יום חמישי, 6 בינואר 2011

Orly Galaxy Girl

אוי כמה שהייתי חולה! מיום רביעי שעבר עד אתמול הייתי עם חום ושיעולי אימה. עם השיעולים אני עדיין, אבל החום ירד סופסוף לאחר שישה ימים. אף פעם לא היה לי חום שישה ימים רצופים. על כל פנים - הוטב לי מעט, ובעזרת פלאי הרפואה המודרנית (שכללה צילומי חזה ואנטיביוטיקה ליצור בגודל היפופותם)  ניתן לומר שחיי ניצלו לעת עתה. כנראה שהמשמעות של זה מבחינתכם היא שלא נעלמתי - כפי שחלקכם חשבתם שקרה לאחר הפוסט הקודם - וככל הנראה תצטרכו עדיין לסבול אותי פה ושם. בתמורה אסבול גם אני אתכם.
לכל המגיבים והמגיבות בפוסט הקודם  - תודה רבה! שמחתי לשעשע אתכם, ואשמח לעשות זאת שוב בהזדמנות כשיבשילו התנאים וכשהנסיבות תצטרפנה שוב לכדי מקרה מיוחד במינו שהוא שילוב של חג או יום טוב, מחלה, פרמצבטיקה מערפלת תודעה, ונפש הנקרעת בין רצון להשתעשע, רצון לנזוף ורצון להינזף. שמחתי גם לגלות את נטיותיכם המזוכיסטיות. היום זו לא בושה, זה אפילו כמעט טרנד, כך שתרגישו נוח. אני מהצד השני מבטיחה להשתדל לתמוך ותמיד לתת את הזפטה לכשתזדקקו לה.

ולעניינים הרגילים. לפניכם, באיחור מה, גלקסי גירל של אורלי. כאן אחסוך במלל כי הבטחתי שהוא יהיה זהה פחות או יותר למלל שליווה את ג'וליאן של זויה מאחד הפוסטים האחרונים. אז נשארו רק סווטצ'ים. ואלה הם:

 (ותודה לקולגה מיטל שממנה הלק)






ועכשיו התייעצות קטנה: עשיתי מילארדי רכישות קוסמטיקה שאינן קשורות ללק בתקופה האחרונה. מוצרים של בנפיט, לאוקסיטן, מאק, סטילה, לנקום, ארמאני, אסתי לאודר, סמאשבוקס, ואפילו שלחתי  ידי לתחום הקוסמטיקה העממית בהמלצת מרינה וקניתי מוצרים של ניקס ומילאני.  השאלה שלי היא כזאת - האם תרצו לשמוע עליהם (או על חלקם) חוות דעת, ביקורות והמלצות  בפוסטי לא לק שאעלה כאן מדי פעם? חשוב לי להדגיש שהדבר לא יגרום לבלוג לאבד את צביונו כבלוג לקים. אשמח לדעתכם בעניין. (ולמי ששואל למה שלא אעשה זאת בבלוג שפתחתי בתפוז בזמנו, תשובתי היא שכרגע קשה לי לנהל שלושה בלוגים על כל הכרוך בתחזוקם, התמודדות עם תגובות מקוראים שונים, קהלים שונים וממשקים שונים. העניין תובעני יותר משחשבתי ואני מתקשה לעמוד בביצוע ).

חוץ מזה, אנחנו כבר בשנה חדשה ועוד מעט - שוב באיחור -  יגיעו תורם של הסיכומים. אז הכינו את עצמכם והתחילו לחשוב על הלק שהכי עשה לכם את זה ב 2010 - כי אני לא הולכת לעשות את זה (אבל אני כן עומדת לשאול). 


26 תגובות:

  1. מה אני הראשונה??
    טוב אז ככה...
    ראשית - כיף שהבראת ואת שוב איתנו!!
    שנית - דווקא אהבתי אותו עלייך - אבל זה לא חדש שהטעם שלנו שונה בתכלית נכון?
    שלישית - איך העמידות שלו או שהסרת אותו מיד כהרגלך?
    רביעית - אני עם הדיופ שלו כעת והלק יפה רק העמידות בהההה...עליי לפחות.
    חמישית - אני אשמח לראות פה עוד דברים חוץ מלקים!
    ולי אישית מה שעשה את השנה - גיליתי את השימריםם , ההולוגרפיים...כל הלקים שבחיים לא הייתי הולכת איתם והיום כן.
    מה איתכן?

    השבמחק
  2. אני מאוד בעד ביקורות איפורים - אתמול נכנסתי לאתר של ניקס ונשביתי בקסמי המוצרים הזולים שלהם. אני ממש סקרנית לשמוע מה טיבם.

    השבמחק
  3. דבר ראשון,ברוך שובך וברוך רופא חולים .
    דבר שני,גלקסי גירל מאכזב כלכך .
    לא בשמש,לא בצל,בשום מקום הוא לא מצדיק את מחיר הבקבוק אפילו .
    הוא נראה נאה בפנים,אבל באמת שאין טעם למרוח אותו .
    אגב,אני ממש אשמח לשמוע ביקורות נוספות,בתנאי שתשמרי על הקונספט של הבלוג .
    הקוראת האנונימית בבלוג שלך .

    השבמחק
  4. לא ידעתי שאת חולה שמחה שהחלמת!
    כפי שאמרתי לך אתמול ופה למעלה ציינו - יהיה כיף לקרוא ביקורות מוצרי איפור גם מבלוגרים אחרים.
    את לא תופתעי אם אגיד שאני אישית אוהבת את גלקסי גירל. הוא די יפה-מכוער בשבילי.

    השבמחק
  5. עזבי לקים או איפור, נחמד לשמוע (לקרוא) שוב את השפיות מגרונך. את הזפטות תשמרי לעצמך שמא תתני אחת יותר מידי ו...
    נעים לקרוא את הבלוג שלך, וגם בבלוג הבשמים אני חוטאת מידי פעם, אז בחרי על מה בא לך לכתוב. אנחנו פה בשביל לקרוא להשכיל ולהנות.
    הגלקסי - סתאםםםםםםם!!

    השבמחק
  6. רותי - אכן, לך זכות ראשונים. ראשית - תודה! שנית - לא, זה לא חדש שטעמינו שונים, ואפילו נראה לי ששתינו הצלחנו להפיק מזה תועלת. שלישית - במפתיע לא הסרתי מיד, והייתי איתו לפחות יומיים שלושה, שזה המקסימום שאיזשהו לק נשאר עלי. לא השתמשתי בטופ ולכן הוא מקבל ציון סביר בעמידות. רביעית - עד היום לא הצלחתי להבין מהו הדיופ שלו. לינק בבקשה? חמישית - שמחה לשמוע, אשתדל. ואת טועה לגבי הלקים שלדעתך "בחיים לא הייתי הולכת איתם". כשאני גיליתי את כל השימרים וההולוגרפיים גם אני יצאתי מגדרי מהתלהבות ולא הפסקתי ללכת איתם. העניין הוא שעברה שנה מאז...

    מרג'ורי - שמחה שאת סקרנית. נראה לי שיש לי כמה בשורות טובות בשבילך בתחום זה.

    אנונימית אהובה - תודה! אני מניחה שגלקסי גירל מאכזה אם באים עם ציפיות גבוהות. לי לא היו כאלה כך שלא ממש התאכזבתי. שמחה לשמוע שגם את בעד ביקורות קוסמטיקה (ומבטיחה לשמור על הקונספט של הבלוג).

    מרינה - עוד בפוסט הקודם כתבתי שאני חולה, וזה אפילו הקנה לי הנחה מסוימת אצל חלק מהמגיבים :) ותודה!
    אני יודעת שאת בעד שאני אכתוב ביקורות איפור כי כתבת לי את זה בבלוג שלך. נראה שלפי המגמה המסתמנת פה אלך על זה. אני גם לא אופתע לגבי גלקסי גירל כי גם על חיבתך אליו קראתי אצלך בבלוג. מה שכן - אני חושבת ש"יפה מכוער" זו הגדרה כל כך רגישה שמתארת יפה ובמדויק את אופיו החייזרי משהו של הלק. תאמיני לי שבלי השימר עוד הייתי מסוגלת להיות בין אוהדיו.

    אפרת - השפיות, כן. היא פה בינתיים (עד לזפטה הבאה). שמחה שגם ממך אני מקבלת אישור לחופש ביטוי גם בנושאים אחרים. אני עוד עשויה לנצל אותו.

    השבמחק
  7. ראשית , רק בריאות. שמחה שחייך ניצלו כי אחרת..מי היה כותב את הפוסטים הציניים אהובים עלי?! ;)
    שנית , לק מהמם מהמם מהמם!

    השבמחק
  8. תודה! ואני רואה התעלמות מוחלטת משאלת פוסטי הלא לק. התעלמות כמוה כאישור, כשוויון נפש, כשלילה?
    ושמחתי שמהמם מהמם מהמם לך!

    השבמחק
  9. בודאי שבודאי לעלות! מה את שואלת בכלל ? בלוג שלך, מצידי תרססי פה גרפיטי עם השם שלך אם בא לך :-D

    השבמחק
  10. אז זהו, אני כבר הבנתי שבבלוג שלי אני יכולה לעשות מה שאני רוצה :) הסיבה ששאלתי היא לא לשמוע את זה אלא לשמוע אם באמת יש עניין בתכנים כאלה. אחרי הכל, אתרי ביוטי יש מספיק, והשאלה שמעסיקה אותי היא האם יש לתכנים כאלה מקום גם פה, בבלוג לקים נישתי שכזה. עד כה כתבתי פה ושם על מוצרים שהם לא לקים, ועשיתי זאת מבלי לשאול כי באמת היה מדובר במעט מאוד פוסטים. עכשיו, בעקבות סייל דצמבר המטורף, הצטברו להם מוצרים רבים שיכולים לשמש כחומרים לכמה וכמה פוסטים, כך שהשאלה בעיני היא פחות טריוויאלית מכפי שהיא עשויה להיראות...

    השבמחק
  11. ובתשובה שעניתי התכוונתי במלוא הרצינות- בודאי שכן! אני באופן אישי מאוד אוהבת לקרוא ביקורות על מוצרים מעולים מפיהן של אחרות . אז ברור שכן :)

    השבמחק
  12. או! עכשיו את מדברת :) שמחה לשמוע את זה.

    השבמחק
  13. דבר ראשון- איזה יופי שאת פה! כבר חשבתי שנטשת לעד.
    אמן שלעולם לא תחלי עוד!

    בקשר לגלקסי גירל- נורא רציתי לאהוב אותו, ונורא ניסיתי, בעיקר לאור ההתלהבות ממנו בבלוגים למיניהם.
    אבל אני פשוט לא מצליחה. הוא אפילו דוחה אותי ברמה מסויימת. מזכיר לי דם קרוש [עם נצנצים].

    בקשר לשאר מוצרי הטיפוח- לא משנה לי לכאן או לכאן.

    השבמחק
  14. אני מדברת על הדיופ הזה
    http://www.all-you-desire.com/2010/08/orly-galaxy-girl-vs-urban-decay-bruise.html
    ואני מסכימה איתך - בהחלט הפקנו תועלת, שתינו!

    השבמחק
  15. פיצפש - אמן! מהפה שלך לאלוקים. דימוי הדם הקרוש כל כך קולע. איך לא חשבתי על זה בעצמי?

    רותי - תודה על הלינק. באמת לא הכרתי את הלק הזה. איפה בכלל משיגים לקים של אורבן דקיי?

    השבמחק
  16. שמחה שחזרת לרדות בנו, את במיטבך ככה. תרגישי טוב בובה.

    אני אוהבת מאוד את הלק הזה מבחינת הגוון. מפריע לי משהו בגימור/מרקם שלו, לא יודעת לשים את האצבע.

    בנוגע למוצרים אחרים - דעתי ידועה לך. יש לבלוג הזה שם, כיוון והגדרה. המוצרים האלה לא ממש משתלבים בהם. אבל זה הבלוג שלך ואת יכולה לקחת אותו לאן שבא לך.

    השבמחק
  17. את דעתי על הלק הזה אמרתי. הוא יפה אבל השימר הטורקיז הזה לא קשור..
    חבל לי שהתאכזבת ממנו, אבל נראה שלא מזה את סובלת...

    הכי חשוב ששנת 2011 תהיה לך שנה בריאה! במיוחד אחרי מה שעברת בסופה!

    אני אשמח לקרוא גם על איפור מלבד על לקים, לא חושבת שזה מאבד משהו. מותר לדבר גם על דברים לא קשורים מידי פעם :) מה גם שלרוב האוכלוסיה הזאת משותפת.

    השבמחק
  18. רותי - תודה!

    דנרה - דעתך ידועה לי, אבל אני לא חושבת שמדי פעם לעשות פוסט לא לק יקח את הבלוג לכיוון אחר. אני, על כל פנים, לא רוצה לקחת אותו לכיוון אחר. אבל ננסה ונראה מה קורה. היופי הוא שבכל שלב אפשר לסגת מהעניין... מקווה שלא נורא תתבאסי אם יהיו כמה פוסטי קוסמטיקה (ואני אומרת את זה למרות שאני חושבת שאת יפה כשאת מתבאסת).

    מיטל - למה חבל לך כפרה? מקווה שאת לא מרגישה אשמה או משהו כזה, כי ידעתי יפה מאוד שלא אוהב אותו טרם הקניה. שלא יהיה חבל. ככה זה לקלקניות - הן חמומות מוח ולא צריך להצטער כל פעם שהן מאוכזבות כי זה רק באשמתן. ושמחה לשמוע שאת בעד פוסטי איפור. עכשיו לאור התגובות נראה לי שיהיו כאלה.

    השבמחק
  19. אם אני מפרסמת פוסטי איפור, למה לא את?

    האמת, גם אני איכזבתי את עצמי (בכוונה?) לפני כמה ימים בסופר פארם.. כמובן שהראיות יובאו לבלוגי הקט לכשאסיים את מבחן העמידות לבסיס של זויה. איך שאני מתחילה לחשוב על 5 ימים עם לק אני ישר בדיכאון. לא יודעת איך שרדתי בנתיים יומיים...

    השבמחק
  20. אגב, בפוסט מקיז הדם שלך כתבת שאת חושבת שהבלוג הזה דווקא בינוני, או משהו בסגנון, אל תפסי אותי על המילה :P לדעתי הוא לא בלוג בינוני בכלל! אני מאוד אוהבת את הבלוג הזה על כל אוצרותיו!
    ודווקא בגלל זה הייתי שמחה לדעת מה יש גם בבקבוקים שונים (מלקים), הייתי שמחה לקרוא את הביקורת *שלך* כי שאת רואה אותה, בלי יומרות ובלי התייפיפויות (מישהו אמר טיפני?)

    השבמחק
  21. אני שמחה שחזרת לעצמך! אני מרשה לך "להצליף" מידי פעם (במילים, כן :))

    אני גם ניסיתי לאהוב את הלק הזה ולא הלך לי. אני חושבת שזה בגלל השילוב של חום-בורדו ושימר טורקיז (אהבתי את ההגדרה של פיצפש :)

    אני בעד קצת איפור וטיפוח מידי פעם, במיוחד שסיקרנת אותי מאוד עם כל הקניות האחרונות שלך.

    השבמחק
  22. נו, מיטל, אני שמחה לשמוע שאת חושבת שהבלוג הזה לא בינוני ושאת עדיין מוצאת בו אוצרות. ולגבי בקבוקים אחרים - ננסה לפתוח גם אותם ולהביא לבלוג.

    עדן - תודה שאת מרשה לי להצליף במילים. לך אני מרשה להצליף עם הידיים (כבר דיסקסנו את זה בעבר), אבל בינתיים רק במיטל. אם היא תספר שהיה שווה ארשה לך גם אצלי. את צודקת לגבי ההגדרה של פיצפש - היא עד כה הטובה ביותר שנתקלתי בה. דם קרוש זה מה שזה. ואשתדל להביא לפה איפור מתישהו בקרוב.

    השבמחק
  23. אני גם בעד התוספת של המוצרי איפור וטיפוח. אפשר אולי להגיר את זה בתור משהו שבועי או דו-שבועי ע"מ שלא ייקח את התשומת לב. אגב, כשאמרת ארמאני התכוונת למסקרה המהוללת?

    השבמחק
  24. ממש כפיל לסגול מקולקציית דיסני של מאק (שאני עדיין מתלבטת אם אני באמת אוהבת אותו, והאם הוא היה שווה 60 ש"ח).

    אני בעד פוסטים על מוצרי איפור! למה לא בעצם?

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים