יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

מוצר מצוין: Flexitol Nail & Cuticle cream

את הקרם הזה גיליתי לגמרי במקרה כשאמא שלי ביקשה ממני לקנות לה קרם של פלקסיטול לעור כף הרגל. במדף המוצרים של פלקסיטול בסופרפארם נתקלתי גם בקרם לקיוטיקלס ולציפורניים - מהמוצרים שאני נמנעת מקנייתם בדרך כלל כי נסיון העבר שלי לימד אותי שמשקמי קיוטיקלס למיניהם עובדים באופן רגעי בלבד (המוצר האהוב עלי עד כה היה שמן קיוטיקלס של CND - מוצר מעולה, קליל ולא שמנוני שסקרתי כאן שמשפר את מראה הקיוטיקלס לחצי שעה - שעה, וזה סיפק אותי בשביל צילומים לבלוג), אבל כיוון שאמא שלי נשבעה שקרם הרגליים של פלקסיטול הוא הקרם הכי טוב שהיה לה, וטענה שהוא הופך את העור היבש והקשה של כף הרגל לרך וחלק בשניות, החלטתי לנסות את קרם הקיוטיקלס הזה, ואפילו שילמתי  52 ש"ח עבור טיובה פיצפונת של 20 גרם של החומר הזה. (אגב, ניסיתי לבדוק אם אפשר להשיג באיביי בפחות. לא).



וכמה טוב שעשיתי זאת! זה המוצר היחידי שבאמת עובד לטווח ארוך יחסית. אני אפילו לא משתמשת בו כל יום, ולמרות זאת המצב  טוב לאין ערוך מבעבר. הקיוטיקלס שלי מיובשים כרונית ונראים רע, ועכשיו בזכות הקרם הזה הם נראים ממש טוב. זה די מפתיע התחשב בעובדה שאני נזכרת להשתמש בו פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.

אציין רק שהקרם הזה לא אמור להחליף את רוטינת טיפוח הקיוטיקלס הרגילה. אני לא מסירה את הקיוטיקלס שלי (רק דוחפת בעזרת אביזרים ותכשירים ייעודיים), אבל לצדי הציפורן גדלים לי שוונצים מעצבנים של עור קשה שאני צריכה להוריד מדי פעם. שימוש בקרם הזה לא מבטל את הצורך להוריד אותם, אם כי נדמה לי שאני עושה זאת הרבה פחות מבעבר.

הקרם סמיך ושמנוני, ולאחר שימוש אני מרגישה צורך לנגב את הידיים (זה בסדר לנגב ידיים כל זמן שהחומר נשאר על הקיוטיקלס), אבל בעיני זה מחיר קטן לשלם עבור מוצר מצוין שעושה עבודה פלאית שכזו.

אה, ועוד דבר - הקרם מתיימר לטפל לא רק בקיוטיקלס אלא גם בציפורן עצמה - לחזק אותה ולהפוך אותה לפחות שבירה. יש לי מעט אמונה ביחס ליכולת של תכשירים חיצוניים לממש הבטחות שכאלה, ומשימוש של מעל חודש בתכשיר קשה לי לומר אם אני מרגישה הבדל כלשהו במצב הציפורניים. הציפורניים שלי אמנם מעט יותר חזקות עכשיו, אבל שינויים בחוזק הציפורניים (שאני נוטה לייחס יותר לתזונה מאשר לכל דבר אחר) חוויתי גם בעבר ללא קשר לשימוש במוצרים, כך שאני לא יודעת אם זה קשור לקרם.  מצד שני - גם לא ממש האמנתי שהמוצר יעשה עבודה טובה בקיוטיקלס כך שאין לי מושג...

והנה טיזר קטן לפוסט הבא:



אתם מוזמנים לנחש - מיהו הלק שבתמונה?



18 תגובות:

  1. את? לק אדום?
    כך נפלו גיבורים.

    השבמחק
  2. הולכת לרכוש בעקבות המלצה שלך וגם את הקרם לכף רגל. אני גם מאוד אוהבת את השמן של CND וכפי שאת אומרת, הוא טוב רק למעט זמן.

    השבמחק
  3. בשנה שעברה השתמשתי בקרם הרגליים של פלקסיטול. הטוב ביותר שניסיתי אי פעם לדעתי

    השבמחק
  4. מה הסיכוי שזה ביוטי קייר?...

    השבמחק
  5. הקרם הזה לציפורניים של פלקסיטול הוא מעולה, והכי טוב מכל התכשירים הדומים שהיו לי.

    ולגבי קרם הרגליים - אני מסכימה עם אמא שלך ואפילו כתבתי על זה ברשומה בבלוג שלי: http://my-beautyblog.blogspot.com/2011/08/blog-post_06.html

    השבמחק
  6. לא ניסיתי את קרם הקיוטיקלס (משתמש בתכשיר של OPI ואוהבת אותו מאד) אבל על הקרם לכפות הרגליים אני ממליצה בחום. הכי טוב שאי פעם היה לי ושמתי לב לזה כשמצאתי את עצמי קונה אחד לארון, שלא אתקע בלי.

    רותם.

    השבמחק
  7. גם אני השתמשתי בסדרה, אלה קרמים ממש רפואיים אבל לא הייתי מאמצת על בסיס קבוע, אלא לתת בום מרכך לריפואי נזקים ואז להמשיך בקרם רגיל. המחיר שווה יחסית לתוצאה. לעיתים יש עליהם מבצע.

    השבמחק
  8. הפלקסיטול זה חברה מעולה. אני השתמשתי בקרם ידיים שלהם. היה לי יובש קיצוני מאוד סדקים עמוקים ומלא מלא דם. שנבע מקור+ הייתי שוטפת ידיים עם סבון בצורה חולנית. רק הייתי שמה ואחרי דקה מקסימום היה שיפור ניכר. מה זה ניכר. כאילו ידים חדשות!!

    השבמחק
  9. תהרגי אותי [למרות שבטח לא תעשי זאת], אני לא מבינה למה צריך קרם לאיזור הזה.

    השבמחק
  10. באשכרה איך נפלו גיבורים אם את עם לק אדום חחח
    נשמע טוב הקרם הזה! אפילו קניתי אותו והשתמשתי בו כמה פעמים לא זוכרת למה זנחתי אותו ולומר את האמת גם לא יודעת איפה פיזית זנחתי אותו. אני זוכרת שהיה נסחב איתי בתיק מאז יום אחד אבדו עקבותיו (בטח מסרתי אותו לאימוץ..)

    השבמחק
  11. לובה - אני רואה שאת ממהרת להספיד אותי עוד בטרם וידאת שאכן נפלתי. זה כנראה האדום האדום הזה שמעורר בך מחשבות על מות גיבורים. נו שוין.

    מרינה - ממליצה בלב שלם. לכי על זה!

    קורין - זהו, שמסתבר שלגבי קרם הרגליים יש קונצנזוס בין חובבות הביוטי. גם במייקאפאלי הוא קיבל ביקורות מעולות. לא ניסיתי אותו כי אין לי אף פעם עור יבש בכף הרגל, אבל אני ממליצה בחום על קרם הקיוטיקלס אם יש בעיה של יובש שם (ואגב, אני עדיין מתרגשת מהזכיה בבלוג שלך. מחכה בקוצר רוח לבושם!)

    פיצ'ה - מה גרם לך לחשוב דווקא על ביוטיקייר? מכל חברות הלקים בעולם שהאדום הזה יכול היה לבוא מהן ביוטיקייר זה הדבר הראשון שעולה לך לראש? אשמח אם תסבירי לי מה עומד מאחורי הניחוש שלך.

    עינב - תודה על הלינק לבלוג שלך! שמחתי להכירו.

    רותם - את עמוק בקונצנזוס לגבי הקרם. ובניגוד לקונצנזוס על גוון לק - במוצרי טיפוח אני יותר נוטה להאמין שקונצנזוס הוא דבר טוב.

    אפרת - לא מבינה מה גורם לך לטעון שאלה מוצרים רפואיים. לא נדרש מרשם רפואי על מנת לקבלם, ואין במוצרים שום חומר פעיל בריכוז שנחשב לרפואי.

    אנונימית - שמחה לשמוע שגם קרם הידיים טוב. לא ניסיתי אותו אבל לאחר המלצתך אשקול קניה בחורף - כשהידיים שלי יבשות.

    לואיס - אם את אומרת דברים כאלה כנאה שאין לך מושג מה זה עור גס, קשה, יבש ומכוער סביב הציפורן. לא נותר לי אלא לקנא בך.

    מיטל - חבל על הקרם שאבד. הוא באמת מוצר מצוין, ואם אי פעם תיזכרי למה זנחת אותו אשמח אם תעדכני אותי בעניין. אני פשוט לא יכולה לחשוב על סיבה (חוץ משאלת האיפה שיכולה לספק הסבר מניח את הדעת)

    השבמחק
  12. משהו השתנה פה בעיצוב מאז הפעם האחרונה שנכנסתי (בטח אני בדיליי רציני), אבל זה יפה אני אוהבת.
    תודה על ההמלצה :) לי יש בעיה של ציפורניים נסדקות. יותר נכון ציפורן אחת ספציפית שתמיד סדוקה אם היא לא קצרה ממש, ולפעמים מצטרפת אליה עוד אחת. זה ממש מעצבן :/

    השבמחק
  13. לדעתי זנחתי אותו כי הוא תפס המון מקום (לא מנוצל) בתיק.. ושמתי אותו פעמים בודדות (כשזכרתי וזה לא הרבה..)

    השבמחק
  14. אני חושבת שפעם מיסיתי איזה מוצר של החברה אבל לא עולה לי מה הוא היה...
    מה שחשוב זה שהוא עזר לך, אין ספק שאם הוא עושה את העבודה אז שווה את המחיר הזה.
    אגב, ממליצה לך לנסות בהזדמנות את ה- Rosebud Salve שכתבתי עליו פעם. עולה גרושים ולדעתי עושה עבודה נהדרת לקיוטיקלס.

    אדום?

    השבמחק
  15. Flexitol? כל פעם שיש מבצע עליהם באחד הפארמים אני מיד קונה. ממש אוהבת את התוצאה.
    תתחדשי!

    השבמחק
  16. חחחח לא יותר מדי עמוק..
    סתם ראיתי קצת זהב במקום הנכון ונראה לי מכסה מברשת שחור...

    וישר כתבתי תגובה.
    אח"כ חטפתי שוק על האדום

    השבמחק
  17. סמי לא מבין מה הצבע של הקולקטס לק הזה

    השבמחק
  18. ליפגלוסית - אכן! התרחשו שינויים קלים בעיצוב, ולזכותך יאמר שאת הראשונה שהבחינה בכך! אני מקווה שהקרם יעזור לך לציפורניים הסדוקות, אבל כאמור, אני סקפטית בעניין זה, וממליצה עליו בתור קרם לקיוטיקלס. על כל פנים - אם יצא לך לבדוק אותו אשמח אם תדווחי איך הוא השפיע על הציפורניים הנסדקות.

    מיטל - זו הצרה עם מוצרים כאלה. שוכחים מהם... מקווה שאני לא אאבד אותו באופן דומה.

    דנרה - תודה על ההמלצה. לא זוכרת את ההמלצה שלך אבל אחפש את הפוסט ההוא ואולי אנסה. לגבי פלקסיטול - הביקורות פה (ובכל מקום בעצם) מהללות ומשבחות את קרם הרגליים שלהם. אני זוכרת שאת משתמשת במוצרים כאלה, אולי כדאי לך לנסות.

    ספרנית - גם אני ראיתי מבצעים, אבל לא על קרם הקיוטיקלס. אם תראי במקרה אשמח אם תעדכני אותי!

    פיצ'ה - מעניין מאוד!

    סמי - לא נורא. לך תאכל משהו, תישן קצת, מחר בכלל תשכח ששאלת וכל העניין לא יטריד אותך יותר.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים