יום חמישי, 28 ביולי 2011

שאנל תחנה מרכזית: Milani Dress Maker

עדיין בענייני מנטה כאן, למקרה שהפוסט הקודם לא היה צונן ומרענן מספיק.
הכותרת "שאנל תחנה מרכזית" השאולה מהפוסט הזה תהפוך עכשיו לפינה שבה יוצגו דיופים ללקים של שאנל (ובבקשה אל תצפו שהפינה הזאת תאוכלס בקביעות. את כפילי שאנל אני רוכשת לעתים רחוקות בלבד).

המקור: שאנל Jade , שאותו אין לנו כאן, אבל הוא עשה היסטוריה לא קטנה. Jade פרץ ב- 2009 וגרר טרנד שלם מבוסס מנטה, אף על פי שהגוון עצמו הוא לא בדיוק מנטה אלא יותר שילוב של ירוק ג'ייד ומנטה. ב 2010 לא היה מותג לקים נחשב שלא שאב השראה מהגוון. כזכור לכם - מותגים נחשבים (כמו essie למשל) "שואבים השראה" ומותגים נחשבים פחות מייצרים חיקויים. לפנינו חיקוי משכנע למדי של מילאני - חברת דראגסטורס אמריקאית שהלכה רחוק עם יצר החקיינות.

תחנה מרכזית: Dress Maker של מילאני על ציפורני אמתכם.





שלוש שכבות. ייבוש איטי למדי. השכבה השלישית נמרחה כשהשניה עדיין לא התייבשה מספיק, מה שגרם ל"גבעות" לק שאפשר לראות בחלק מהאצבעות. אני מהמרת שהפורמולה של שאנל מוצלחת יותר, אם כי למעט עניין הייבוש האיטי הפורמולה של מילאני זכורה לי (התמונות צולמו לפני חודשים כך שלא מדובר בזכרון טרי מאוד) כסבירה.


ונסיים בסווטץ' מ alllacqeredup שימחיש לכם את הדמיון. התמונות של ALU ושלי יצאו שונות למדי בגוון. למקרה שתהיתם - הגוון האמיתי הוא משהו באמצע. זו התמונה הכי קרובה למציאות שמצאתי.



ותזכורת קטנה: ההגרלה בבלוג הבשמים שלי תיערך בעוד ארבעה ימים. אלה שעוד לא עשו זאת יכולים עדיין להירשם.

9 תגובות:

  1. בהחלט שאנל תחנה מרכזית. רק את היית יכולה לחשוב על סדרת פוסטים שכזאת.
    לגבי הדיופ - חביב אך אף אחד מהם לא עושה לי את זה.

    השבמחק
  2. זוכרת את השאנל הזה.
    הגוון לא רע ואני ממש בעד לקים שנגישים יותר מבחינת מחיר.
    בסוף כולם מחקים את כולם.
    התחנה מרכזית יצירתי, אבל לא יודעת...
    בכל מקרה ראית את התמונה ששמתי השבוע בפייסבוק של השאנל מימוזה מול הרבלון אלקטריק? גוון מהמם!

    השבמחק
  3. מרינה - אבל כדיופ הוא לא רע, את לא חושבת? ואת לא אוהבת גוונים כאלה בכלל או רק את הספציפי הזה?

    דנרה - תחנה מרכזית אהובתי, לא יעזור לך.
    ראיתי את התמונה שלך בפייסבוק, ובאופן מפתיע ראיתי הבדלים בין הלקים ואהבתי יותר את השאנל. הרבלון הוא גוון חם יותר ונוטה מעט יותר לכתום והשאנל הוא צהוב קר שנראה יותר טוב בעיניי. כך או כך - אני לא מרגישה צורך היסטרי לרכוש מי מהם, כי יש לקים צהובים שאני אוהבת הרבה יותר (למשל הפי גו לאקי של צ'יינה גלייז משנה שעברה). זאת ועוד - שימר כמעט אף פעם לא מוסיף נקודות ללק, אבל על אחת כמה וכמה הדבר נכון בלק צהוב. צהוב לא זקוק לשימר, אפילו אם בשאנל חושבים אחרת.

    השבמחק
  4. הגדרה קשה מדי בשבילי התחנה, לא שולטת בזה.. סורי דרלינג...
    שני הצהובים האלו נראים לי פשוט אותו דבר ההבדל היחיד זה שהשאנל כהה יותר בחצי טון מהרבלון זהו, שניהם קרים. אבל מה זה משנה, גם ככה לא נפלת מהם.
    מסכימה ששימר אינו מעניק נקודות זכות, אבל במקרה הזה הוא בפועל לא ממש מורגש אבל הוא כן מרכך את הצעקנות של הלק. אני ממש התלהבתי מהלק ואם לא היה איכפת לי לשלם ביוקר הייתי קונה גם את השאנל. אולי זה עוד יקרה, לכי תדעי...

    השבמחק
  5. מהסווץ' השוואה של ALU הייתי אומרת שהשאנל לוקח בגלל השימר הלא ברור של המילני..
    מה שכן, לא הייתי רוכשת לא את זה ולא את זה..
    לא את מילני עם הפורמולה המעצבנת, ולא את שאנל במחיר השערורייתי והאמת, בכלל לא את גוון הלק הזה שלא הצלחתי להתחבר אליו בכלל.. ממש "מזל" שאנחנו כבר ב 2011, הא? ;)

    השבמחק
  6. אני עם מיטל: לא מתחברת לשניהם (ואת יודעת למה). אם הייתי צריכה לבחור לק בגוון ירוק "מנטה" כנראה הייתי בוחרת ב-"Mint Candy Apple" של אסי.

    השבמחק
  7. דנרה, יכול להיות שאת צודקת - לא ראיתי אותם במציאות. בתמונה שלך הרבלון נראה חם יותר ביחס לשאנל. ונכון, לא נפלתי מאף אחד מהם כך שזה באמת לא משנה הרבה. אני בדעה שצהוב לא צריך לרכך (אבל גם אף גוון אחר. אם צריך לרכך אותו כנראה שיש בו משהו לא נכון), אבל גם אם כן - שימר מרכך? נו טוב. לא מבינה את זה.

    מיטל - אני דווקא מתחברת לגוון, אבל מודה שגם אני הייתי יכולה לחיות בלי אף אחד מהם.

    עדן - יודעת, יודעת.
    ואישית גם אני מעדיפה את מינט קנדי אפל על שניהם.

    השבמחק
  8. משאנל הייתי רוכשת רק לק "קלאסי" שיצלח לטרנדים ושנים. ולא שגעון אופנתי. אם הייתי מקבלחת אותו זה כבר משהו אחר, הכל הייתי עונדת מלב...צהוב!

    הגוון של שאנל לוקח בגלל השימר במילאני.
    התחנה לטעמי אבל עד גבול מסוים, מריחה סבירה!

    את הגוונים האלה לא הייתי קונה. את הכתום אדום של הריץ, חוטפת!

    השבמחק
  9. מזכיר לי צבע של בית חולים ולכן לא הייתי בוחרת באף אחד מהם

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים