהיה חזק ובולט אך התגלה כדהוי וחיוור. מזויות מסוימות אפשר לראות ממש בבירור את הצבעוניות השניה שלו - הזהב. אני חושבת שהאפקט כאן הוא הרבה יותר דואוכרום מאשר iridescence, כי אני לא הבחנתי בעוד צבעים.

 

  

  


Adina הוא כבר באמת בכיוון של רב צבעוניות משתנה. בזויות מסוימות הוא נראה ממש ירוק, באחרות סגול, ובאחרות כסוף. המטאליות שלו יותר מובחנת מאשר ב Reece, שבו הזהב נראה הרבה יותר שימרי ממטאלי. הצבע הזה ממש מגניב בעיני, והוא גם מאד מיוחד, אבל איכשהו נראה לי שבתור צבע קייצי אני אעדיף כמעט כל צבע מקולקציות האביב/קיץ של החברות האחרות. הוא פשוט לא צבעוני מספיק או חי מספיק. זה צבע שקט, מתוכחם, מהורהר ופיוטי. הוא יפה בצורה מעודנת ונחבאת אל הכלים.  נראה לי שאני אשמור את הבקבוק ואחזור אליו בסתיו. אז נראה לי שאני אעריך אותו יותר...



 

 

 

הפורמולה היתה, שלא כתמיד אצל זויה, מצוינת הפעם. אמנם נדרשו שלוש שכבות כדי להגיע למלוא עומק הצבע, אבל הן נמשחו בצורה דקה, בלי יותר מדי מריחות מברשת, והתייבשו מהר יחסית.

2 תגובות:

  1. Adina יוצא דופן וההגדרה "מהורהר" יושבת עליו בול!

    השבמחק
  2. נכון. הוא באמת יוצא דופן. ובעניין המהורהר - במציאות הוא אפילו יותר כזה מאשר בתמונות. הוא כסוף באופן אפרפר ודהוי מעט, כמעט מאובק. ומדי פעם הוא שולח הבזקי צבע מעוררי מחשבות. אבל הוא צבע "רזה". לגמרי של סתיו מבחינתי. לא משהו שאני זקוקה לו באביב/קיץ.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים