יום חמישי, 7 ביולי 2011

ביוטי טיים

מזמן לא היה לנו פוסט ביוטי, אבל התעשיה רוחשת ומצבור המוצרים שנערם אצלי תובע כמה מילים.

ובכן, אתחיל בדחוף ביותר: בסופרפארם יש מבצע מעולה על מוצרים של PUPA, חברת איפור איטלקית בעלת מוצרים מצוינים.  ולמה דחוף? כי המבצע הזה הוא עד ה - 16 לחודש, כלומר מחר.
כל מוצרי איפור הפנים (לא כולל שפתונים וגלוסים) נמכרים כרגע ב 89 ש"ח. זה כשלעצמו לא מעניין במיוחד, משום שחלק מהמוצרים האלה נמכרים בסטרוברינט  ב 50 או 60 ש"ח. המעניין הוא שעל כל קנית מוצר איפור של PUPA הקונה זכאית לקבל פריימר למייקאפ ב - 49 ש"ח. כצרכנית אובססיבית של פריימרים החלטתי לנסות את הפריימר הירוק (הפריימרים מגיעים בירוק לניטרול אדמומיות, סגול לניטרול צהבהבות ושקוף לעור בלי בעיות גוון). לאחר שימוש אחד החלטתי שאני חייבת עוד פריימר כזה וחזרתי לרכוש את הסגול. אם להניח לרגע בצד את שאלת ניטרול הגוון (מאוד קשה לי לתת את הדעת על סגולה זו. קשה לי לומר שאני ממש רואה הבדל ואפילו נראה לי שאם הייתי מניחה על חצי פנים את הפריימר הסגול ועל החצי השני את הירוק איש לא היה מבחין בהבדל, על אחת כמה וכמה כשיש מייקאפ מעל. מצד שני - אני גם לא במיוחד אדומה או צהובה, כך שיתכן שלא היה הרבה מה לנטרל), הפריימר עצמו הוא מהטובים ביותר שהתנסיתי בהם אי פעם. הוא מחליק על העור כחמאה ואף על פי שהוא סיליקוני, אין לו נוכחות כבדה, שמנונית או מעיקה. כל המייקאפים שניסיתי למרוח מעליו נמרחו מצוין ונראו מצוין. הוא מעדן מראה נקבוביות פעורות לא פחות מפריימרים סילקוניים כבדים בהרבה  - כמו למשל Instant Smooth של קלארינס ו Studio Secrets. בנוסף - הוא מגיע בבקבוק לחיץ והגייני, ואין צורך לדחוף לתוכו אצבעות כמו בפריימרים של קלארינס ולוריאל. בקיצור - לא רק שאין לי תלונות על המוצר, אני חושבת שמצאתי את ה HG שלי. ב 49 ש"ח חובה לנסות! 
איזה מוצר כדאי לקנות כדי לקבל את הפריימר? הסמקים והברונזרים של פופה הם גם יפים להפליא  (אם כי המבחר לא עצום) וגם באיכות מעולה. אני הייתי בוחרת בברונזר או בסומק. 


מבצע שווה נוסף בפופה הוא על שפתונים: על כל קניית שפתון מסדרת ניו שיק ב- 50 ש"ח (שזה כמו המחיר בסטרוברי) אפשר לקבל גלוס ב - 25 ש"ח. קניתי שני שפתונים ושני גלוסים ואין מרוצה ממני. השפתונים לחותיים ונעימים, ולמרות העמידות הנמוכה כיף לחדש אותם לעיתים קרובות. הם גם ידידותיים לשפתיים ולא מייבשים.  התגלית האמיתית מבחינתי הם הגלוסים, שהתגלו כעילוי אמיתי. הם לא דביקים, נמרחים בקלילות, ועושים עבודת גלוסינג שאינה נופלת מעבודתם של המשובחים בגלוסים הנמכרים בסכומים הגבוהים בהרבה. הגוונים של השפתונים ושל הגלוסים  חביבים אך נעים בגבולות המוכרים והסטנדרטיים. לא ראיתי גוון יוצא דופן שלא ראיתי בשום מקום אחר, אבל יש לפופה מבחר של גוונים לבישים, וכל אחת יכולה למצוא שם שפתון או גלוס מחמיא. השילוב של האיכות והמחיר הופכות את המבצע הזה לכזה ששווה לנצלו כל עוד אפשר. זה רק עד מחר!


Progressif Anti - Rides הנו קרם טיפולי נגד קמטים של Carita, והוא מציע טיפול רב מערכתי נגד קמטים. ההבטחות: ממלא קמטים קבועים, מעלים קמטים שטחיים ומונע היווצרות קמטים עתידיים. האם זה עובד? אני לא יודעת אבל מתכוונת לבדוק ולדווח לכם. אין לי הרבה מאוד קמטים, אבל יש לי קמטוט קטן מתחת לשפה התחתונה, וניצנים של קמטוטי צחוק מסביב לעיניים שאינם נראים בדרך כלל במבט בלתי מזוין ובתאורות רגילות, אבל מצלמה יכולה לקלוט אותם בצילומי תקריב קרובים במיוחד. בכוונתי לצלם לפני השימוש ואחריו ולדווח לכם על כל זה. הזמן שאני מתכוונת להקדיש לניסוי הזה הוא עד שיגמר לי הקרם (50 מ"ל). לקרם יש ריח שנוי במחלוקת. אני אישית מאוד מסמפטת אותו כי הוא מזכיר לי ריח של סבוני כביסה של פעם (וגם סבוני סבתות). בן זוגי, לעומת זאת, ממש סולד מהריח.


Jimmy Choo הוא בושם חדש של מותג הנעליים היוקרתי (הנושא את אותו השם). מדובר בבושם מתקתק השייך לז'אנר הפירותי-פטשולי. הקדשתי לבושם פוסט שלם בבלוג הבשמים שלי, ושם תוכלו לקרוא עליו סקירה מפורטת הכוללת את חוות דעתי המקפת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים