יום חמישי, 11 במרץ 2010

Nubar Treasure



כידוע לכם, אני מאד אוהבת את NUBAR ולא מפסיקה להלל ולשבח אותם בכל הזדמנות. אבל גם למותג הנערץ עלי יש נפילות לפעמים, ו Treasure, שיצא במסגרת קולקציית Prisms לאביב 2010 הוא ללא ספק אחת מהן. תליתי תקוות רבות בקולקציה ההולוגרפית שנראתה כה מצודדת בבלוגים מן העולם, ומיד ידעתי שאני זקוקה נואשות ל Treasure. סגול הולוגרפי זה דבר שאני כבר ממזמן צריכה והוא נראה קסום כל כך בסווטצ'ים (תריצו עליו חיפוש בגוגל. אי אפשר שלא להישבות בקסמו), אבל מה שאני קיבלתי היה סגול דלוח, קרוב יותר לאפור במרבית תאורות הפנים, חסר צבע וחסר חיוניות. האפקט ההולוגרפי שלו מינורי בהחלט וכמעט בלתי מורגש. למעשה, צריך שיתרחש נס כדי שהוא יתגלה אליך (השמש צריכה להיות במזל בתולה, הירח בדגים, אורנוס צריך לתפוס זווית של 420 מעלות עם ונוס. אם כל אלה מתקיימים ביום של קשת בענן יש סיכוי מסוים שההולוגרפיות תתגלה). וכאילו לא די בכל אלה - הנוזל היה כל כך שקוף שנדרשו ארבע שכבות לקבלת התוצאה האומללה והבלתי מספקת שלפניכם (ואגב, המצלמה משקרת כמו שאר הסווטשים ברשת. הצבע האמיתי הרבה יותר אפרפר מאשר בתמונות. הוא קרוב הרבה יותר לתמונה הראשונה מאשר לשניה).
בקיצור - אם טרם התנסיתם בלקים של המותג, מוטב ש Treasure לא יהיה ה Nubar הראשון שלכם.




אין לי מושג לגבי הלקים האחרים מהקולקציה הזאת. Treasure הוא היחיד ממנה שברשותי, כך שאני לא באמת יודעת אם גם הלקים האחרים לוקים בבעיות הנ"ל. מה שבטוח, הטעם הרע ש Treasure השאיר אצלי בהחלט לא גרם לי לחשוק בשאר יצירות הקולקציה. 
את Treasure כמו גם את שאר קולקציית Prisms ניתן להשיג באיביי ב 9.5 דולר לפני משלוח.

5 תגובות:

  1. האמת שעשיתי כדבריך, חיפשתי, ודווקא לא נפלתי מהתמונות שמצאתי ברשת... אז אני לא מאוכזבת במיוחד.

    השבמחק
  2. אבל בתור אפור הוא מדליק? -מנסה להפחית לך את אכזבה:(

    השבמחק
  3. מרג'ורי, את צודקת. היום יש המון תמונות שמראות אותו במלוא סתמיותו. אני קניתי אותו די מזמן, כשהקולקציה רק יצאה, ואז היו הרבה פחות תמונות ברשת והן הוציאו אותו הרבה יותר טוב ממה שהוא.
    More4me - לא! גם בתור אפור הוא לא מדליק. זה אפור עם הפרעת נפש סגולה. די מבאס. אבל תודה על הנסיון לעודד :)

    השבמחק
  4. אפור עם הפרעת נפש סגולה? ובעל הולוגרפיות סכיזואידית? אוי הברוך! לא רוצה לחשוב איזה להטוטים נאלצת לבצע כדי למרוח אותו.

    השבמחק
  5. נעלולה, הוא דווקא נמרח בסדר גמור ושום להטוטים לא נדרשו. להטוטים לא - רק ארבע שכבות, שזה ברוך כשלעצמו.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים