יום ראשון, 20 ביוני 2010

לבחור לק ללובה

במסגרת פרוייקט "גמדים וענקים" המשותף לחברת OPI ולכמה בלוגריות, נתבקשנו - אנו הבלוגריות - לבחור אחת לשניה לק (של OPI). כללי המשחק הם שיש הגרלה, שקובעת מי בוחרת למי לק. כל בלוגרית מתבקשת להעלות פוסט שבו היא מסבירה מדוע היא בחרה את הלק הספציפי הזה דווקא לבלוגרית שנבחרה עבורה בהגרלה. בסיום - כל בלוגרית מקבלת את הלק שנבחר לה, שגם עליו יהיה פוסט + סווטצ'ים.

אני הגרלתי את לובה בתור הענק שלי...

לא קל לבחור לק לאייקון אופנה.  על אחת כמה וכמה לא קל הדבר כשמדובר באייקון שהוא גם אישיות דעתנית עם טעם מובחן, מהסוג שלא סתם הולך שבי אחר טרנדים, אלא לפעמים אף מתמרד נגדם, ובפעמים אחרות - קובע ומכתיב אותם. לא פלא אפוא שהרגשתי - נוסף על תחושת הכבוד הגדול שנפל בחלקי - גם תחושת מועקה מסוימת של משא כבד הרובץ מעל כתפי. איך לעזאזל בוחרים לק לפרסונה כמו לובה?!
התחלתי בחיפושים קדחתניים. תחילה בבלוג שלה. עברתי שם על כל פוסט ופוסט בנסיון להתחקות אחר נטיה צבעונית מסוימת (וזה לא שאני לא מכירה את הבלוג שלה או משהו כזה. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאני נכנסת לשם עשרות פעמים בשבוע!). הסתכלתי שוב על בחירות הבגדים, בחנתי אותם הן מבחינה צבעונית והן מבחינת טקסטורה, במקביל חיפשתי רמזים בלקים שהיא עצמה הצטלמה איתם בפוסטים שלה: היה אפור, היה כתום קורלי, היה אדום, היה ורוד עתיק עם שימר מוזהב, היה זהוב שקפקף... אחר כך עברתי על כל תגובותיה בבלוג שלי במטרה לנסות להבין אם יש מכנה משותף בין הדברים שהיא אהבה והגיבה עליהם. היה לק ורוד בהיר של קולור קלאב שהיא חשבה שהוא מושלם, היה גוון ניודי של wet&wild שהיא חיבבה. זה הסתדר לי עם איזשהו קו רך, נשי וקלאסי שעובר כחוט השני גם בחלק גדול מהתלבושות שהיא בוחרת להצטלם איתם בבלוג. דברים התחילו להתיישב לי - אמרתי לעצמי שאתן לכל אלה להנחות אותי בבחירה.  אבל אז התגנב ללבי הספק: לובה היא בודאי לא הדמות הסטריאוטיפית שאני מנסה עכשיו בכוח ליצור. לא, זה לא יתכן. ואכן, מספיק לפזול רגע ימינה או שמאלה כדי לראות שלובה היא עוד דברים. באחד הפוסטים שלה היא הראתה לק טורקיז מחליף צבעים, היא אוהבת את הלקים של NFU OH ומנסה לברר איפה להשיג, היא התלהבה מלק ניאוני מזעזע באחד הפוסטים שלי, היא אוהבת לקים ירוקים...והנה, בפוסט אחר רואים את לובה בחליפת מכנסיים גברית וקשוחה - לא בדיוק המראה הרומנטי הנאיבי הנשקף לנו מפוסטים אחרים... הכל מצביע על חריגות מהסטריאוטיפ. החיים שוב חזרו להיות קשים... לובה היא טיפוס מורכב המכיל ניגודים, הצבעוניות שלה מגוונת מדי, וכל נסיון לקטלג אותה ולהכניס אותה למשבצת נוחה דינו לעלות בתוהו. באמת שלא קל לבחור לאדם כזה לק!

ואז - בדיוק רגע לפני ששקלתי להטביע את יגוני בטיפה המרה - באה ההארה: הכיוון הנכון לא יבוא מהנסיון שלי לדמיין מה לובה היתה רוצה. זה חסר משמעות לחלוטין - אם היא היתה רוצה משהו היא היתה קונה אותו בעצמה.  הכיוון הנכון גם לא יבוא מהנסיון שלי להלביש על לובה דמות שהיא לא. לובה היא הרי שדון מתעתע. היא לובשת ופושטת דמויות עשר פעמים עוד לפני ארוחת בוקר!
הכיוון הנכון צריך לבוא ממקום אחר... זוכרים שלפני זמן לא רב העליתי פוסט על לקים שזכיתי בהם בהגרלה של Happy to Polish? זוכרים שאמרתי שם שכל הלקים האלה הם לחלוטין לא מה שהייתי חושבת שאוהב, ולמרות זאת לבסוף אהבתי אותם מאד? עצם זה שמישהו אחר בחר לי משהו שהתגלה כטוב יותר מכל בחירה שאני הייתי בוחרת לעצמי הוביל אותי לכיוון הבא:
!!!ANYTHING GOES

נו טוב, המחשבות האנרכיסטיות אמנם לא החזיקו מעמד הרבה זמן, אבל מהרגע ההוא ואילך הנחתי ללובה ושמתי אותה בצד (זה היה משחרר). אני המוקד פה! אני הבוחרת!
וזה הלק שבא לי לראות על לובה:



הלק נקרא Catch Me In Your Net והוא מקולקציית Summer Flutter. הסווטץ' נלקח מהבלוג All Lacquered Up.
הלק הזה - ממש כמו זו שעומדת לקבל אותו - איננו נוח להגדרה. הוא ירוק? הוא כחול? טורקיז אולי...?  הוא שימרי? מטאלי? שניהם?
הוא מצד אחד נעים למראה, ומשרה נוכחות מימית ומרגיעה, אבל מצד שני הוא לגמרי לק שדייויד בואי (הצעיר, כן?) היה לובש בהופעה שלו אם היה ברשותו אחד כזה: עתידני, חללי, גלאם - רוקיסטי.  הייתי בהחלט יכולה לדמיין את הלק הזה נותן טוויסט אדג'י לאאוטפיט וינטג'י מהסוג שרואים הרבה בבלוג של לובה. למה לא בעצם? תחשבו גלאם רוק פינאפ גירל... מסתדר לכם? לי לא בדיוק, אבל אני את שלי עשיתי. שלובה תסתדר עם זה!

רוצים לראות איזה לק הגרילו בשבילי? תציצו בבלוג More4Me - שם הגמד שלי חרץ את גורלי.

עוד בלוגים שמשתתפים בפרוייקט:

דנה    http://modana.blogspot.com/
לובה    http://passionforfashion3.blogspot.com/
הבולשת    http://haboleshet.blogspot.com/
VanityGirl    http://mababakbuk.blogspot.com/
חן    http://thecloset83.blogspot.com/
Standing Ovation    http://f-standing-ovation.blogspot.com/
שרונה    http://sharonabaaron.blogspot.com/
קרן    http://fashionloca-l.blogspot.com/
נעלולה    http://nalula.blogspot.com/



7 תגובות:

  1. אני אוהבת אותך אפילו יותר.

    השבמחק
  2. ווי ווי ווי איזה יופי! גם אני רוצה.

    השבמחק
  3. אה, וגם - כתיבה נהדרת ו(נדמה לי) אבחון נהדר. כל הכבוד!

    השבמחק
  4. איזה גוון נהדר!!! מנוצנץ לתפארת מדינת ישראל!

    השבמחק
  5. התמזל מזלה של לובה, צבע נהדר, אכן - בדיוק תפנית אדג'ית לסגנונה, משהו שלא בהכרח הייתה בוחרת לעצמה אבל יראה נהדר עליה
    מצפה לראות את התוצאה אצלה, וסקרנית מאד לראות את המלון מטרויה שבחרו עבורך על ידייך
    :)
    אחלה פרוייקט, כן ירבו

    השבמחק
  6. מהמם! אחלה בחירה!
    אני רוצה לקנות את ה"תאום" זויה שלו אבל כמובן שאני מחכה ל"עיתוי המתאים"...

    השבמחק
  7. שמחה לשמוע שאהבתן את הבחירה! עכשיו רק נותר לחכות בכליון עיניים לסווטץ' ולביקורת של לובה.
    לובה - אוהבת בחזרה. נשיקות!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים