יום שבת, 10 ביולי 2010

OPI Melon of Troy

הלק שהייתן אמורות לנחש אתמול היה Melon of Troy של OPI. זה הלק ש MORE4ME (שגם היתה היחידה שניחשה נכונה) בחרה לי במסגרת משחק "גמדים וענקים" בשיתוף בלוגריות וחברת OPI.
בתיאור יבש, מדובר בורוד חם מאוד, ואף על פי שהוא מוגדר כקורלי, הייתי אומרת שהוא נוטה לחום יותר מאשר לכתום, והגימור פנינתי. אם מתעקשים על הגדרות סגנוניות, נראה לי ש"דודה שיק" תהיה ההגדרה הקולעת ביותר. אבל צריך לדייק פה: זה לק שבקונוטציות מסוימות (עד גיל 17 ורצוי הרבה מתחת) יכול להיות גם ילדותי, או, נכון יותר, ילדתי.
בעודי יוצאת מהדואר קרעתי את הבקבוק מאריזתו, ומיד כשנכנסתי למכוניתי, הענקתי לאגודל שמאל שלי מריחת הדגמה (הווי אומר: מריחה גרועה, לא מדוייקת, מכסה בקושי את כל הציפורן אך עם זאת מכסה חלק ניכר מהקיוטיקלס) של Melon of Troy. לא נתתי לו אפילו הזדמנות להתייבש, ובמקביל להתחלת הנסיעה, שמיד גרמה לו להיראות חבוט ומרוט, פסקתי שהוא לא בשבילי.

לאחר קפה ברד וחזרה הביתה נתפניתי לסווטצ'ים. שלוש שכבות, פורמולה נוחה למדי והמברשת העבה והרחבה של OPI חיכו לי שם  - לא בהכרח בסדר הזה. אני חייבת להודות שהמראה שהתקבל היה מצודד יותר מאגודל האימה שיצרתי באוטו.  בכל זאת, מריחה הגונה ומוקפדת עם מספר השכבות הנכון עשו חסד מסוים ל Melon of Troy. ועדיין - את הדודה כל אלה לא הצליחו להוציא.


 
ואז חשבתי לעצמי - מה רע בדודה? דודה זה דווקא נחמד. זאת ועוד - זו איננה סתם דודה, אלא אחת מטופחת שלובשת שמלות, מתבשמת בפרחוניות ותמיד עם שפתון בתיק. למעשה, בכלל לא צריך להיות דודה. כל פאשניסטה חובבת וינטג' (ואיזו פאשניסטה איננה כזו?) תדע להעריך לק שכזה, שיש בו נשיות, רוך, מתיקות וערכים של פעם (נו, מריחות מברשת). אין לי עדיין לק כזה. ולמה שיהיה לי? אני תמיד ארגיש  underdressed אם אסתובב איתו. פאשניסטה אני לא, חובבת וינטג' אני רק בתיאוריה, אבל זה מילא -  שערי תמיד פרוע ולא מסופר, ומכיוון שאני עובדת בבית או בסביבתו הקרובה, אני רוב הזמן עוטה על עצמי בלויי סחבות. כדי שתבינו על מה אני מדברת, הנה תמונה שצילמתי היום. ככה אני נראית רוב הזמן:


 


ל Melon of Troy יש המון אישיות ואמירה. הוא לגמרי לא אני, זה נכון. ועדיין - יש לו איזה קטע חזק שאני מעריכה. ובכלל, האם קיים לק שהוא "אני"? אולי הייתי רוצה לחשוב כך לעתים, אבל בינינו, זוהי הונאה עצמית. לק הוא לק הוא לק. ואני הנני, ובכן, אוסף הסחבות שעלי ואולי עוד כמה דברים. מה שבטוח, הלק הזה גרם לי לחשוב הרבה על ענייני זהות והגדרה עצמית. זה מרשים כשלק עושה דברים כאלה, לא?
ובעודי מגבשת לי יחסים מורכבים ומהורהרים עם הנדון, ברצוני להודות ל MORE4ME על הבחירה המרתקת והבלתי שגרתית הזאת. לא הייתי יכולה לעשות בחירה כזאת בעצמי!

אגב - עובדה מעניינת: הוא קיבל ביקורות מצוינות במייקאפאלי. 4.4 מתוך 5, מה שאומר שלא מעט אמריקאיות נפלו ברשתו. 


11 תגובות:

  1. הוא........... ורוד! וגם קצת, אה, דודה בלומה. אבל האמת? מאוד מסקרן אותי לראות אותו עלייך. לא סווצ' אלא ממש לראות איך את לובשת אותו.

    השבמחק
  2. את נראית מושקעת יחסית לאופן שבו אני נראית כשאני עובדת מהבית.
    הלק לא מרגש בעיניי, אני לא מתלהבת לרוב מכל הורודים השימרים האלה (אלא אם כן מדובר בורוד היפה של זויה!), יש בהם משהו זקן ובאופן כללי כבר קשה לרגש אותי עם סתם לק ורוד נחמד ועל כן אני מודה לך על הבחירה הלא שגרתית שלך שהתגלתה כמהממת.
    הלק שלי הגיע אליי עם הדוורית הקבועה שלי עד הבית, הידד! הידד!

    השבמחק
  3. נעלולה - בקרוב אצלי ואף אצלך! רוצה לראות אותך לובשת אותו + עדות מצולמת.
    לובה - אני נורא שמחה לשמוע שאת מרוצה מהלק שלך! לגבי הורוד הנוכחי - יש בו משהו מבוגר, זה נכון, אבל גם מלא אישיות. את יכולה ממש לראות, לשמוע ולהריח את דמות הדודה שלובשת אותו. אני בהחלט מרגישה שהלק הזה מאתגר אותי.

    השבמחק
  4. סליחה? דודה שיק? זה אומר שגם אני ניחשתי...LOL

    השבמחק
  5. אני חושבת שהגימור פנינה באופן כללי הוא זה שיוצר "דודה שיק", אגב, הוא ממש דומה ללק שיש לי מ H&M שנקרא sophisticated susana. לצערי ה OPI שלי הגיע שבור :(

    השבמחק
  6. דנרה - שכחתי לגמרי, אבל נכון. אכן אמרת דודה :)

    סטנדינג אוביישן - כן. זה משהו בגימור ללא ספק. לקים של H&M עוד לא יצא לי להכיר ואני כל הזמן שומעת עליהם. באסה אמיתית שה OPI שלך נשבר. אבל בטח תקבלי חדש, לא?

    השבמחק
  7. יש לי רק אחד של H&M והוא ממש טוב, המריחה, הייבוש ואפילו העמידות, בא לי לנסות עוד :) לגבי האופי, לא אמרתי כלום, פשוט זרקתי לפח...

    השבמחק
  8. באמת יש בו משהו דודתי, ועם זאת בצורה לא מוסברת אני מאוד מאוד אוהבת את הצבע הזה... משהו בו מעניין ונכון... כנראה שזו אוהבת הוינטאג' שבי

    השבמחק
  9. סטנדינג - מאוד מסוקרנת לגבי ה H&M האלה. מקווה להשיג לי כאלה מתישהו. וחבל לגבי ה- OPI. אני בטוחה שהיו יכולים לשלוח לך אחד אחר אם היית אומרת משהו...

    טוקסיקרוז - סופסוף מישהי שמסוגלת להעריך את הלק הזה בתור מה שהוא - לגמרי וינטג'. שמחה שאהבת!

    השבמחק
  10. ממממ..דודה קצת בהחלט. זה בטח בגלל גוון הפנינה.

    ולרגע אני אהיה שוביניסט: א. את לובשת ארוך!
    ב. את כוסית! (-:
    ג. תורידי את הלק ושימי ירוק מזעזע עם נגיעות צהוב D-:

    השבמחק
  11. נכון. זה הפנינה שעושה את הדודה.
    א. כן. קר לי רוב הזמן. גם בקיץ אם הבנזוג מפעיל לי מזגן בקיץ. כשאני מגיעה למקומות ממוזגים מאוד בקיץ אני גם לוקחת איתי סוודרים ומעילים.
    ב. נו, לא באמת :)
    ג. יש לך כזה? באה לקחת.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים