יום ראשון, 6 ביוני 2010

OPI Rumple’s Wiggin



Rumple’s Wiggin הוא פסטל סגול לילך שכולו טוב מרביעיית המיני של קולקציית שרק (פרטים על הרכישה כאן). הוא מסוג הלקים שאני אוהבת לאסוף, אבל פחות אוהבת את איך שהם נראים עלי. דומה מאד ל Light as Air של צ'יינה גלייז. הייתי עושה לכן השוואה, אבל את Light as Air כבר שלחתי למישהי במסגרת סוואפ.




הוא יפה מאד אבל הוא בהחלט לא משהו מיוחד, וכמוהו ראינו לא מעט (במיוחד לאחרונה).
שלושת הצבעים האחרים ברביעיה מגניבים פי כמה וכולם יגיעו לכאן בקרוב מאד.

שלוש שכבות היו כאן, והפורמולה סטנדרטית יחסית לפסטל, דהיינו - לא הכי אחידה. היו לי גם המון בועות, אבל אני לא בטוחה שהאשמה היא בלק עצמו ולא בי, כי מאז שיש לי את מארזי המיני האלה אני לא מפסיקה לטלטל אותם ממקום למקום - בעיקר בנסיעות לחברות שלא הסתפקו במראה הלק בתמונות, ורצו לחזות בפלא על ציפורניהן.

4 תגובות:

  1. אמנם זה באמת לא צבע מיוחד במינו, אבל אהבתי את הגוון ואני חושבת שהוא נראה ממש טוב עלייך !

    ודרך אגב - לא הספקתי להגיב בפוסט הקודם אבל תתחדשי על הרכישות, מגניבות ביותר ! בפעם האחרונה שהייתי שם לא היה להם קולור קלאב אז זה בהחלט שווה ביקור נוסף שם :-)

    השבמחק
  2. תולי - תודה. גם אני אוהבת את הגוון, אבל לצערי במציאות הוא נראה עלי פחות טוב מבתמונות.
    לגבי נייל סטודיו - זו היתה ממש הפתעה בשבילי. איך לא סיפרו לי על המקום הזה קודם? המקום בהחלט שווה ביקור, ולו רק בגלל הלקים של קולור קלאב.

    השבמחק
  3. לק יפה. הוא יוצא טיפקסי?

    השבמחק
  4. במידה. לא היסטרי. יש פסטלים הרבה יותר טיפקסיים ממנו.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים