יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

China Glaze Midtown Magic

אני יודעת ש Midtown Magic  שלפניכם יזכה להרבה מעריצים. יש עליו כל כך הרבה תגובות נלהבות ומהללות בכל מקום, שאני די משוכנעת שגם חלקכם הגדול, לקלקני עדר יקרים שלי, תשתפכו עליו כמו כולם.
לכאורה יש כאן את כל האלמנטים בשביל שהלק הזה יהפוך לשק החבטות שלי (על מנת להקל עליכם לזהותם, הדגשתי אותם באדום. מין שירות שכזה): מדובר בלק שימרי כהה שאפילו יש טענה שהוא בורגונדי. לק זה זוכה להערצת ההמון. וההמון, כידוע, טועה תמיד.
אז חומרים יש, ועכשיו רק נותר לגייס שנאה יוקדת וכמה מילות שטנה והרי לכם פוסט בקבוקי נרגן טיפוסי, הלא כן?  אז זהו, שזה משום מה לא עובד לי כל כך במקרה הזה. הלק הזה לא נראה לי כל כך נורא, ואני לא באמת מצליחה לשנוא אותו כפי שהייתי רוצה. הוא בסך הכל לא מזיק, ואפילו לא הייתי מתביישת לגמרי להסתובב איתו במניקור שלם אם הייתי חייבת (מפסידה בהתערבות, נניח). מה שכן, הוא לא כל כך הסטייל שלי, וכשיש לקים קרמיים מוצלחים כל כך העונה (חורף/סתיו 2011 כאילו נוצרו בשבילי!) הסיכוי שבכלל אשקול מניקור איתו הוא קטן. זה הכל. לזכותו יאמר שעל אף היותו שימרי שמתהדר בניצנוצים בשלל גוונים,  במציאות הניצנוץ שלו עדין למדי ולא כל כך רואים את כל הצבעוניות המתפרצת והפוטוגנית ששמן הסתם ראיתם בבלוגים השונים.






בשמש, עם השימר בשלל גוונים. עדיף להישאר בבית או במקומות שלא רואים את זה. 


באתי לקלל ויצאתי מברכת? לא להגזים. קללות אמנם אין, אבל בכל זאת ברכתי איננה נתונה ללק זה. הוא פשוט לא מעורר בי יותר מדי רגשות לכאן או לכאן. ואת, לקלקנית יקרה שאולי אפגוש יום אחד עם הלק הזה על ציפורנייך - אני לא חושבת עלייך דברים איומים. אני פשוט לא חושבת עלייך. 

שתי שכבות, מריחה מושלמת. 
להשיג בטראנסדיזיין או באיביי (אני יודעת שאתם יודעים זאת, אבל צריכה לכתוב את זה אחת לאיזה זמן כי כל פעם שואלים אותי בתגובות או במייל איפה משיגים צ'יינה גלייז).


אה, ולפני שאשכח - אתם טועים. 

9 תגובות:

  1. I also have it and I think it is realy magic :)

    השבמחק
  2. בשם ההמון, או לפחות בשמי - אנחנו מודים בטעותינו!
    ומבטיחים שלא לפגוש אותך כשאת אצבעותינו מעטרים מעין דברים מוזרים שכאלו.
    וזאת למרות שעדיין לא ראיתי את כל אותם דברים נפלאים שהסתיו והחורף הללו לכאורה מתהדרים בהם...

    השבמחק
  3. משהו מפריע לי. כאילו נראה שיש נקודות (בולטות) של שימר ואני לא אוהבת כזה.. מזכיר לי לק אחר שהיה סביבו הייפ, ואחרי שניסיתי אותו בעצמי לא יכולתי להפסיק לקלל אותו! עכשיו צריך להזכר איך קראו לזוועה ההיא. יש! שוגר פלאמס!
    אם טעיתי וזה סתם שימר חלק אז כנראה שהלק הזה "עובר" אבל לא מעבר..

    השבמחק
  4. מסכימה עם מיטל, משהו שם לא עובד. הם כנראה התכוונו להוציא לק "להיט" שימרי, אבל פיספסו עם השילוב של הבסיס עם השימר.

    השבמחק
  5. ובכן, הוא באמת צולח יחסית בהצלחה מהמורות כמו השימר והגוון, אך מעלה בליבי את התהייה מדוע בעצם לנסות ללכת בדרכים מקולקלות מלכתחילה?! סקרנית לקרוא מה את חושבת על הקולקציה האחרונה של אסי; לדעתי, בלי להתייחס בפרטנות לכל גוון- ויש נפילות ברוך השם- הם הצליחו לייצר קולקציה במובן בו השלם עולה על סך חלקיו. הישג לא קטן בכלל בימים בהם נדמה כי חברות הלקים פשוט יורות לכל הכיוונים ומקוות שמשהו יפגע. לא סקסי בכלל בכלל

    השבמחק
  6. מיליון טועים? אהבתי את המראה, את המרקם ואת התוצאה, הבעיה שלא את הגוון - כהה לי מיד בעיניים, אחכה לקרובי המשפחה היותר מאירים ושמחים בעיניים (סגול מישני אמרה) בנתיים אני בעניין של איפור, אין דאגה.

    ובכל זאת מניחה שאם תראי מישהי מאתנו הלקלקניות בלקים בדמות הלז, מבלי שתרצי אולי, הבזקון של שאט נפש יצוץ לו בלאט (צריכה לצאת מהחריזה הזאת כבר)

    השבמחק
  7. Mada - I didn't actually like it very much so I'm still waiting for the magic :)

    שדונית - הדברים הנפלאים של החורף מצויים בקולקציית הסתיו של אסי. בקרוב אצלנו!

    מיטל - הוא לגמרי חלק ואין לו את החספוס השוגר פלאמסי.

    עדן - אני מסכימה איתך על ההסכמה עם מיטל, שבסך הכל די מסכימה איתי שהלק הזה הוא לא מי יודע מה. האמת שאני מופתעת מזה שהתגובות פה כל כך מסויגות. ציפיתי שיהיו ללק הזה הרבה יותר אוהדות בקרב הלקלקניות. אני לא יודעת מה זה אומר על ה"רוב" - שהוא אחרי הכל לא עדרי וטועה תמיד, או שהוא בסך הכל דומם (ועל כך יעידו מיעוט התגובות היחסי).

    J - על איזה נפילות את מדברת בקולקציה של אסי?

    אפרת - כן. הרוב טועה. זו אחת העובדות הכי מוכחות בהיסטוריה. ולא, שאט הנפש שלי לא יתבזבז על לק כזה. צר לי לאכזב הפעם.

    השבמחק
  8. לא נכנסת לדיון פילוסופי שכן אין לי ספק שתנצחי אותי כמאמר השיר "לכבוד מיליארד טועים"

    השבמחק
  9. אני מחכה לדברים טובים. SHOW ME!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים