יום שני, 26 בספטמבר 2011

China Glaze Street Chic

עוד חפור. איכשהו נדמה לי שהחפורים האלה יצאו לכולם מכל החורים.  מזה כמה שנים אנו זוכים לקבל אותם כל סתיו/חורף - לעתים סתם כך כמו שהם, לעתים עם איזה טוויסט טרנדי סגול/ירוק , לעתים מעוטרים בשימר, אפילו חפור גליטרי יצא לי לראות, לעתים בהירים יותר, לעתים כהים יותר, לעתים מאוזנים בחפוריותם, לעתים נוטים יותר אל האפור, לעתים - אל החום. ראינו כבר את כולם.

בלוגי הלקים כבר מפהקים מהם ולכאורה אין שום סיבה נראית לעין שלא אשתעמם גם אנוכי ממבול החפורים הבלתי פוסק הזה. אבל אתם יודעים מה? זה לא קורה. תחילה הייתי מופתעת לנוכח עובדה זו, אבל מעט מחשבה הובילה אותי אל התשובה לשאלה מדוע זה כך: כי אתן, לקלקניות יופי-טופי שלי, לא ממש יצאתן איתם לרחובות. הרחובות עדיין מלאים באדומים הדוחים שלכן או לחילופין בגוונים הצבעוניים שאימצתן לאחרונה. בחורף אני רואה אתכן עם גוונים כהים מעט יותר - גווני בורדו, פירות יער, סגולים למיניהם, אבל עם חפור לא. כנראה שהגוון הבוצי הזה שמעלה אסוציאציות לטינופת לא מספיק סקסי בעיניכן. זה בסדר מבחינתי. באמת. זה בדיוק הסיבה שאני עדיין יכולה ליהנות מגוונים כמו Street Chic שלפניכם.

Street Chic הוא חפור הנוטה יותר אל החום מאשר אל האפור, הוא מתאפיין בגישה ישירה וביחס תכליתי משהו אל החיים. הוא אורבני ומחוספס בדיוק במידה הנדרשת ונטול גלאם לחלוטין. לא גוון נשי, לא רומנטי, לא סקסי בעליל, והוא בדיוק הגוון שמתחשק לי לראות על ציפורניי החורף.





עם שתי שכבות בלבד ומריחה מצטיינת, הנ"ל גלוסי למהדרין וקרמי למשעי. מה עוד יש לבקש?


19 תגובות:

  1. יופי של צבע!

    יש לך מושג אם הוא דומה לפרינס צ'ארמינג של אורלי במציאות כמו שנראה בתמונה?

    השבמחק
  2. אני חושדת, אם להסתמך על זכרוני, שיש דמיון מסוים. גם אצלי התעוררה אסוציאציה כזאת ביחס אליו, אם כי נדמה לי שפרינס צ'ארמינג (שכבר איננו ברשותי שנה לפחות) הוא חום יותר, ובלי אלמנטים אפרוריים. סטריט שיק, לעומת זאת, על אף הנטיה החומה, הוא חפור באופן שלא ניתן לטעות בו.

    השבמחק
  3. נדוש ויוצא מכל מקום אבל עדיין אפשר להבין למה גוונים אלו לא עוזבים אותנו. יש בהם משהו סולידי, קלאסי ומתאים לכולן.

    השבמחק
  4. not my taste...
    i don't think i like this collection

    השבמחק
  5. גוון טוב ויחסית נייטרלי.
    אבל כ"כ לא מיוחד...

    השבמחק
  6. זה מסוג הגוונים שעדיין לא גיבשתי לגביו דעה :)

    השבמחק
  7. מרינה - בעקרון הייתי רוצה להסכים עם "סולידי, קלאסי ומתאים לכולן", אבל אם זה באמת כך, למה לא רואים את הרחובות שלנו מלאים בגוונים האלה? כמעט שלא ראיתי נשים מסתובבות עם חפורים, ואני תוהה לפשר העובדה התמוהה הזאת. נראה לי שבארץ רק אדום נכנס לקטגוריה של "סולידי, קלאסי ומתאים לכולן". זוהי כמובן טעות מרה, אבל לכי תתווכחי עם ההמון...

    Anonymous - I don't like this collection as a whole, but I truly love this one. Exactly my taste...

    פיצ'ה - לא מיוחד, נכון. אבל אני כיום, לאחר שנה וחצי של תפעול בלוג לקלקני הרפתקני, מסתפקת בגוונים טובים שאני אוהבת. ממילא לחדש לי משהו זה כמעט בלתי אפשרי.

    סטנדינג אוביישן - כל כך הרבה זמן הגוונים האלה בסביבה ועדיין לא גיבשת לך דיעה?! נו נו נו! צאי וגבשי לך אחת לאלתר!

    השבמחק
  8. צבע יפה וכיפי אבל בהחלט נדוש
    ובתמונות נראה בול כמו פרינס צ׳רמינג/ מינק מאפס של אסי
    בקיצור משעמם... :)

    השבמחק
  9. הוא יפה, אבל מזכיר לי מידיי את over the taupe של opi שברשותי [מהתמונות כמובן, לא נערכה השוואה במציאות]. אני גם מוצאת את זה מוזר שזה לא שטף את הארץ, אבל מי יודע אולי בחורף הבא.

    השבמחק
  10. סנדי - מצד אחד אני מצטערת לשעמם אותך, אבל מצד שני הייתי שמחה להביא לבלוג עוד ועוד גוונים כאלה, כי אלה הגוונים האהובים עלי בעת הנוכחית. אבל עוד נגיע לעמק השווה עם גוונים אחרים...

    אפרת - לא מסכימה עם התוכן, אבל אהבתי את ההתבטאות הישירה.

    לואיס - אולי בחורף הבא, הא? מה שנקרא "באיחור אופנתי" (של ארבע שנים)...

    השבמחק
  11. סבבה, שנה נהדרת שתהית לך, היורשת טוענת שלא רק שהוא נחמד, טלא שיש לנו גוון כזה LOL

    השבמחק
  12. אהבתי! אני לגמרי אוהבת שלא רואים "חפורים" למיניהם על אחרות, גם לי זה עושה את זה לגמרי. יש מצב שהוא דומה ל-You don't know jacques של OPI?

    השבמחק
  13. בכלל לא דומה - הוא נוטה יותר לחום ממנו, וגם בהיר יותר.

    השבמחק
  14. אני חדשה כאן, אז אשמח אם תסבירי מה זה חפור.
    תודה.
    דניאלה

    השבמחק
  15. ראשית - ברוכה הבאה לבלוג דניאלה!
    ולשאלתך - חפור הוא מילה שרקחתי בעצמי מהמילים חום ואפור, בנסיון למצוא תרגום עברי לגוון taupe, אשר אין לו תרגום עברי. השתמשתי במילה חפור לראשונה בפוסט זה: http://mababakbuk.blogspot.com/2010/08/china-glaze-ingrid.html
    ומאז זהו מונח שגור בבלוג.

    השבמחק
  16. עברתי קצת על התגובות טרם כתיבת התגובה (שזה מאוד לא אופייני לי..) ומשעשע לראות את חוסר האחידות בתגובות.
    עניין אותי במיוחד בגלל שאני באשכרה מחבבת אותו!
    אתחיל ואומר שאני לא סובלת לקים חומים.
    ואני לא במיוחד אוהבת לקים אפורים (אלא אם כן יש בהם מספיק כחול או מספיק סגול)
    כך שהסבירות שאני אוהבת את הלק הזה (נגיד מתיאור יבש) הוא כמעט אפס אם לא אפס מוחלט!
    אבל! איכשהו זה לא מה שאני מרגישה.
    כיוון שהפעם אני רואה אותו במסך שנחשב מאוד מוערך במבחינת האיכויות שלו, אני נוטה לקוות/לשער שאני רואה את הגוון ה"אמיתי". ואם כך - ואללה, אהבתי!
    זה בדיוק הלק שהוא יכול להיות הכי סולידי שיש אבל הוא לא באמת סולידי והוא לא באמת משהו שרואים הרבה. רואים חום, רואים אפורים למיניהם (אולי)
    אבל לא את זה..
    אשקול אותו לגמרי!
    איזה כיף להפתיע את עצמנו, הא? :)

    השבמחק
  17. האמת, מיטל? זה באמת די מפתיע. אבל כיוון שהפתעת אותי כבר כמה פעמים נראה לי שאני עוד עשויה להתרגל לזה, וזה יפסיק להפתיע. (טיפ: כדי שזה לא יקרה, עלייך להמשיך להפתיע רק לעתים רחוקות, כדי לא ליצור הרגל).
    באשר לגוון האמיתי - בתמונות הוא די קרוב למציאות לטעמי: חפור שיותר נוטה לחום מאשר לאפור, אבל עדיין - במציאות הוא טיפטיפונת יותר אפור. נסי להתבונן במסך הטוב שוב בחום שסלדת ממנו לפני כמה פוסטים - אולי המסך יעשה עמו חסד ותפתיעי את עצמך שוב :)

    השבמחק
  18. ניסיתי להתסכל על השני, ועדיין, לא אהבתי אותו בכלל!!

    אני חושבת שאני אמשיך להפתיע את אותך לאו דווקא בעניין של תדירות אלא כל עוד אני מצליחה להפתיע את עצמי זה סביר יפתיע גם אותך :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים