יום שבת, 10 ביולי 2010

הפדיקור שתקחו אתכן לנופש באילת

לרגל תחרות הפדיקור של נעלולה והבולשת, קבלו אוסף פדיקורים נבחרים. למעשה, מלכתחילה רציתי להעלות כמה תמונות במטרה להיעזר בכן להכריע מי מהן תיכנס לתחרות, אבל אז נודע לי שאפשר להיכנס לתחרות עם כמה תמונות, ולא חייבים לבחור. עם זאת, אשמח לשמוע מה לקלקניות שכמותכן חושבות, ובאיזה פדיקור הייתן בוחרות לו באמת היה צריך להכריע.

1. הניאון המצליף




2. המדורג הלא סימטרי (שימו לב - הצבעים ברגל ימין שונים מהצבעים ברגל שמאל)


.
 

3. רק כחול וחול






מזכירה לכן למהר להירשם. הפרסים בתחרות שווים במיוחד, והפרס הראשון הוא נופש באילת. התחרות נחתמת ב - 15 לחודש, שזה רק עוד חמישה ימים. 

5 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את מספר 2
    בהצלחה

    השבמחק
  2. ברור שאת ה- S&M...

    מס' 2 סתמי ומס' 3 מאוד שיקי אבל לא מספיק אינטנס.

    השבמחק
  3. הכי אהבתי את הנאון הכתום, קיצי, נועז ומתאים לנעליים

    השבמחק
  4. איך אני יכולה להתייחס לצבע כשבתמונה הראשונה יש נעליים אטרקטיביות?! איך?!
    ועוד כאלו שמזכירות לי מאוד 2 זוגות שהיו לי בעברי הפרוע (תחמ"ח קומה 3)?!

    מס ' 1 לוקח!
    מאיפה הבאת אותן? את הפלא?

    לי היה באדום ושחור עם פלטפורמה אימתנית מקדימה. בואי נקרא לזה - נעלי חשפניות? (-:

    השבמחק
  5. למרבה ההפתעה - כחול וחול, הדירוג הלא סינטרי ממש טוב, המצליף - אכן מצליף, אבל כחול וחול - קונטרסט צבעים מושלם

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים