יום ראשון, 6 ביוני 2010

בטח תשמחו לדעת ש..



נייל סטודיו מחזיקים לקים של קולור קלאב, OPI ולה צ'ט, ובעלויות סבירות לחלוטין  למעשה עד אתמול לא ידעתי מה זה נייל סטודיו, ובעקבות דיונים בפורום לקים של תפוז, נזרק שם לינק לאתר. מסתבר שמדובר ברשת בתי ספר למקצועות הציפורניים, ויש להם גם חנויות. כיוון שיצא לי להיות היום בקניון רעננה החלטתי לבדוק גם אותם - הם נמצאים ממש לא רחוק. 
המבחר שם לא עצום אבל בהחלט מגניב.
לק של קולור קלאב עולה שם 14.5 ש"ח. לק של לה צ'ט - 15 ש"ח, ולק של OPI - 33 ש"ח.
שווה לבדוק את האתר שלהם, או לבקר בחנות. מהאתר למדתי שיש להם משהו כמו 30 סניפים בארץ.
והנה מה שקניתי:


ששה לקים של קולור קלאב, ואחד של לה צ'ט.הכל הסתכם ב 102 ש"ח. ממש כמו (ואולי אפילו פחות מ) הזמנה מאיביי.  סווטצ'ים יגיעו בהקדם.
אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני לגמרי נרגשת מהעובדה שלקים שעד כה יכולתי להשיג רק בחו"ל זמינים לי גם בארץ ואפילו באותם מחירים. אני מדברת על קולור קלאב בעיקר. OPI עדיין משתלם יותר להזמין מאיביי, אבל ההבדל הוא כבר לא כזה גדול. לאלו מביניכן שמעדיפות לא לקנות באיביי זו אלטרנטיבה מצוינת, ובמיוחד לאור העובדה שבמקומות אחרים בארץ OPI נמכרים במחיר המופרך של 66 ש"ח.
בחנות של נייל סטודיו היו עוד לקים של מותגים לא מוכרים (לי לפחות), או כאלה הנושאים את השם "נייל סטודיו", והם די זולים (10 ש"ח או פחות). כיוון שאני לא יודעת כלום על הלקים האלה, ואפילו רשימת הרכיבים לא הופיעה על הבקבוק נמנעתי מקנייתם.

**עדכון:
ראו כאן

12 תגובות:

  1. האמת שאת הלקים של OPI לא ראיתי בחנות. לדעתי הם מחזיקים אותם במקום אחר. לפחות לפי האתר המבחר של OPI לא היסטרי ומסתכם בקולקציית הונג קונג ועוד כמה (לדעתי יש להם בסביבות 40-50 לקים של OPI. לא הרבה יותר)

    השבמחק
  2. איזה כיף :)
    שמחה שיצא משהו טוב מהקרייב שלי למתקן תליה ללקים :P
    אני גם אבקר שם ונרא אם אצליח לצאת עם שלל...

    השבמחק
  3. משהו טוב? בעיניי זה פנטסטי. בזכותך בכלל נודע לי על נייל סטודיו.
    אם תבקרי שם אל תשכחי להראות את השלל.

    השבמחק
  4. את! שיהיה לך ברור שאני שולחת אלייך חשבונית :)
    מחר הולכת לבקר בסניף הקרוב אליי.

    השבמחק
  5. הצטברו אצלי המון חשבוניות מגולשות הבלוג הזה לאחרונה. אני מניחה ששלך לא תשנה הרבה. בהתחלה ניסיתי להילחם בזה אבל עכשיו אני מבינה שאין טעם. אשלח לך את כתובתי במייל...

    השבמחק
  6. איזה עיתוי! בדיוק בזמן!
    מצד אחד שיק מורידים לנו את החשק לקנות את הלקים שלהם, אבל מהצד שני ניילסטודיו מציעים לקים זמינים ואיכותיים בהרבה, ובמחיר לא רחוק מזה של שיק...

    טוב, נגמרו התירוצים :-) כנראה שהלק הבא שלי, בלי נדר, כבר יהיה לק נוכרי נטול רעלים.

    תודה!!! |חיבוק|

    השבמחק
  7. נו, את רואה? ממש צדק פואטי...
    מרימה פה כוסית לחיי העתיד הנוכרי ונטול הרעלים שלך!
    נשיקות!

    השבמחק
  8. הייתי בסניף תל אביב היום, שאלו אותי אם אני אשת מקצוע ואמרתי שלא - אז המחיר של OPI הפך ל-59 ש"ח :(

    השבמחק
  9. מוזר, את השניה שאומרת לי את זה. נראה לי שיש איזה חוסר תיאום בסניפים שלהם. לא מבינה מה הקטע - הרי באתר שלהם כל אחד יכול להזמין OPI ב 33 ש"ח...

    השבמחק
  10. אותך לא שאלו אם את אשת מקצוע כשקנית? בתל אביב הם היו די סנובים וכששמעו שאני לא - פשוט לא התייעסו אלי. באתר הם רוצים מינימום הזמנה של 400 ש"ח

    השבמחק
  11. אני לא אשת מקצוע ואף אחד לא שאל אותי כלום. זה גם לא שהם ידעו שיש לי בלוג או משהו כזה...
    מה שאת מתארת נשמע ממש לא טוב. אבל את יכולה להיכנס לאתר שלהם, לעבור רישום קצרצר ולקנות לקים של OPI ב 33 ש"ח, ואחר כך פשוט לאסוף את זה מהחנות.
    אולי המחירים באתר זה משהו חדש ולא כל הסניפים מעודכנים? על כל פנים נשמע לי כמו התנהלות לא רצינית ולא מקצועית. צריך לברר את העניין.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים