יום חמישי, 18 במרץ 2010

Color Club Ultra Violet


עם Ultra Violet היה לי חוסר מזל משונה. צילמתי אותו כבר פעמיים במטרה להביא אותו לבלוג,  ובכל פעם שניסיתי להעלות פוסט אודותיו גיליתי לתדהמתי שאין לי תמונות שלו. התמונות אבדו איפשהו במעבר בין המלצמה למחשב. כשאני מצלמת סווטצ'ים לבלוג אני בדר"כ מצלמת כמה לקים בזה אחר זה ולא לק אחד בכל פעם, וקורה לפעמים שאני  מוחקת בטעות לפני שאני מעבירה למחשב. זה תמיד מעצבן ומבאס, אבל כשזה קורה פעמים עם אותו לק זה הרבה יותר ממעצבן ומבאס - זה מטריף את הדעת. ואצלי זה הגיע לרמות כאלה שכמעט מצאתי את עצמי שולחת מכתב תלונה לקולור קלאב. הניסוח כבר עמד על קצה לשוני (מנוולים! מכרתם לי לק מכושף, והרי זה מנוגד לחוק וגו') אבל נמנעתי מכך בדרך נס. עדיין אינני סבורה שהאשם הוא בי ובאופן התנהלותי כמו שניסו להציע ידידים ובני משפחה ששמעו על התקרית- עודני מאמינה באמת ובתמים שהלק מכושף. הסיבה שנמנעתי מלהתלונן היתה פחדנות לשמה. חששתי שרבי המאג שיושבים שם בקולור קלאב יחליטו לנקום בי בדרך נבזית כלשהי, ויצא שכרי בהפסדי. 

ייתכן שלא הייתי מתקוממת על אירועים כגון אלה אם היה מדובר בלק בינוני או כזה שכמוהו רואים כל יום. אבל לא בכזה לק מדובר כי אם בסגול מג'נטה עם שימר כחלחל(!) שיוצר אפקט דואוכרומי מן המוצלחים שיצא לי לראות אי פעם. הצבע לא בוהק או בולט בשום צורה ואופן ויש לו נוכחות בהחלט רגועה, ועם זאת, הדואוכרומיות שלו בכלל לא נחבאת אל הכלים, כפי שאפשר אולי היה לצפות מצבע רגוע. היא תמיד שם: גם בפנים, גם בחוץ. 

בחוץ:

בפנים:

ושוב בחוץ כי כל פעם זה קצת אחרת:


ושימו לב לשימר הכחול:


אל היופי הזה תצטרכו להגיע בשלוש שכבות של פורמולה שקופה מאד, כמעט ג'לית. המריחה מושלמת ממש: כל שכבה נמרחת באחידות יוצאת דופן ובדקות מקסימלית. המברשת סופר נוחה ומאפשרת דיוק מירבי. זמן הייבוש מהיר אף הוא. 
את Ultra Violet ניתן להשיג בטראנסדיזיין ב 2.49 דולר לפני משלוח. עם משלוח - תוספת של שני דולר -  הלק הזה עולה פחות מ 17 ש"ח. ממש כמו המחיר של שיק לפני הנחה, וכל זה בלי הרעלים המסרטנים ששיק כל כך מקפידים להעניק לנו כאקסטרה בכל קניה.

3 תגובות:

  1. אתמול ניסיתי ליפסטיק בצבע כזה ממש. וורוד פוקסיה עז, עם מין ברק כחלחל כזה. מאוד ברבי (של רבלון, אגב)
    האמת שישר חשבתי על הלק שלך.

    השבמחק
  2. לא מכירה את הרבלון האמור, אבל כשאמרת ליפסטיק מיד נזכרתי בויולטה של מאק שאני מאד אוהבת. הוא גם קצת מזכיר את אולטרא ויולט.

    השבמחק
  3. זה בדיוק הגוון שאני משתמשת בדר"כ. לראשונה אני שומעת על החברה הזו ומעוניינת לקבל עליה פרטים נוספים ובעיקר היכן אפשר לראות אותה פיזית ולרכוש אותה. בהחלט היה שווה את המאמץ. תודה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים