יום חמישי, 7 ביולי 2011

OPI Sparrow Me the Drama

הפוסטים הקרובים יוקדשו ללקים של OPI מתוך הקולקציה Pirates of the Caribbean - קולקציה שאני לא רק אוהבת, אלא גם חושבת שהיא הקולקציה הקיצית המוצלחת ביותר שידע קיץ 2011. וכל כך למה, תשאלו?  בגלל הצבעוניות הרכה, הפסטליות המענגת, ודוק האבק שנמצא כל הזמן ברקע ומחלץ את הקולקציה מבנאליות, שמן הסתם היתה יכולה בקלות להיות מנת חלקה אלמלא הוא. אה, וגם בגלל הקרם כמובן... זוהי קולקציה שכולה קרם (חוץ מהשאטר הכסוף, שכיוון שאין לי אותו אתעלם ממנו בחן).


בדומה לקולקציות קונספט רבות של OPI  הכוללות שיתופי פעולה בין החברה לבין גורמים חיצוניים מתחומי האופנה, הבידור והתרבות הפופולארית (שעד כה דווקא לא הצטיינו. שנאתי את קולקציית קייטי פרי כמו שלא שנאתי קולקציה מעולם, ושיתופי פעולה אחרים הותירו אותי די אדישה), הקולקציה שלפנינו היא תוצר של שיתוף פעולה עם דיסני,  והקולקציה נקראת על שם הסרט "שודדי הקאריביים". מה הקשר לסרט?  ובכן, כיוון שידעתי שתשאלו יצאתי לבדוק, ראיתי את הסרט ו... לא העליתי דבר בחכתי.  הצבעוניות של הסרט היתה אופיינית לסרטי הרפתקאות - הרבה חום (העץ של פנים האוניה, אתם יודעים), כתום דלעת, חפור, ומן הסתם אם אני הייתי זו שעליה היתה מוטלת המשימה להוציא מהצבעוניות הזאת קולקציה, היתה יוצאת לי קולקציה חורפית וקודרת, ללא פסטל אחד לרפואה. אבל OPI לא פנו אלי דווקא למישהו אחר, שהוציא מהסרט גוונים רכים וענוגים, וב OPI יודעים לספר ש (וזה ציטוט מהקומוניקט): הגוונים של הקולקציה מאפיינים את רוח העלילה ומספרים את סיפור הגיבורים דרך צבעי הקולקציה, החל מ"צבע הלבנדר", "תאוות הסגול הראויה", "דרור החלום", "ורוד עסקי", "דמעות בת הים", "עצמות זוהרות" ואפור מבהיק בטקסטורה סדוקה. נו, לפחות חוש הומור המפותח של OPI נשמר.


בחיי שאלה הצבעים שאני ראיתי 

על כל פנים, אותי בכלל לא מטרידות שאלות מטא-קונספט שכאלה. בקולקציה עצמה אני מאוהבת. וזה לא קרה לי מזמן.
לדאבוני, יש לי רק ארבעה לקים מתוך השישה להראות לכם - שלושה שקיבלתי מהחברה , ואת הרביעי קיבלתי בהשאלה מחברתי לצורך הצילומים (תודה למישל!).

נתחיל בבנאלי לכאורה - Sparrow Me the Drama  הוא הורוד המשרדי שלא יציק לאף אחד בעין - אבל בהתבוננות נוספת יתגלה כבעל ערך מוסף. מהו אותו ערך מוסף? קצת קשה לשים על כך את האצבע, אבל זה משהו באלגנטיות של הגוון שמייחד אותו מורודים אחרים שלרוב נעים על הסקאלה שבין הפאקצתי מזעזע לילדותי/בובתי/תמים, כאשר גווני הביניים - אלה שתקחו למשרד כדי לא להטריד את הבוס - הם איזשהו ממוצע לא מזיק, לא בולט, לא בוהק, לא חמוד מדי בשביל לשמור על רושם רציני , ובדרך כלל...משעמם. אז Sparrow Me the Drama שייך לז'אנר הזה, רק בלי אלמנט המשעמם. משהו בגוון גורר עוד מבט, ולא כי הוא בולט אלא דווקא כי הוא לא. הוא כמעט נבלע בעור, ובכל זאת הוא בעל נוכחות שאיננה מובנת מאליה. זהו לא ורוד מלוכלך, אבל עם זאת יש משהו עכור בגוון, שמקנה לו מראה בוגר ואפילו שיק כמעט מתוחכם.





הפורמלה פלאית! נמרחת בקלילות ובאחידות כמו שרק פורמולות של OPI יודעות להימרח. שתי שכבות לאטימות מלאה ולגוון העשיר שנראה בתמונות. את הלקים של OPI ניתן להשיג במכוני הטיפוח המקצועיים, ובסניפים של נייל סטודיו ב 59 ש"ח (או באיביי בכחצי המחיר). 

12 תגובות:

  1. YAY! חזרת ! ואני יכולה להגיב !
    אני לא יכולה לומר שזאת ה-קולקציה אבל בהחלט זו קולקציה קיצית לא רעה בכלל. הירקרק באופן שלא ממש מתאים לי די מדליק אותי :)

    השבמחק
  2. הבולשת - אני משוגעת על הקולקציה הזאת! לא יודעת לאיזה ירקרק התכוונת כי יש שניים - אחד אפרפר ירקרק חיוור והשני ירוק יותר. את שניהם אני אוהבת, אם כי את הירוק יותר אין לי לצערי.

    מורן - תמיד זו מילה גדולה, אבל לעת עתה נכון יהיה לומר שחזרתי לכאן :)

    השבמחק
  3. מעולה שחזרת, הרבה יותר נוח לקרוא פה מאשר ב- XNET...

    השבמחק
  4. לא רק שנוח לקרוא, אפשר להיות מעודכנים בפוסט כשעולה ולהגיב בלי בעיות טכניות...
    בכל מקרה, אני אוהבת את הלק הזה והמלצתי עליו בפוסט האביב. אמנם ורוד אבל יש לו קטע.
    הגוון הכי מיוחד בקולקציה לטעמי הוא Stranger Tides החאקי. מהמם!

    השבמחק
  5. איזה כיף לקרוא אותך פה!
    יש לי את הלק הזה ואני חייבת לומר שכשמרחתי אותו חשבתי עלייך- כי כל הזמן רצית ורוד מלוכלך, אז הוא אמנם לא מלוכלך אבל יש בו מן העכירות. סה״כ צבע חביב ביותר.
    מסכימה עם דנרה לגבי strangers tides- כוכב לגמרי, צבע מיוחד שאמנם במבט ראשון נראה לי כמו גוויה, אך למרות זאת הזמנתי אותו ואני מאוהבת לחלוטין!

    השבמחק
  6. מורן - תודה יקירה! זו בדיוק הסיבה שבגללה חזרתי.

    דנרה - סטריינג'ר טיידס הוא ללא ספק מגניבות טהורה, והלק האהוב עלי ביותר בקולקציה. גאוני!

    סנדי - הורוד הזה היה יכול להיות מגניב יותר אם היה טיפונת יותר מלוכלך, אבל הוא עכור מספיק בשביל לא להיות ורוד סטנדרטי. סטריינג'ר טיידס הוא גם הכוכב שלי!

    השבמחק
  7. ברוכה השבה! היית חסרה והתגעגעתי לפוסטים שלך! (XNET מעצבן).
    אני אוהבת ולא אוהבת את הקןלקציה הזאת של OPI. מצד אחד יש כאן גוונים יפים ולבישים. מצד שני, רובם קצת משעממים. קניתי רק את Skull and Glossbones (האפור).

    הלק הזה חביב ונראה מאוד יפה, אבל לא עושה לי את זה.

    השבמחק
  8. iefrat
    WELCOME אמנם לא ויתרתי וליויתי אותך ב XNET והייתי אומרת בזהירות שעם הזמן יהיה מחצד שם. אך אין תחליף לבלוג האהוב והזמין שלך כאן.

    מתוך סקרנות הזמנתי רביעיה מוקטנת של הסדרה ובינהם הורוד הדי שרגתי הלז. אמנם הכמות קטנטנה אך גם ככה מרוב לקים לא מגיע להרבה מהם.

    השבמחק
  9. WELCOME BACK! ממש לא עושה לי את זה...

    השבמחק
  10. איזה כיף לקבל מייל שעדכנת כאן!
    Xnet גם פחות נעים בעין וגם לא נתן לי להגיב..

    רק חבל שעשית את הקאמבאק שלך עם כזה גוון משעמם! אני פשוט לא סובלת ורודים, לא יעזור כלום.

    מצטרפת לשאר- סטריינג'ר טיידס אכן הלק המנצח של הקולקציה, רק שלי הוא מתחבר יותר לחורף.

    השבמחק
  11. עדן - תודה יקירתי!
    את האפור אין לי לצערי, אבל נראה לי שהייתי אוהבת אותו מאוד. אני לא מוצאת אף לק בקולקציה הזאת משעמם, אם כי אני יכולה להבין שמשהו בנוכחות הצנועה של הלקים ובגוונים הלא במיוחד צבעוניים, עשוי להותיר רושם כזה.

    אפרת - את באמת לא ויתרת וליווית אותי באקסנט לאורך כל הדרך. מצדיעה לך על כך!
    לגבי הרביעיות של OPI - והשבתי לך גם באקסנט על כך - בקבוקי המיני שלהם קמצניים להכעיס!

    פיצפש - כיף לראות גם אותך כאן! לגבי הורודים - לא יעזור כלום, אני אוהבת. ובכלל, אני חושבת שהטעם הנוכחי שלי קצת ישעמם אותך. למזלך, לבלוג אני מביאה גם גוונים שהם לא בדיוק הטעם שלי, אז אולי יש לך עוד תקווה לשרוד פה...

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים