יום ראשון, 9 בינואר 2011

Color Club Poker Face

כמה נחמד לגלות במקרה לק שצילמתי מזמן ושכחתי. זה בדיוק מה שקרה לי עם Poker Face - בקבוקון מיני של קולור קלאב שקיבלתי בטעות מטארנסדיזיין, ששלחו לי אותו במקום Positively Posh שרציתי.
לא שיש פה משהו מהפכני או פורץ דרך, אבל תודו שכתום זה כמעט תמיד נחמד, במיוחד כעת, כשהקדרות מתפוגגת. ובעצם, גם כשהיא איתנו. כתום זה טוב.
זהו כתום אדמדם קרמי. קצת יותר מדי אדום בשביל שאני ממש אוכל ללבוש אותו  (אם כי הוא מעט פחות אדום מבתמונות), אבל כאן הבעיה היא בי, לא בלק.

  
 


 


 ועוד דבר - כיוון שאני מתה לדעת לאיזה טרנד הכי התחברתם העונה הוספתי סקר. הוא נמצא בסיידבר השמאלי מלמעלה ויהיה מגניב אם תענו. אפשר לבחור יותר מטרנד אחד!







7 תגובות:

  1. אוהבת אותו כי אני אוהבת את הצבע וגם כי אני מתה על ליידי גאגא!
    לק קייצי אך כיף לראות אותו דווקא עכשיו.

    השבמחק
  2. אכן לא משהו מיוחד.. עוד אדום (כתמתם) אחד..
    עניתי על הסקר :)
    וגם, העלתי סוף סוף את סיכום 2010 שלי :]

    השבמחק
  3. הוא מחמיא לך ביותר! אבל קשה, קשה לי עם כתומים.
    חוץ מזה, אני ממש אוהבת את הNOTD!

    ו..אבוי, אני לא מאמינה שפיספסתי את סיכום השנה.
    הו וול, רק אומר ששמחתי לראות את אינגריד אהובי ברשימת המוצלחים.
    ואני גם חייבת להוסיף שאני לא מבינה את ההתלהבות הכוללת מפרדוקסל ודומיו. כנראה שאני לא הפשיוניסטה שהייתי רוצה לחשוב שאני.

    השבמחק
  4. אני אוהבת את הצבע כשלעצמו, אבל יש כל כך הרבה שדומים לו (אצלי יש לפחות 2-3) שאין סיכוי שאני אוסיף עוד אחד. אלא אם כן יגמר לי הבקבוק :))

    (בקרוב הפוסט על Valerie? מסקרן אותי מה חשבת עליו)

    השבמחק
  5. לא הבנתי מה פתאום קפץ הכתום באמצע החורף? קשה לי להגיב אליו כי אני עכשיו בענין של בורדו וחום וסגולים. כל כך רוצהגליטר סגול "מנקר עיניים".
    ברשותך אחשוב עליו לקראת האביב!

    השבמחק
  6. אוהבת כתומים ואדומים.
    קלאסי, נקי ויפה!
    איך העמידות שלו?

    השבמחק
  7. מרינה - אני בספק אם שם הלק אכן קשור בליידי גאגא. הוא יצא במסגרת קולקציה של לפני שנתיים, ואז היא פחות היתה בתודעה. אבל אולי אני טועה.

    מיטל - כתום אדמדם, לא אדום כתמתם. הוא כתום יותר מבתמונה.

    פיצפש - בקרוב מאוד יהיה פוסט על ה NOTD. וטוב דווקא שאת לא מתלהבת מפרדוקסל וצאצאיו. לפעמים נדמה לי שכולנו פה ללא יוצא מן הכלל קורבנות שלו. טוב לדעת שיש מי ששומר על הגחלת מחוצה לו.

    עדן - כן, הוא נחמד אבל אין בו איזה יחוד יוצא דופן. אכן - פוסט על ואלרי בקרוב.

    אפרת - אני דווקא אוהבת כתום בחורף, אבל את מקבלת רשות לחשוב עליו באביב.

    דנרה - לא לבשתי אותו, רק הסווצ'תי, לכן אין לי מושג לגבי עמידות.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים