יום שישי, 8 ביולי 2011

OPI Steady as She Rose

אמרתי את זה כבר באלפי הזדמנויות, ואומר זאת שוב: אני ממש ממש אוהבת את קולקציית שודדי הקאריביים של OPI וחושבת באמת ובתמים שזו קולקציה מצוינת. לאחר קולקציית טקסס שהותירה אותי עם רגשות מעורבים ולאחר זוועות קייטי פרי, הקולקציה הזאת החזירה לי את האמון ב OPI, שהצליחו לייצר הפעם  - על אף הקונספט המפוקפק מעט - לא רק קולקציה אחידה ומגובשת  שהקשר בין חבריה איננו מקרי, אלא סופסוף קולקציה שהייתי מאמצת בשמחה כל אחד ואחד מהלקים בה. הפעם האחרונה שדבר כזה קרה לי עם OPI היה לפני שנה, עם קולקציית שרק הגאונית (שאותה אהבתי אפילו יותר). 
ולמה חשוב לי להדגיש את כל זה? כי נדמה לי שקולקציית שודדי הקאריביים לא מוערכת מספיק, ובשל היותה צנועה מבחינה צבעונית רבים סבורים שהיא משעממת. אבל היא הכל חוץ ממשעממת! בעיני היא וריאציה עכורה על פסטל, וככזאת היא מופלאה. 


את Steady as She Rose יכולתי ללבוש לנצח אלמלא הוא היה מתקלף לי אחרי יום אחד , כמו שקורה לכל לק על ציפורניי הלא מבורכות. זהו סגול לילך פסטלי, שהמעניין בו הוא איזה שילוב בין גווני ורוד ואפור שמצויים בו. עכור כלבבי, ולא דומה לשום פסטל סגול אחר שנמצא ברשותי. אם כבר הוא מזכיר לי איזה לק, זה את Playa Del Platinum האהוב של אסי מקולקציית ריזורט של שנה שעברה (למרימי הגבה: לא התבלבלתי. הסגול שאתם רואים בתמונות הרבה פחות ניכר במציאות, מה שבולט יותר הוא גוון המלט המלוכלך והמקסים).
מה עוד אני יכולה לומר על Steady as She Rose?  הוא לא בולט, לא מחמיא במיוחד, נטול גלאם בעליל. תכונותיו המיוחדות והאדג'יות מוצנעות מספיק בשביל להסתובב איתו במשרד - שם או שלא ישימו לב אליו או שיחשבו ששוב לבשתן את אחד משעמומוני המשרד המלוקלקים שלכן. היתרון שאני מוצאת בו יכול להתפרש גם כחסרון אצל אחרות: היופי שלו הוא לא משהו שמבחינים בו מרחוק. הוא סוד פרטי ונסתר בין לקלקנית לבין הלק שלה.








בתמונה אני עם שלוש שכבות אבל אפשר להסתדר מצוין גם עם שתיים. הפורמולה מצוינת, כרגיל אצל OPI, והיא אינה סובלת כלל מהתחלואים השונים והמוכרים שאופייניים לרוב הפורמולות הפסטליות.

למי שלמרות השתפכויותיי הרבות עדיין לא מצאה את הלק אטרקטיבי במיוחד, אולי תמצא את ההגרלה הבאה אטרקטיבית:
המקום: בלוג הבשמים שלי - "מה בבקבוק? - הבושם". הזמן: מעתה ועד סוף החודש.  א גרויסע מציאה:  אפשר לזכות בשני בשמים - איסי מיאקי "ל'או ד'איסי" וגוטייה "קלאסיק" במהדורות קיץ מוגבלות, 100 מ"ל.





הקליקו על הלינק ועקבו אחר ההוראות, ושני הבשמים הללו יכולים להיות שלכן.

***את הלק קיבלתי להתנסות מהחברה.

7 תגובות:

  1. אני מאוד מסכימה איתך ולא מבינה למה אומרים שהקולקציה הזו משעממת.

    השבמחק
  2. יש לי רק דבר אחד לומר על דברייך: גרייט מיינדס ת'ינק אלייק!

    השבמחק
  3. למה להכניס את המילה עכור? מוציאה לי את החשק. אני אוהבת גוונים פסטלים!

    השבמחק
  4. לא התחברתי בכלל לקולקציה.

    השבמחק
  5. לא מצאתי את הייחוד בלק הזה. אבל זה לא באמת מפתיע לא? הלק נחמד ומחמיא דווקא. לפחות אני חושבת שככה..
    אל תהרסי לאפרת, בקבוקי המיני בדרך אליה ;)
    לא שואלת אותך "מה קרה" כי מבחינתי מה שחשוב זה שאת כאן איתנו. יש ניסויים שלא מצליחים אפשר לקבל את זה...

    השבמחק
  6. אני מסכימה גם עם זה שהקולקציות האחרונות של OPI היו על הפנים (מ-TEXAS התאכזבתי ועל קטי פרי כל מילה מיותרת), וגם עם זה שהקולקציה הנוכחית מאוד מגובשת מבחינת הגוונים.
    צריך כמה לקים מהסוג הזה בשביל הימים "הרגועים" יותר, אני אוהבת את המראה הזה. הלק מעניין ואני אוהבת את הצבע שלו יותר מהקודם (הורוד יותר) .אני יכולה לראות את עצמי עם הלק הזה, אבל מרגש הוא לא.

    השבמחק
  7. כיף שחזרת לפה - אמרו את זה קודם לפני, זה לא משנה.
    ללק לא התחברתי, אבל אני בתקופת נטולת ציפורניים ולקים, אין לי יותר מדי השראה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים