יום שישי, 7 בינואר 2011

סוף שנה, סוף עונה, סיכומים

מכיוון שאת חלקה הראשון של 2010, על קולקציות האביב והקיץ שלה, כבר סיכמנו לפני ולפנים, הסיכום של היום יתמקד בחלקה השני של השנה הנוגע לקולקציות הסתיו והחורף. אז מי היו הלקים השווים ביותר,  איזה מותג כיכב, איזה מותג אכזב, הטרנד השווה, הטרנד המבאס ועוד כהנה וכהנה אמירות מסכמות שלא ממש מועילות לאף אחד אבל איכשהו תמיד בלתי נמנעות.

כמה מילים מקדימות: חלקה השני של 2010 לא היה מזהיר מבחינה לקלקנית. קולקציות סתויות וחורפיות באו בזו אחר זו במאמצים נואשים להיאחז בטרנדים כושלים, כשהביצוע היה לא מגובש במקרה הטוב ועייף וממוחזר ברוב המקרים. נפלו כאן אפילו מותגים נחשבים ומוערכים שבדרך כלל יודעים לספק את הסחורה, אך הפעם כשלו ובגדול.

בניגוד לסיכומים של חלקה הראשון של 2010, שהתפרשו על פני שלושה פוסטים, כאן רשימת הלקים השווים מצומצמת בהחלט. למעשה, את הלקים המצטיינים באמת אפשר לספור על יד אחת, כשאצבע אחת אפילו נותרה פנויה ...

העפילו לגמר:

Chanel Paradoxal - אבי כל הסגולים חפורים. לצערנו פרדוקסל לא הצליח להגיע לכאן היום, אבל נמצא לו מחליף זהה (Dusky Mauve של Barry M) שהסכים להעביר לו את אות ההוקרה של "מה בבקבוק?" 


Merino Cool של Essie הוא הצאצא הרוחני הראשון של פרדוקסל, והוא לוקח את הקונספט החפור/סגלגל למקומות הכי יומיומיים ולבישים שניתן להעלות על הדעת. זוהי גרסה מרוככת ועם זאת מדויקת לעילא עם התאמה עונתית מושלמת (יצא לרגל קולקציית הסתיו של אסי)


Smokin' Hot של Essie הוא ה You Don't Know Jacques של 2010. מאז צאתו של You Don't Know Jacques האלמותי ל OPI ב- 2008, נראה שכל תקופה מתאפיינת ב You Don't Know Jacques שלה. אז זה של השנה הולך גם הוא, איך לא, בקו שהתווה פרדוקסל עם הנגיעות הסגלגלות, ובלי להתאמץ בכלל הוא מצליח להיות שלולית הבוץ הכי מגניבה של חורף 2010.



Essie Sew Psyched הוא פרשנות מעניינת וכלל לא בנאלית של הטרנד הצבאי, שכיכב אף הוא העונה,  והוא שילוב מרגש בין ירוק חאקי לאפור, כשהתוצאה מאובקת כדבעי.



כיוון שהרשימה באמת מצומצמת גייסתי לכבודכם רשימת בטא, שבה נכללים לקים שווים נוספים. אלה לא העפילו לגמר כל אחד מסיבותיו הוא, ולמרות זאת חיבבתי אותם והם כיכבו - כל אחד בתורו - ברוטציית הלקים הקיומית שלי.

שווים נוספים שלא העפילו לגמר:

Going Incognito  -  גם הוא מקולקציית החורף של Essie
למה כן? על זמני, על עונתי, ועוד ירוק מקסים לקולקציה הפרטית.
למה לא עלה לגמר? לא עונתי במיוחד, יכול היה באותה מידה לצאת בקולקציית אביב, ואין בו שום דבר שתופס את מהותה של 2010 דווקא.





Classic Camel מקולקציית Vintage Vixen של צ'יינה גלייז
 למה כן? צבע קאמל  בלתי שגרתי בעליל שנותן טוויסט לקונספט הניוד. הגוון גם טרנדי ואופנתי למי שמחשיב עניינים שכאלה, אבל בעיקר - אין עוד אחד כזה!
למה לא העפיל לגמר? צ'יינה גלייז כל כך דייקו פה עם הגוון אבל היו מוכרחים להוסיף שימר מוזהב כדי להתאים לקונספט של שאר הקולקציה הגרועה שבמסגרתו הלק הזה יצא. השימר המוזהב מפריע מאוד, והוא הדבר היחידי שמנע מ Classic Camel את התהילה.
  


Ingrid מקולקציית Vintage Vixen של צ'יינה גלייז:
למה כן? כאן יש לנו מקרה הפוך ל Classic Camel -  לק מוצלח שסוד קסמו הוא בשילוב שימר מוזהב בחפור. קונספט חדש, חביב, ביצוע מוצלח.
למה לא העפיל לגמר? בכל זאת, בגזרת החפורים היו לנו השנה מוצלחים, מדויקים וקולעים ממנו.


Peace on Earth מקולקציית החגים של צ'יינה גלייז.

למה כן? כי זה ירוק זית מופלא וגם הדבר הכי קרוב לחאקי שיצא העונה במסגרת המותגים הנגישים לנו הישראלים.
למה לא העפיל לגמר? מריחות מברשת, שימר מטאלי והשם הגרוע ביותר ללק שידענו מזה זמן.


Party Hearty של צ'יינה גלייז (קולקציית החגים)

למה כן? הגליטר הכי שמח, מסיבתי, קופצני עם שילוב צבעים הכי ילדותי ומקסים שניתן להעלות על הדעת.
למה לא העפיל לגמר? כי נראה שרק אני אוהבת אותו

(בתמונה פארטי הארטי מעל Pretty in Platinum של קולור קלאב)


Glitz & Glamour מקולקציית החגים של אורלי

למה כן?  כי זה הלק המטאלי בהא הידיעה של השנה ואולי הזהב המושלם ביותר של כל הזמנים.
למה לא העפיל לגמר? כי מטאליות היא בשורה שולית מאוד ל 2010.


Untamed Luxury של Color Club
למה כן? כי זה הגליטר הכי מפעים שיצא העונה (אחרי פארטי הארטי כמובן) והלק הטוב ביותר שקולור קלאב הוציאו ב 2010.
למה לא העפיל לגמר? כי הוא לא קשור בהכרח לא לשנה ולא לעונה. הוא גליטר טורקיזי על זמני ולכן הוא ראוי לתהילת עולם, ולא לתהילה זמנית של סייל סוף עונה של "מה בבקבוק?"



ציונים לשבח ולגנאי נוספים:

המותג שראוי להכי הרבה שבחים: Essie ללא ספק. עם שלושה לקים שהעפילו לגמר, ירוק אחד על זמני ושתי קולקציות מוצלחות באופן כללי, שגם אם לא כל הלקים בהן גאוניים, הן בהחלט מבטאות בחירות אופנתיות וראויות (אם נתעלם מהאדומים המצערים), שמעידות על גיבוש, אמירה ואפילו תעוזה מסוימת.  Essie הוא לא רק המותג הנבחר שלי לסתיו חורף אלא לשנת 2010 בכללותה, וגם בחלקה הראשון של השנה הוציא תחת ידו לא מעט כוכבים.

המותג שאכזב בגדול: OPI. אחרי קולקציית שרק המופלאה מהקיץ האחרון נראה שנגמרה ב OPI היצירתיות. קולקציית הסתיו של OPI היתה משמימה וכללה לקים כעורים ביותר שרובם רוכבים על הטרנד הרגרסיבי של שימר ופרוסט ששלט בתחילת הסתיו. קצת עדנה היתה ל OPI בקולקציית החגים שהוציאה כמה גליטרים חביבים ושימרים טובי לב, אבל אף לק משם לא הצליח לחרוג מעבר לנחמדות בת חלוף. ההמשך הפעילות של OPI לא היה מסעיר, והתמקד רובו ככולו בנסיון לחבור לסלבריטיז ולייצר קולקציות ילדותיות, גימיקיות וחסרות מעוף אופנתי או אמירה.

המותג שהשתדל אבל לא מספיק: China Glaze
למזלם של צ'יינה גלייז, הם יוצאים עם הכי הרבה קולקציות מכולם, יורים לכל הכיוונים ולכן יוצאים להם לקים לא רעים  פה ושם. בסתיו/חורף הנוכחיים הם יותר פישלו מאשר הצליחו, וקולקציית Vintage Vixen היא מופת של הפגנת כיעור וטעם רע. שתי היציאות המוצלחות משם - אינגריד וקלאסיק קאמל נראות יותר כמו משהו שהצליח במקרה. עם זאת, קולקציית Awakening להאלווין, שכללה שלושה לקים גליטריים היתה הומוריסטית, נחמדה ובהחלט במקום, וגם קולקציית החגים האחרונה ידעה פה ושם הברקות משמחות.

הקולקציה שנראתה הכי מבטיחה אבל אכזבה למרות הכל: Cosmic של Orly. כולנו חיכינו לבואה, כולנו התמוגגנו מתמונות הבקבוקים, כולנו מיהרנו לשלם 40 ש"ח לבקבוק כדי לקבל בסוף לא לק אלא שבר רעיון ליד. רסיסי זכוכית, דואוכרום, מטאליות, חייזריות ובטח עוד כמה קונספטים שלא מניתי חברו להם יחדיו לכדי קולקציה משונה עם הרבה יומרות אבל עם אף לא לק ראוי אחד.

הטרנד המבורך ביותר: חפור-סגול

טרנד מבורך שנשמח לקבל ממנו עוד: חאקי

הטרנד המשוקץ: חזרה רגרסיבית לשימר לסוגיו. ושלא תטעו - פרוסט ופויל הם גם סוג של שימרים (שניהם סוגים של שימרים מטאליים).  השנה אפילו ידענו חידוש בתחום השימר, בדמות טרנד רסיסי הזכוכית, שכבר מהקיץ החל לפקוד אותנו ולא מפסיק לעייף אותנו מאז.

הטרנד הגימיקי עם הכי הרבה פוטנציאל לעצבן: קראקל

גימיק שעורר באז אך כבר הספיק להשכח (ובצדק): טופים שאמורים לעשות ללקים את מה ש NFU OH יודעים לעשות ללקים שלהם גם בלי טופ. נציגים בולטים של הטרנד הם Sally Hansen Hidden Treasure ו Nubar 2010.

המותגים שלא הצליחו לבלוט השנה (למרות אי אלו יציאות חביבות): Zoya, Color Club, Nubar,MAC



כדי לקבל תמונה מלאה יותר על 2010 הציצו גם בפוסטים המסכמים לאביב ולקיץ:
חלק א
חלק ב
חלק ג

בתקווה לשנה לקלקנית מוצלחת!


18 תגובות:

  1. סיכום יפה אך החורף בעיצומו..
    יש כמה קביעות שאני מסכימה איתן אך גם לא מעט כאלו שאני לגמרי לא מסכימה איתן למשל שמטאליות היא בשורה שולית מאוד, מה??? אנחנו חיות באותו עולם?
    אני הייתי עושה בחירה אחרת לגמרי כך שזה כרגיל עניין מאוד אישי.

    השבמחק
  2. בעולם הלקים לא רק שהחורף לא בעיצומו, הוא נגמר לפני יותר מחודש, וקולקציות אביביות כבר על המדפים. בוקר טוב לך!
    בעניין המטאליות אולי יש לך בלבול בין טרנד לבשורה. הבשורה המטאליות הגדולה התרחשה ב 2009 (זוכרת את קולקציית כרום של צ'יינה גלייז?). היה טרנד מטאלי חזק החורף, זה כן. אבל האם כל מה שהוא טרנדי הוא גם בשורה? אני גורסת שהלקים הגרועים ביותר שיצאו ב 2010 היו מטאליים (כל הפרוסטים פוילים של צ'יינה גלייז ו OPI), וגם אם לא היו גרועים הם לא הביאו שום דבר טוב ל 2010 ובטח לא חדש. הזהב הזה של אורלי הוא מופתי ומצטיין מסוגו ואולי גם יזכר לדורות כזהב נפלא, אבל בשביל 2010 הוא לא חידש, לא חולל מהפכה ולא המציא את הגלגל. מה שכן - הוא כן טוב יותר מכל לק מטאלי אחר שיצא השנה.

    השבמחק
  3. אני אומרת לאסי - תהנו כל עוד חמש עשרה דקות התהילה שלכם בידכם; ראיתי איפושהו הצצה לקולקצית האביב ובמקום לצאת החוצה ולחפש פרפרים פיהקתי, מרחתי ליטל בראון דרס וחזרתי לפוך.

    (לא יכולה להתאפק מלציין שכה נפעמתי והורהבתי עד אין קץ מהאולטימד לוקז'ורי, האינגריד- שמצאתי תאום נפלא שלו במאק - ומהפארטי הארטי. הצלחתי גם לשים את ידי החמדניות על הפרדוקסל והימים שהוא עלי הם אלה בהם אני הכי מחוזרת :))

    2011 שמחה וצבעונית!

    רותם.

    השבמחק
  4. אקצר כי ממש ברגעים אלה הולכת לשבת מול האקרן לצפיה בארץ נהדרת (ולהתאכזב? בשבוע שעבר לא גיכחתי ולו פעם אחת, ואחרי פרק הפתיחההמוצלח בעיני זה היה מאכזב)
    השבוע קיבלתי את החבילה הראשונה שלי.
    עשיתי תחקיר רב עד שהחלטתי מה להזמין
    נצרכתי להתמקד ב 6 לקים וראה זה פלא שלושה מהם מופיעים מעלה. 2 בהזמנה ואחד רכשתי פה האם זה אומר שיש לי טעם טוב? או שמה אני הולכת אחרי הזרם? ימים יגידו.
    את Merino cool ו smoking hot הזמנתי וטרם דגמתי
    על untamed luxury באלמותי אכן אין מילים - פשוט ישבתי ובהיתי בו.
    לענין השאר - ירוק - איני מתחברת וחקי צריך להיות מאוד מיוחד כדי שארצה אותו, Classic Camel - לטעמי אחד הצבעים המכוערים שראיתי אי פעם - בסדר, בסדר - ענין של טעם.
    ההולגרפי שמאוד מסקרן אותי עכשיו - אני מניחה שהוא משנה קודמת ולכן נפקד מקומו?
    על שאנל - לא מדברים אין לי אותו וגם לא את הדיופ שלו - ואם להאמין למיטל - אני מגזימה בהתלהבותי - לא כי הוא לא מדהים - אלא כי הוא חפור יותר מאשר סגול. וסגול בלקים ובכלל זו האהבה הראשונה שלי.
    חפור חפור, אז חפרתי!

    השבמחק
  5. סיכום מעולה לחורף 2010. ואני מסכימה איתך - למרות שאנחנו בעיצומו של חורף מבחינת אופנה, איפור ולקים אנחנו כבר כמעט וכבר באביב, בחלק מחברות.
    מותג שהכי הפתיע אותי השנה וגיליתי אותו השנה (בזכותך יש לומר) הוא קולור קלאב ולא רחוק מאחוריו צ'יינה גלייז. OPI היו פשוט משעממים.

    השבמחק
  6. רותם - אסי בההחלט יצטרכו לשמור על רמה מסוימת כדי לזכות למעמד דומה בשנה הבאה. נראה אם יצליח להם. אני אף פעם לא מבינה את אלה שמספרות שלק מסוים גורם להם להיות מחוזרות. זה אמיתי הדבר הזה או שזו פיקציה? אני באמת רוצה לדעת כי מעולם לאף אחד לא היה אכפת איזה לק יש עליי.

    אפרת - ברכות על החבילה הראשונה!! מעניין אותי מה הדברים האחרים שהזמנת. אני מניחה שאם שלושה מהלקים שלך מופעים מעלה זה אומר עלייך אחד משני דברים: או שיש לך טעם משובח או שאת קורבן אופנה... (ועכשיו ברצינות: ההזמנות שלנו לא בהכרח אומרות עלינו דברים עמוקים). בעניין קלאסיק קאמל - אני חושבת שהוא אחד הצבעים הכי לא מחמיאים שיש. לדעתי הוא לא יראה טוב על אף אחת. עם זאת, אני אוהבת אותו כי הגוון בעיני כל כך מיוחד ולא שגרתי, ופחות אכפת לי "להיראות טוב" בלק... ומה ההולוגרפי שמסקרן אותך? מיטל צודקת שהפרדוקסל הרבה יותר חפור מאשר סגול. ואת תמיד מוזמנת לחפור פה!

    מרינה - גם מבחינת אופנה אנחנו בסוף החורף. מכירות סוף עונה כבר מזמן התחילו, וקולקציות אביב ממש בקרוב יתחילו לבצבץ. שמחה שגילית את קולור קלאב. מותג חביב עם המון פוטנציאל שבהחלט שווה להכיר. היו להם יציאות נחמדות גם השנה, אם כי לדעתי השנה הם ממש לא הצטיינו ביחס לשנים קודמות (אבל הם לא יחידים, נסלח להם).

    השבמחק
  7. תגובתי לעניין...
    דבר ראשון שערוריה ש"אותו קונספט בדיוק" נמצא ב 4 המקומות הראשונים..
    אני חושבת שאסי מאוד מאוד דומה לפרדוקסל, לכן אני תוהה אם הייתי נותנת לו מקום שם.. במקומו הייתי שמה את הקלי שלדעתי מוצלח יותר ומיוחד יותר.
    הסיו משהו מזעזע בעיני, סורי.. :P

    מאילו שלא העפילו, בעיני לאף אחד לא הגיע, גם לא ל"ירוק דשא" (כפי שאפרת מכנה אותו) כי באמת שהוא לא קשור גם אם הוא יפיפה!

    לא יודעת אם הייתי נותנת לאסי את המקום הראשון, למרות שאי אפשר להתעלם מההצלחות שלהם.. לא יודעת, הם תמיד משעממים בעיני, זה ש"הלך להם" בקולקציה אחת, לא הופך אותם למקום ראשון בעיני..

    מסכימה לגבי OPI.. מה שכן, אני חושבת שאולי בגלל שצ'ינה גלייז יורים לכל הכיוונים הם נכנסים גם כן לקטגוריה של OPI.... אני לא מסכימה איתך לגבי הויקסן, לי יש 2 אחרים מועדפים, אבל הם לא כאלה חדשניים...

    לגבי אורלי, מסכימה, ומוסיפה - מרקם גליטר ללק שימר = הסרה קשה של לק מזעזע! חחח (למרות שיש לי אחד מוצלח זה לא מעיד על שאר הקולקציה המזעזעת!!)

    מסכימה עם ההמשך, ומציינת בכל זאת לטובה (שוב) את קלי של זויה, והיו שם עוד כמה חביבים בהמשך אאל"ט.

    בכל מקרה, אני חושבת שאפשר לסכם שחצי השנה הזאת הביאה לנו רק חפורים שווים, כל השאר...
    באשכרה אפשר לסכם את החצי שנה הזאת עם 2-3 לקים..

    השבמחק
  8. ועכשיו אחרי שקראתי את התגובות :P (תמיד באיחור)
    אני חייבת לציין שיש לקים שגורמים לאנשים "להגיב אלי"
    לא חושבת שמישהו התחיל איתי בגלל לק (אחרי הכל, האישיות המזעזעת שלי עשויה להפריע! חחח) אבל כן גרמתי להרטטת לבבות עם הולרי של זויה
    שאיך באמת הוא לא מופיע כאן?! פתאום נזכרתי!
    ובכלל כשאני עם לק "מעניין" ולא שגרתי אני מקבלת תגובות.
    אנשים שמכירים אותי מחפשים עלי את הלק המעניין שלי "להיום" ואנשים שלא מכירים אותי הרבה פעמים מופתעים ולטובה מהרוח והתעוזה.
    וגברים? ואללה, גם גברים מידי פעם מגיבים לי על לקים ואיפור. לפעמים אני תוהה מה זה אומר..

    השבמחק
  9. אכן שערוריה, אבל מה לעשות שמועמדים טובים יותר מאלה אין בנמצא? יכול להיות שאת צודקת לגבי קלי שהוא מוצלח יותר, אבל השאלה אם הוא תופס משהו של 2010 או שהוא סתם לק יפה? אין לי אותו, אבל הנטיה שלי - מהתבוננות בסווטצ'ים ברשת - היא לחשוב שהוא יותר יפה ופחות חשוב או משפיע.
    תראי, אני חושבת שהיו לנו סתיו וחורף לא מוצלחים מבחינה לקלקנית. אני לא יכולה לחשוב על מועמד טוב יותר מאסי למקום הראשון. אם את יכולה לחשוב עליו - תגידי. אשמח לשמוע איזה מותג לדעתך עשה זאת טוב יותר מאסי. ואגב, גם אני נהגתי להתייחס לאסי כאלה מותג משעמם אבל השנה החולפת שינתה את דעתי עליו מן הקצה אל הקצה.
    הייתי שמחה לדעת איזה סיכום שנה היית את עושה, ובכלל היה יכול להיות ממש נחמד אם כל בלוגריות הלקים היו עושות סיכומי שנה משלהם (וגם את הסיכום של דנרה הייתי מתה לראות). נו יאללה, לכו על זה.

    שמחה לשמוע אישור לכך שללקים יש אימפקט על אנשים אחרים (והאישיות המזעזעת שלך זה בהחלט מכה. אני אומרת - היפטרי ממנה וקני לך חדשה מאיביי. משהו סיני זול גם יהיה בסדר - אולי לא באיכות הכי מדהימה אבל בטח יותר טוב ממה שיש).
    ולגבי ואלרי - אני חושבת שהוא לק יפה (לפחות מהתמונות המהממות של עדן), אבל לחלוטין לא מעניין, חשוב, או רלוונטי ל 2010 באיזשהו אופן מיוחד, ולכן ממש אין לו מקום כאן. אם היה לי אותו אולי הוא (במקרה הטוב) היה נכנס לקבוצת הבטא, אבל גם בזה יש לי ספק...

    השבמחק
  10. נקרעתי מצחוק מההודעה שלך!
    אבל לא היה לי זמן להגיב עד עכשיו..

    בכל מקרה, לגבי אסי, אולי אני קצת "הארש". לא יודעת. הייתי מגדירה אותם כ"מותג שהפתיע" לא מעבר.

    אני חושבת שבדיוק כמו שאת שאת מכניסה פנימה את הסמוקין הוט אפשר להכניס באותה מידה את הקלי אם תסתכלי אצלי בבלוג בהשוואה בין שלושתם תראי שהאסי ממש ממש ממש מזכיר את השאנל. לעומת הקלי שהוא קצת אחר. אני לא מכירה לק בסגנון שלו.
    נכון שאפשר לטעון שהוא מזכיר את הג'ק אבל בתור סולדת מג'ק אני לא מרגישה שהם דומים..

    אחשוב על סיקור שנה. יש מצב האמת.
    אבל שלי כמובן יהיה שונה לגמרי. כי לא יודעת אם אני זוכרת בכלל אילו קולקציות יצאו בדיוק השנה חחח
    אני רק יודעת מה דיבר אלי..

    יש לי אימפקט על אנשים, לא תמיד חיובי, כמו שאמרתי האישיות המזעזעת. את יודעת מה, עם ההשתלטות הגלובלית של סין אולי שווה עכשיו (כשעוד יחסית זול) לקנות שם אישיות. השקעה לטווח הארוך אפילו!!
    בדיוק היום אני חושבת לעצמי אם אני חריגה או שהסובבים אותי חריגים. הייתי הולכת על האחרים, כי אני בסדר עם עצמי :P

    אני דווקא חושבת שהולרי הביא משהו שלא ראיתי בשום מקום קודם. משהו מפתיע לגמרי.
    אני *חייבת* להביא לך אותו לדגימה. אני ממש מזועזעת שאנחנו מנהלות דיון על לק שלא דגמת!

    השבמחק
  11. אסי לא רק הפתיעו. הם הצטיינו. הם הוציאו השנה יותר מעשרה לקים שאהבתי ממש, ועוד כמה שממש סימפטתי (טארט דקו, ואן ד'גו, כל קולקציית ריזורט, פריטי אדג'י ועוד רבים אחרים). זה לא קרה לי עם שום מותג השנה, כך שמבחינתי אסי עשו קצת מעבר ללהפתיע.

    ואשמח לדגום את ואלרי (והאמת גם את קלי באותה הזדמנות), אז יאללה, תארגני את עצמך לביקור (יש לי אפילו איביי בבית. נוכל לחפש לך יחד אישיות סינית חדשה עם פוטנציאל לאימפקט חיובי יותר על אנשים)

    השבמחק
  12. ובכן: הלקים האחרים אוטוטו יופיעו בפוסט החבילה הראשונה, שאיני מצליחה להביא עצמי לשבת ולכתוב, אולי אני עוד לא בשלה כי טרם דגמתי את כולם.
    ההולגרפי הוא wild at heart שאני רוצה לראות בבקבוקו. כך התפתיתי ל Untames Luxury המהמם בסוגו
    ובאשר לסוגים וסיכומים, חסר לי ידע(רציתי לכתוב מדע אבל...) על סוגי מרקמי איכויות וחברות לקים, קטונתי מלסווג. אני מודה ומתוודה-ראשית קונה אותי הגוון ומשם אני חוקרת ומבררת.

    השבמחק
  13. יקירתי , פוסט משובח במיוחד. [אגב , כבר מסכמים? ואני אתמול הרגשתי גשם!] אהבתי את אלו שהעפילו לגמר ואת הנימוקים מדוע כן ומדוע לא. אוהבת את היסודיות שלך ! :-)

    השבמחק
  14. אפרת - מחכה לפוסט הלקים שלך!

    הבולשת - תודה כפרה! וכן - אכן מסכמים. ואם נדמה לך שעכשיו חורף זה רק בגלל שפה בארץ הכל בפיגור. בחו"ל - כבר מזמן השמש קופחת והולכים לים. ככה זה...

    השבמחק
  15. כפרה?! [אני מבינה שהמחלה שלך טרם הסתיימה LOL ]

    השבמחק
  16. סגול-חפור לגמרי שולט החורף. מה שמבאס כאן זה שהחורף כל המקומות הראשונים הם בעצם מאותה קבוצה של גוונים. מצד שני אם אני חושבת על אלטרנטיבות, עולה לי בראש רק Valerie של זויה או קולקציית בורלסק של OPI.

    זה נכון שאסי בלטו, אבל אותי הם הפתיעו רק בהשוואה לעצמם כי הוציאו קולקציות סתיו וחורף קצת יותר נועזות. מה שכן הן היו דומות מידי אחת לשניה.
    OPI איכזבו החורף (ושוב, חוץ מבורלסק).
    China Glaze הם ההימור שלי לשנה הבאה
    אורלי - מבאסים אותי בזמן האחרון
    קראקל מכוער בעיניי
    ודווקא השנה מאוד התחברתי לשימרים (או שזאת הצתה מאוחרת? :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים