יום רביעי, 9 ביוני 2010

עדכון לגבי נייל סטודיו



מסתבר שהטעיתי אתכן לגבי המחירים של נייל סטודיו. בעקבות הפוסט מלפני כמה ימים והדיון בפורום לקים של תפוז, הרבה בנות הגיעו לסניפים שונים של נייל סטודיו, וכשחלק מהן רצו לקנות לקים של OPI ב- 33 ש"ח, אמרו להן שהמחיר הוא למקצועיות בלבד. מכיוון שאני הייתי בסניף וקיבלתי לקים במחירים הרשומים באתר ואף אחד לא שאל אותי אם אני מקצועית, החלטתי לפנות אליהם ולברר את העניין. 
תשובתם היתה שהמחירים שבאתר הן אמנם למקצועיות בלבד, אם כי לא בכל הסניפים מקפידים לברר אם הלקוחה היא פרטית או מקצועית (אבל עכשיו יצאה הוראה להקפיד על מחירים שונים למקצועיות ולצרכניות פרטיות), וזה מקור חוסר התואם במחירים בין הסניפים השונים. 
מבחינת המחירים הרלוונטים לנו תשובתם הרשמית היא כדלהלן:
המחיר המומלץ לצרכן עומד על 59 ₪ ל-OPI ו25 ₪  ל-COLOR CLUB (מחירים אלה כוללים מעמ).





4 תגובות:

  1. אז שישכחו ממני, זה יקר. עד עכשיו הבנתי מהאתר ומהדיבורים סביב שקולור קלאב עולה שם 15 ש"ח. למה שאני אשלם עשר ש"ח יותר כי אני לא למדתי בניית ציפורניים? מה הסיבה לזה?
    אם הן ימכרו לחובבות הלקים באותם מחירים כמו למקצועיות לדעתי הן ירוויחו עוד קונות. אני מצטערת אני לא אסע עד לשם בשביל לשלם כל כך הרבה כסף על OPI אני מעדיפה להזמין מהאינטרנט במחיר שעולה ושהלק יגיע אלי.

    השבמחק
  2. נו... מה אומר? את לגמרי צודקת.

    השבמחק
  3. רגע, אבל בסניף ת"א הן כן מכרו לך כ"מקצועית", לא?

    השבמחק
  4. אני קניתי בסניף רעננה, לא ת"א. ושם מכרו לי במחירים של "מקצועית". מסתבר שפשוט היו אמורים לברר אם אני מקצועית או לא לפני שמכרו לי, אבל לא עשו זאת כי לא תמיד מקפידים על זה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים