יום שלישי, 16 במרץ 2010

Color Club Mighty Brights


אני לא יודעת מה אתכם, אבל מבחינתי קיץ הוא לא קיץ אמיתי אם אין בו כמה ניאונים ראויים לשמם. אז נכון שעוד לא קיץ, אבל כבר יותר מחודש אני מחכה בקוצר רוח ל Poolside, קולקציית הניאונים של צ'יינה גלייז. כיוון שאת Poolside עדיין אין לי להראות לכם, תאלצו להסתפק בארבעה ניאונים של קולור קלאב מהקיץ של שנה שעברה. קניתי אותם באיביי במארז רביעיית מיני, והם לא הפסיקו לרגע להסב לי קורת רוח - הן על שום הפורמולה החפה מבעיות והן על שום חנם הרועש והמזעזע. 

Lazer Pink הוא קרם ורוד בזוקה חסר עכבות, המיועד לבחורות קלות דעת וקלות להשגה. שלמות!


Limelight הוא קרם ניאון ירוק שאיננו מיועד לאירועים משפחתיים


Electric Coral הוא הכי פחות ניאון מהרביעיה ואיכשהו זכה להכי הרבה מחמאות מן הסובבים. למרות זאת - הוא באמת יפה.


ואחרון חביב - Amp'd Up. קרם כתום קורל מזעזע בכל קנה מידה אפשרי. אם יש לי פייבוריט מבין הארבעה (איך אפשר לא לאהוב את כולם?) זה כנראה זה. הוא היחידי שכמעט נגמר לי - ואף על פי שזהו בקבוק מיני (7מ"ל), זה עדיין הישג בלתי מבוטל בהתחשב בכמות הלקים שיש לי.


את המארז הזה אני השגתי באיביי במחיר של משהו כמו 10 דולר כולל משלוח, אבל כשבדקתי עכשיו יש רק שני מוכרים שמוכרים אותו, והאחד מהם ששולח לישראל גובה 9 דולר על משלוח ו 7.45 על המארז , כך שלא ממש כדאי לקנות שם.  בטראנסדיזיין המארז עולה 6 דולר - אבל שם המשלוח עולה 18 דולר, כך ששווה לקנות רק אם יש לכם עוד דברים לקנות שם (ובטח שיש לכם!).



9 תגובות:

  1. מהממים ! הצבעים האלה כל כך משמחים ! הורוד והסגול בדיוק בשבילי...חחח...עם הירוק חייבת להודות שלא נראה לי שהייתי הולכת ועל הכתום הייתי מוכנה לחשוב :-)))

    השבמחק
  2. שלום,
    אני כבר הרבה מאוד זמן קורא בבלוג הזה בעיון רב. הייתי רוצה לשאול על לקים חזקים, לא רעילים ועדיף שיש בארץ (אם כי לא חובה) שהם אטומים מאוד וכבר בשכבה אחת הם מסתירים לכלוך מתחת לציפורניים. אני מחפש משהו בצבע גוף ועדיף שלא בצבעים בוהקים או מושכי תשומת לב (אם כי לא חובה). הבלוג מעניין וקריא, אבל בשבילי הוא בדרך כלל לא פרקטי - רק תחביב.

    השבמחק
  3. תולי - משמחים זו בדיוק המילה! ותחשבי על הכתום - הוא המשמח מכולם...
    דשתי שלום וברוך בואך לבלוג. הרשה לי בבקשה לא לענות לך כעת אלא להתייחס לשאלתך בפוסט נפרד במסגרת מדור "שאלות קוראים".

    השבמחק
  4. הקורל הוא גם האהוב עליי מבין כל הגוונים.

    השבמחק
  5. ה Lazer Pink כ"כ מזעזע שהוא עושה לי חשק!
    אבל יש לי נאון אחר מקולקציה שנראה לי הגיע אחרי, או שאולי לפני? אני מדברת על האלקטרו קנדי. אבל נראה לי הוא אפילו יותר מופרע ומגניב מהאלקטרו קנדי..
    what to do, what to do...

    הרבצתי איחור אופנתי, הא?

    השבמחק
  6. בקיץ האחרון כל בנות ישראל הסתובבו להן עם ניאונים ורודים (בעיקר פדיקור אבל גם מניקור), והיום אני במצב שאני לא מסוגלת לראות ניאונים ורודים. מקווה שלא תעשי את הטעות הזאת ותרכשי.

    משעשעים אותי הדפדופים שלך אחורה בבלוג...

    השבמחק
  7. לרוב לא ממש מתעמקת במה שקורה סביבי, באמת שחבל חחחח
    אם זה המצב אכן לא ארכוש!

    מה לעשות, השלושה פוסטים ה"מומלצים" בסיום לפעמים מסקרנים אותי...

    השבמחק
  8. למנהלת האתר שמעתי מחברתי על חברת לקים בשם DREAM או DREAMS בזמנך הפנוי בבקשה תבדקי בשביל אם זו חברה טובה?? כי היא חברה שלי אמרה לי שזה דיי זול ושיש לחברה צבעים מאוד יפים ומלא גוונים אז אם תוכלי תבדקי על החברה.... מאנונימית תודה אם תבדקי

    השבמחק
  9. מעולם לא שמעתי על החברה הזאת. הייתי בשמחה בודקת לך, אבל אפילו חיפוש בגוגל לא העלה תוצאות. אין לי מושג איפה אפשר לקבל אינפורמציה בעניין.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים