יום שבת, 23 באוקטובר 2010

Color Club Snakeskin

והנה עוד לק מקולקציית Untamed Luxury של קולור קלאב. קצת קשה להגדיר את הגוון המדויק של Snakeskin, אבל קל יחסית לסווג אותו לקטגוריית המטאליים. מדובר בבסיס כסוף אפאפר מטאלי עם מיקרו גליטרים מוזהבים, ועם איזשהו תת גוון ירוק זית מגניב. אוהבת את הסוג הזה של לקים, אם כי חייבת לציין שהיום קצת פחות מבעבר. לפני שנה הייתי מוכנה להרוג בשביל לק כזה - אבל זו לא חכמה. אז עוד לא הכרתי את מילניום של צ'יינה גלייז. נכון שחוץ מאשר להיכלל בקטגוריית המטאליים אין שום דמיון בין מילניום לסנייקסקין, אבל מאז מילניום אני אוהבת את המטאליים שלי חלקים, מתכתיים ומראתיים, ופחות עם זהרורים שימריים או גליטריים. אף על פי כן אני חושבת שמדובר בלק מגניב בגלל הירקרקות המפתיעה והזהרורים המוזהבים, שהופכים אותו לקצת יותר מעוד סתם לק מטאלי. 




את הסווטצ'ים האלה עשיתי די מזמן, כך שאני לא ממש זוכרת כמה שכבות היו פה. לא זכורות לי בעיות מיוחדות במריחה, ואני מניחה שלא היו יותר משתי שכבות, אבל אל תתפסו אותי במילה.

11 תגובות:

  1. אני לא מצליחה להבין איך הוא נראה...
    אם הוא כמו התמונה הראשונה, כלומר מוזהב, אז אני אוהבת.
    אם כמו שתי התמונות התחתונות, כלומר כסוף, אז לא...

    השבמחק
  2. הוא מעניין ללא ספק אבל לא הייתי לובשת אותו. אהבה תיאורטית בלבד בשבילי.

    השבמחק
  3. הממ, אני אמביווילנטית כלפיו. עושה לי קונוטציה של חתונה!
    באופן אישי אני לא הולכת עם לקים מטאליים - נורא דומה בעיני ללקים עם שימר וזה עושה לי הרגשה י'כנעית כזאת, מזכיר לי את סבתא שלי :)
    אבל אני חייבת להודות שבתמונה הראשונה הוא נראה מגניב לגמרי, ועם האאוטפיט השחור המתאים הוא יכול להיות מעולה לאיזה ערב חד פעמי :)

    השבמחק
  4. דנרה - קצת קשה לענות על השאלה כי הצבע שלו באמת משתנה בתאורות שונות, ובכל פעם אלמנט צבעוני אחר בו בא לידי ביטוי. אבל בגדול הייתי אומרת שהוא יותר כסוף ממוזהב, אם כי המיקרוגליטר המוזהב והגוון הירוק זית בהחלט "מזהיבים" אותו, והופכים אותו לפחות כסוף במובן הרגיל.

    מרינה - גם אהבה תיאורטית היא אהבה :) יש לי כל כך הרבה אהבות כאלה...

    טוש - הוא לא מאוד בולט או דרמטי בשביל אירוע נוצץ כמו חתונה. הוא הרבה יותר אפרפר ויומיומי בתחושה הכללית שלו ממה שאפשר אולי להבין מהתמונות. לא הייתי מגדירה אותו כיכנעי, אבל גם אני אוהבת יותר את המטאליים החלקים, שהם כמו מראה, ובלי כל רכיבי השימר/גליטר.

    השבמחק
  5. ואו,אני חייבת לומר לך שהציפורניים שלך נראות חזקות ויפות בכל מצב,לא משנה איזה לק את לובשת .

    כדי לחזק את הציפורניים,את עושה משהו מיוחד,או שהן חזקות בטבעיות ?
    כי הציפורניים שלי כל הזמן נשברות,
    וזה כבר נמאס .
    למרות שאני מאמינה שהתזונה שלי לא מספיק טובה וחסרים לי כמה וויטמינים .

    יום טוב .

    השבמחק
  6. תודה רבה קודם כל! אני לא משתמשת במחזקים, ואולי תופתעי מהעניין, אבל הציפורניים שלי לא מאוד חזקות. יש לי שתי ציפורניים (ביד השניה, זו שלא מצולמת), שנשברות לי שוב ושוב בצורה מבאסת למדי. עד לפני זמן לא רב כל הציפורניים שלי היו חלשות מאוד, אבל בעקרות אכילת בשר יומיומית (כן כן. המבורגר במוזס ליום), הציפורניים התחזקו לי בצורה משמעותית תוך כשלושה -ארבעה חודשים.

    השבמחק
  7. אני לא מצליחה להתחבר לצבע מהסודגה זה, והכוונה היא לשימר שלו ולגוון כסוף ירקרק. התמונות יפות, אבל צבעים כאלה אני לא לובשת כי זה לא מחמיא לי.
    מה שכן, אני לגמרי מסכימה שאם כבר כסוף - אז שיהיה בלי שימר, מטאלי מבריק כזה (כמו נייר כסף)

    השבמחק
  8. איזה חתיך! אני מאוהבת...
    עכשיו צריך להרכיב הזמנה שלמה מטראנסדיזיין בשבילו ;)

    השבמחק
  9. עדן - לא נורא. יהיו עוד סווטצ'ים מגניבים בבלוג. מבטיחה!

    שירלי - כן בהחלט. הבעיה המוכרת. כל כך הרבה פעמים הרכבתי הזמנה בשביל לק או שניים...

    השבמחק
  10. שמת אותו בSWAP כבר ממזמן=]
    הוא מיוחד...בהחלט מזכיר קצת עור של נחש
    צריכה להחליט לגבי האהבה... היא לא ממבט ראשון

    השבמחק
  11. מודה, לא נרשמה אצלי התלהבות..

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים