יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

Essie Merino Cool

בקרב בין קולקציית החגים של צ'יינה גלייז לקולקציית הסתיו של אסי הרוב הצביע לטובת אסי,  אבל הי, מי אמר שאצלנו הרוב קובע?
החלטתי להעלות את שתי הקולקציות לסירוגין, ולא להתחייב להעלאת כל קולקציה בנפרד, ואפילו להכניס לקים אחרים ולא קשורים באמצע. גיליתי שעד כה הייתי שיטתית מדי ביחס שלי לקולקציות והקפדתי להעלות יום אחר יום לקים מאותה קולקציה, אבל כרגע לא ממש ברור לי מה השיטתיות הזאת אמורה לשרת ואם היא בכלל טובה לי, לבלוג, לכן הלקלקניות או למישהו בכלל. אז יאללה בלאגן...

הסיבה שאני מעלה היום את מרינו קול קשורה לאיזושהי השוואה שאני רוצה להעלות בקרוב, ומהבקשות שלכן גם במיילים אלי וגם מפורום הלקים של תפוז, הבנתי שזה חתיכת נושא בוער ודחוף.
אז אני קודם כל מוכרחה לומר שאני מאוד אוהבת את הלק הזה. הוא מוגדר כסגול מעושן/מאובק אבל בעיני הוא בראש ובראשונה חפור ורק אחר כך סגול. מדובר בחפור המלוכלך שאני כל כך אוהבת בגרסתו הבינונית מבחינת בהירות. הוא לא הכי בהיר ולא הכי כהה, ויש בו שמץ של סגלגלות שהיא רוב הזמן נסתרת, ורק בתאורה הנכונה ובזוויות מסוימות היא נגלית לה, אבל גם אז - לא במלוא הדרה אלא בשקט ובצנעה.  שזה לגמרי בסדר מבחינתי. החורף יש לנו מספיק סגולים גאים, וקצת הסתתרות ומבוכה רק מוסיפים לאפיל הכה שיקי של מרינו קול.


   




אני יכולה להעיד שהסתובבתי עם הנ"ל במשך שלושה ימים רצופים ונהניתי מכל רגע. בתמונה אני עם שתי שכבות, והפורמולה בסדר גמור בכל קנה מידה ולא רק יחסית לאסי שיודעים לפעמים לעצבן עם פורמולות קשות יום.
המרינו קול שברשותי נתון בבקבוק מיני, והוא נרכש באיביי במסגרת רביעיית מיני, שאת שלושת חבריה האחרים תראו מתישהו בקרוב. למתעניינות - רביעיית המיני כולל משלוח עלתה לי $20, שזה סכום נכבד למדי וכלל לא פעוט. לזכותם של בקבוקי המיני של אסי יאמר שהם לא המיניאטוריים ביותר שיצא לי להתקל בהם, וביחס לבקבוקי המיני של OPI הם אפילו נדיבים (בקבוק מיני של אסי מכיל 5 מ"ל בעוד שבקבוק מיני של OPI מכיל 3 או 3.5 מ"ל).  כיוון שממילא אינני נוהגת לגמור בקבוקי לקים אין אני נוטה להקפיד בענייני כמות ממין אלו, אבל קחו בחשבון שיקולי עלות/כמות בבואכן לרכוש רביעיה שכזו אם שיקולים שכאלה נהוגים אצלכן.

12 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים! ממש אהבתי , צבע משגע וחורפי :)

    השבמחק
  2. באמת משגע!לק לחורף. ההשוואה המתבקשת היא כמובן לפרדוקסל אבל אני יכולה להעיד שמרינו הוא הרבה יותר בהיר וקרמי לחלוטין. עדיין הוא יפה בפני עצמו.

    השבמחק
  3. אחד האהובים עלי מהעת האחרונה. מסתבר שגם חורפיים עושים לי את זה

    השבמחק
  4. אני די מופתעת אבל אני אוהבת אותו.. מסווצ'ים אחרים שלו ברשת הוא היה נראה לי מיימי ומעצבן כזה. כאן הוא ממש יפה!
    הוא מצליח להיות סמוקין הוט רק בבהיר יותר ובכל זאת מחמיא לגמרי!
    לא שאני מבינה למה היה צריך להוציא קולקציה אחר קולקציה בהיר ואז כהה אבל מילא, מעולם לא הבנתי (ואבין) שיקולים של חברה כמו אסי..

    אני גאה בך על ההחלטה! האמת, זה הכי את שיש לעשות בלגן שלם בקולקציה הרי באמת בשביל מה לשמור על קו קבוע?!

    השבמחק
  5. גם אני אוהבת את החמוד הזה...
    יש בו משהו מאוד מיוחד שמצריך עוד מבט.

    20 דולר לחבילה של קטנים זה בהחלט לא זול...

    השבמחק
  6. גם לי יש את רביעיית המיני
    אצלי הוא אטום ויפה רק אחרי 3 שכבות :/

    השבמחק
  7. ניראה מדהים! שתגיע כבר הרביעיה שלי:-\

    השבמחק
  8. שכה יהיה לי טוב! יש פה קונצנזוס. כולן אוהבות את מרינו קול. איזון נדרש פה ויפה שעה אחת קודם (תליתי תקוות במיטל שתבוא ותגיד שהוא משעמם אך נכזבתי).
    המצב הזה מתחיל להלחיץ אותי.

    השבמחק
  9. חחחח

    אני באמת נורא מאכזבת לאחרונה! :P
    מפה המצב יכול רק להדרדר!

    השבמחק
  10. חייבת לעדכן שהמיני שלי הגיעו!!! איזה חמודים הם:-)

    השבמחק
  11. הוא מקסים! אני רק חוששת שהוא טיפה בהיר לי... אבל בגדול אני כמו כולן אוהבת אותו

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים