יום רביעי, 28 בספטמבר 2011

מניקוראש השנה: essie Marshmallow

לאחרונה, בזכות מורן, יצא לי לחדש קשר עם אהבה ישנה שלי: מרשמלו של אסי. לפני שבכלל ידעתי שאני לקלקנית היתה לי חיבה לגוונים רכים ומתונים, לבנים, אוף-ווייטים וורודים-פודרתיים. (ואם אתם אומרים לעצמכם שלאחרונה נעשיתי משעממת בנאלית ושמרנית אתם לגמרי טועים - הייתי כזאת מאז ומעולם, וזו ההוכחה). מרשמלו הוא גם הלק היחידי שאי פעם גמרתי עד תומו.

החלטתי שמרשמלו ישמש כמניקוראש -השנה שלי.  ככה סתם, כי התגעגעתי ללבן הרך הזה.






הפורמולה שלו מבאסת, זמן הייבוש איטי, ונדרשות ארבע שכבות כדי להגיע לאטימות סבירה. אבל לא אתבכיין על הללו, כיוון שאני באמת נהנית ממנו.

והנה העדות המצולמת הראשונה בהיסטוריה לכך שגמרתי בקבוק לק:

לא רימיתי. המעט שאתם רואים בתחתית זה סתם לק מיובש שנדבק לשוליים


והנה שני המרשמלו יחדיו - ישן לצד חדש:




פדיקור חדש לא עשיתי לכבוד החג, אלא נשארתי עם Brownstone  של צ'יינה גלייז שכל כך אהבתן לשנוא.

פדיקוראש השנה שלי. צולם ביום חול.

עכשיו רק נותר לי לבחור בגדים...

ואצלכם מה? שתפו אותי במניקוראש/פדיקוראש השנה שלכם לקלקניות ולקלקנים חביבים שלי.
ובהזדמנות זו - לק שמח!***


*** הקרדיט לביטוי הגאוני ניתן למישהי נחמדה בשם הגר, שאיחלה לי ברכה זו באחד החגים פעם. הייתי חייבת לגנוב. 

27 תגובות:

  1. שנה טובה וצבעונית שתהיה.
    אני אוהבת לקים לבנים ומפתיע אותי שבחרת לק לבן חגיגי לפתיחת השנה.
    אם היית בוחרת אדום בכלל הייתי נופלת...
    בכל מקרה הלק הזה מהמם חבל רק שצריך ארבע שכבות (פלא שנגמר הלק?...).

    השבמחק
  2. בחרתי בו למרות שהוא חגיגי, לא בגלל שהוא כזה :)
    שנה טובה וצבעונית לך! לעצמי אאחל שנה עם קצת פחות צבע - חוזרת לשורשים.

    השבמחק
  3. אני פחות אוהבת לבנים
    אבל הוא ממש מחמיא לך!
    שתהיה לך שנה טובה ומתוקה, וחג שמח!

    השבמחק
  4. הציפרניים נראות נפלא חייבת לציין, האם זה אומר שהן השתפרו? שהמניקור מחזיק יותר מיום? או שאני אופטימית לערב השנה החדשה?

    4 שכבות אני ניאותה לשים רק עבור לק פסטל. נוסיף את זה שהלק הוא של Essie שעם הפורמולה שלו טרם השלמתי. בעיה, מוכרחה לאמר שהוא מאוד מאוד הולם את ציפרנייך.אבל להאמין שאת...סיימת בקבוק לק שלם? אם לא מראה עיניים...

    נראה לי שהלק היחיד שסיימתי אי פעם הוא VIXEN של רבלון, צבע בורדו ארגמן ומפירי. פורמולה נהדרת ועמידות מעולה.

    שנה צבעונית!

    השבמחק
  5. פיצ'ה - תודה! חג שמח גם לך!

    אפרת - הציפורניים שלי מצליחות לגדול קצת, כך שמדובר בשיפור, כן. עמידות הלקים לא השתנתה לצערי, אחרי יום כבר מתחילים צ'יפים. ועינייך הרואות - גמרתי בקבוק לק שלם. זה אמנם היה מזמן, אבל זה בהחלט קרה.
    שנה טובה!

    השבמחק
  6. מזמן לא היה לק לבן ברשת, אני בחיים שלי לא סיימתי לק אבל לאחרונה רכשתי לקים קטנים של מייבלין ופופה של 5 מל אז לא הכל אבוד :)

    השבמחק
  7. שנה טובה לך! אני חושבת שהייתי אוהבת אותו לפרנץ (ולזה תכלס הוא מיועד). אני עם לק טאופי ירקרק ממש מגעיל (בשבילי לפחות)ובתחילת שבוע הבא עוברת לבניה

    השבמחק
  8. אוקסנה - הקטנים האלה נותנים תקווה, הא? שנה טובה!

    מרינה - הרבה משתמשות בו לפרנץ', אבל אני לא אוהבת פרנץ'... טאופי ירקרק נשמע דווקא כמו משהו שאני הייתי עשויה לאהוב, אבל למה את עם לק שמגעיל אותך?! אבל השאלה היותר מהותית לי כרגע - למה את עוברת לבניה והאם את לא חוששת שזה יפגע מאוד בציפורניים שלך?

    השבמחק
  9. אני מתה על הצבע הזה ואני חייבת לציין, שאפילו ניסיתי מניקור [וגם פדיקור] לבן לגמרי וזה נראה מהמם. הגוון של המרשמלו פשוט מושלם בעיני.
    שנה טובה מותק!

    השבמחק
  10. מסכימה - הגוון של המרשמלו נפלא. לכאורה עוד לק לבן, אבל בפועל לא נתקלתי בהרבה לבנים כאלה. אם כי לצערי בגלל בעיות הפורמולה וריבוי השכבות לא אוכל להמליץ עליו בלב שלם. לבן זה צבע מניקור באמת מהמם. כצבע פדיקור הוא בעייתי בשבילי כי הרגליים שלי נורא לבנות (הרבה יותר מהידיים) וזה פשוט לא נראה טוב עליי. עם זאת אני מאוד אוהבת פדיקור לבן על כהות ממני או שזופות.

    השבמחק
  11. אין ספק שהלק מחמיא לך והוא גם נראה לי לגמרי מתאים לאווירת החג (לשבועות לדוג' הוא בטח לא היה מתאים..)
    אני לא חושבת שהייתי יכולה להתחבר אליו עם כזאת נוסחא בעייתית, נשמע לי פשוט מופרך!
    עד לאחרונה לא ממש חיבבתי לקים לבנים, אבל אחרי שניסיתי את אוווו-לה-לה שיניתי את דעתי. הוא אגב, מצריך רק 2 שכבות, אבל זה לא מה שיעזור לך לחבב אותו כמובן :)

    השנה החלטתי על אקסטרווגנז על האצבעות ורויאל ראז'ה רובי על הבהונות.
    האיפור היה מופרע משהו, צהוב בזוית הפנימית, במרכז כתום ובחלק החיצוני ובשקע העין ירוק. מה עבר לי בראש באמת לא ברור, אבל יצא מגניב חחח
    לא היה לי לא זמן ולא כוח לצלם אז אצטרך לעשות שחזור ככל הנראה..

    לרוב לארוחת החג הסציפית הזאת אני משקיעה במיוחד כי אני בנוכחות מאפרת :) זה תמיד עושה לי חשק להברקות שיהיו מספיק חריגות מצד אחד, מצד שני עשויות כמו שצריך. הפעם באופן מוזר ביותר גם היא בחרה בכתום (רק כתום), אבל אני חושבת שזה רק הפך את שתינו ל"כוכבות מוזהבות" :)

    השבמחק
  12. ואיך שכחתי - אני עם דנרה, עם שמים מהלק הזה 4 שכבות, הרי באמת לא חוכמה שסיימת את הבקבוק ;)

    ועוד משהו קטן, הרויאל ראז'ה רובי הוא החום היחיד שלי באוסף. אבל קשה לי לחשוב שתחבבי אותו בגלל התת גוון האדום שלו.

    השבמחק
  13. מיטל, תמיד אהבתי לקים לבנים, ואו לה לה הוא אחד הלבנים היפים ביותר שיש בעיני, אבל אני מצאתי את הפורמולה והמריחה שלו גרועים מאוד - יותר ממרשמלו. מצד שני - אולי היה לי חוסר מזל עם הבקבוק הספציפי.
    נשמע כאילו החג שלך היה צבעוני במיוחד. זה נשמע טוב!
    לא הבנתי את עניין המאפרת - בכל ראש השנה את מתאפרת עם מאפרת?

    השבמחק
  14. חשבתי שלא אהבת את הגימור של האו-לה-לה..
    ובאמת נראה לי שהיה לך חוסר מזל עם הפורמולה כי שלי סה"כ היתה סבירה.

    לגבי החג, אנחנו תמיד עושים באותו הרכב משפחתי ותמיד נוכחת בו מאפרת.
    ובלי קשר אני תמיד מתאפרת :)

    השבמחק
  15. אני מאוהבת בגימור, למרות שמדובר בפנינה טהורה - זה פשוט עובד במקרה הזה. ולא רק שאני אוהבת את הלק הזה - אפילו אמרתי לך את זה בפוסט שהעלית עליו. על או לה לה כתבתי פוסט נורא מזמן, כשהבלוג היה בחיתוליו (והצילומים היו גרועים), ושם הסברתי שאני אוהבת את הלק אבל לא את הפורמולה שלו. הנה הלינק http://mababakbuk.blogspot.com/2010/04/color-club-oooooo-la-la.html

    השבמחק
  16. משום מה מה שהיה חקוק לי בראש זה הויכוח שלך עם דנרה בפייסבוק :)

    איזה קטע שגם הלק הזה הצריך אצלך 4 שכבות, אולי בשנה הבאה (או זו אחריה?) נראה אותך עם הלק הזה ועם בקבוק ריק ;)

    אצלי השכבה הראשונה אכן לא היתה משהו, אבל הסתדר בשניה, לפחות לפי מה שאני זוכרת..

    השבמחק
  17. אולי היה ויכוח, אבל לא על על השאלה אם הלק יפה או לא אלא על עניין הגימור. למיטב זכרוני היא טענה שלא מדובר בגימור פנינה ואני טענתי (ועדיין מחזיקה בתוקף בטענתי) שזה גימור פנינה בריבוע.

    השבמחק
  18. למרות שקשה לי לקבל את זה, אני איתך, זה גימור פנינה בסופו של דבר, גם אם זה עדין ויחסית לא מורגש ביחס לפנינות ה"רגילות".. מזכיר לי את הקולקציה האחרונה של זויה שצריכה לצאת שלא לטובה.. גליטרים ופנינות בלעכס!

    השבמחק
  19. שמחה שאת מרוצה מהלק! אצלי הוא היה מונח יתום לגמרי.
    שיהיה לך אחלה של חג, ממה שעוד נשאר ממנו!

    השבמחק
  20. אני עושה בנייה רק בגלל החתונה ונסיעה לחו"ל בשבוע הבא. בגלל זה בחודש הקרוב לא יהיה לי זמן להתעסק עם ציפורניים וחידוש לק ואני רוצה שהן תמיד יהיו מטופחות.אני הולכת לעשות רק ציפוי אקריל ולא תוספת (זה לפחות מה שבתכנון). אחרי דצמבר נוריד.

    השבמחק
  21. מורן - מרוצה עד הגג. ותודה - חג שמח גם לך!

    מרינה - הבינותי. שיקולים ברומו של עולם יש לך, אז אני מאשרת.

    השבמחק
  22. בחירה מפתיעה! לא רואה את עצמי (בינתיים) עם לק לבן/פנינה או משהו בסגנון, אבל הוא נראה ממש יפה. כבר יצא לי לראות כמה בנות בהיו עם לק דומה וממש אהבתי את המראה.

    שנה טובה!

    השבמחק
  23. כבר הפתעת את עצמך בעבר בלקים כך שאין לדעת :)
    לא יודעת למה התכוונת ב"פנינה", כי לא מדובר בגימור פנינה (זה לק קרמי), וגם לא בגוון פנינה (שהוא יותר צהבהב/שמנת) - אבל אולי משהו במסך מטעה. על כל פנים - מדובר בלבן ממש, לא צבע קרם, ולא אוף ווייט. מה שהופך אותו לרך זה היותו מלא ברק, בניגוד ללבנים טיפקסיים שיש להם מראה גס והרבה פעמים הם נראים כמו מאט כי הלובן החמור שלהם כמו בולע את הברק.

    השבמחק
  24. אני מצדיעה לך נמרצות על סיום הבקבוק, אחד מאותם הדברים שהייתי בטוחה עד כה שהם בלתי אפשריים בקיומנו היומיומי הדלוח פלוס- יחד עם סיום עט לפני שיגנבו לי אותו "בטעות" וסיום צללית. אח, סיום צללית! זו משימה ראויה ומטופשת מספיק לשנה החדשה. חוצמזה, אני הכי בעד הפדיקור שלך. מכאן הוא נראה כמעט זהה לsly as a fox של מאק, הנחרש מזה שבועות מספר על ציפורניי, תוך כדי שאני זוכה לקיתונות בוז ותרעומת מקרוביי האוהבים (?) הטוענים כי איבדתי את זה. להם ולשאר המלעיזים - אנחנו מקדימות את זמננו, אתם עוד תראו. או שלא. אבל לא באמת אכפת לנו, נכון? נכון.
    עוד עניין הקשור לסיכומי הקיץ- אם sun tan-tonio עשה לך את זה, את ממש מוזמנת לבדוק את case study של אסי מהקולקציה האחרונה. אני ממש מרוצה, חברות הלקים החלו לייצר ניודים הנשענים יותר על האנדר-טונים הצהבהבים שלהם ופחות על הוורודים ובאופן כללי נראים כאילו לקחתי מייקאפ כהה מדי עבורי ומרחתי אותו על הציפורניים. אני מודה כי גם חוסר המשיכה שלא לומר הדחייה המסיבית הצפויה לגוונים אלו ברחובותינו גורמת לי לחבב אותם אפילו יותר. בנות ישראל, שלפו נא מולי את ציפורניכן הארוכות מדי המשוחות בלק סגול חציל וקראו לי מתנשאת, לא אכחיש זאת.

    השבמחק
  25. לא רק שהפתעתי את עצמי לא מעט בשנה האחרונה, אני כנראה הולכת להפתיע אותך גם בקרוב :).
    לא התכוונתי שהלק הזה נראה כמו פנינה אלא ניסיתי לתאר סוג של לקים, לא חשוב.
    מבחינת הגימור הלבן הזה באמת יוצא דופן כי לא נראה טיפקסי בכלל.

    השבמחק
  26. J - אני חושבת שצללית עוד לא יצא לי לגמור מעולם. שמחה שאהבת את הפדיקור שלי, את כנראה היחידה. את sly as a fox טרם יצא לי לפגוש במציאות, אבל מסווטצ'ים ברשת התרשמתי שהוא הרבה יותר אדמדם. על כל פנים - אני מחבבת את הגוון אבל, כרגיל, מעדיפה את הלקים שלי בלי שימר (אם כי מודה, שבמקרה הזה השימר לא מאוד מפריע).
    את case study לא רק שדגמתי, כבר יצא לי להסתובב איתו במניקור שלם, ואני ממש ממש אוהבת אותו!
    חוצמזה, אהבתי מאוד את האג'נדה האנטי חברתית שלך. חסרים אנשים מסוגך בבלוגי יופי!

    עדן - עכשיו סיקרנת בגדול (ירוק?!!)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים