יום רביעי, 17 במרץ 2010

Zoya Ooh La La



Ooh La La היא קולקציית צבעונית המבוססת על שימר מטאלי שיצאה לכבוד קיץ 2009.
זה זמן רב שהקולקציה החביבה הזאת ממתינה בשקט לתורה לקבל ייצוג בבלוג. מאטים, ניאונים, גליטרים ופסטלים של השעה דחקו את מקומה שוב ושוב, אף על פי שהיא היתה שם קודם ולה זכויות ראשונים. ניחא. לא נעסוק באפולוגטיקה עכשיו. הנה היא לפניכם:

 Emme היא ורוד שימרי חלומי שמיד שולח אותך לעולם שכולו טוב של צמר גפן מסוכר, דובוני אכפת לי וסוכריות דובדבן. רק מריחות המברשת המעיקות יש בהן כדי להעיב מעט על האידיליה. 


Goldie היא הכי זהב שיש. עסק יקר.  



Tallulah תמיד תהיה יותר מדי טובה בשלביכם. הכחול המושלם. לא לבשתי הרבה את טלולה כי תמיד הרגשתי שבשבילה אני צריכה להיות באמת ראויה. 


MIdori  כבר הופיעה בבלוג, אבל אף פעם אי אפשר שיהיה יותר מדי ממנה. 


Katy אף היא זכתה לייצוג כלשהו כאן, אבל גם בה תמיד נחמד לפגוש שוב. מג'נטה סגלגלה שעשתה לי את מה ש Dim Sum Plum של OPI לא הצליח לעשות לי. כשהזמנתי את Reece קיוויתי בעצם שהיא תהיה קייטי עם טוויסט דואוכרומי, אבל גם היא לא הצליחה בכך. כנראה שלא פשוט להיות קייטי.


הסיבה היחידה שאני יכולה לחשוב עליה ש Ginessa נמצאת כאן היא שמישהו שם בזויה מנסה לומר לנו את מה שאנחנו כבר יודעים - שאין טוב בלי רע. לבן כספסף או כסף לבנבן שנמרח לא משהו בשלוש שכבות והתוצאה לא שווה את המאמץ, וזאת בלשון המעטה. אני זוכרת את הפעם היחידה שלבשתי את Ginessa. זה היה באיזו שבת בבית קפה עם חברים. פתאום נחו עיניי על קצות אצבעותי וחוסר נוחות לא מובן אפף אותי . עבר רק רגע עד שפשר אי הנוחות התחוור לי: זה פשוט גועל נפש. שיתפתי את חבריי בתובנה מתוך תקווה שהם יגידו לי שזה הכל אצלי בראש, והלק דווקא בסדר גמור... אבל לא זה קרה. הם רק הנהנו לאות הסכמה. רק בנזוגי היקר ציפי אמר מתוך נימוס שהוא לא חושב שזה כל כך נורא.  
ואם אתם מתבוננים בתמונה ולא מבינים מה לא בסדר, זאת לא אשמתכם - התמונה איכשהו יצאה מחמיאה.


חוץ ממעידת ה Ginessa, אני מאד מחבבת את הקולקציה מהבחינה הצבעונית. מבחינת מריחה היו פה ושם בעיות שאופייניות ללקים מטאלים כמו מריחות מברשת נראות ופורמולה מעט סמיכה בחלק מהצבעים. גם זמן הייבוש לא הצטיין במיוחד והיה ארוך יחסית, אבל זאת כמובן לא בעיה שטופ איכותי לא יכול לפתור.
את הקולקציה ניתן לרכוש באיביי ב 37 דולר לפני משלוח (המשלוח הוא עוד כ 18 דולר), וכמובן שניתן לרכוש גם צבעים בודדים מתוכה, כאשר מחירו של צבע בודד הוא בסביבות ה 6 דולר לפני משלוח.

4 תגובות:

  1. אבוי, Ginessa נראה כתכריך לציפורניים. אתנחם במבטים חוזרים ונשנים אל טלולה :)

    השבמחק
  2. גינסה נראה כמו לק של שיק, אבל מהמעפנים הישנים.
    עליך האמת הוא נראה יפה, אני לא רוצה לחשוב איך הוא היה מתקבל על בדלי הציפורניים שלי...

    השבמחק
  3. מרג'ורי, הוא לא באמת נראה יפה עלי, ויסכימו איתי על כך כל מכרי ומוקירי שזכו לחזות בפלא במציאות. זו התמונה שמשקרת...
    ומסכימה איתך שהוא נראה כמו לק עבר מעפן.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים