יום ראשון, 28 במרץ 2010

China Glaze Millennium


נדמה לי שכבר יצא לי לספר לכם כמה אני אוהבת לקים מטאליים, ובמיוחד כסף. Millennium  הוא אחד הכסופים המוצלחים שיצא לי לראות, אם לא המוצלח שבהם. הוא יצא לקראת חורף 2009 במסגרת קולקציית ה Khrome  של צ'יינה גלייז, והבוהק המטאלי שלו כל כך ריאליסטי, שהוא כמעט כמו מראה. זה למעשה הכסף הכי אותנטי שיצא לי לראות, ואם מישהו היה מבקש ממני למנות את עשרת הלקים הטובים ביותר שיצאו בשנת 2009, מילניום ללא ספק היה נכנס לרשימה שלי. 



מילניום הוא לק למניקור של דקה: מגיע לאטימות מושלמת בשכבה אחת, מתייבש מהר וקל להסרה.

6 תגובות:

  1. את עושה עבודה נהדרת עם המטאליים ! גם אני ממש אוהבת את המטאליים של צ'יינה גלייז אבל בעיקר לקונאד. היתה לי תקופה שהייתי מכורה למטאליים הכסופים בסגנון "מראה" כמו זה, אבל היא עברה לי והיום אין לי כוח לסימני המריחה של המברשת אז אני כמעט לא משתמשת במטאליים.....
    למרות שעשית לי חשק עכשיו :-)

    השבמחק
  2. יש לי קוצר נשימה! בחיי! וווווואווווווו. כמה חיפשתי כסוף, ולא מצאתי. ושוב - וווווואוווווו (-:

    השבמחק
  3. תולי, אני כל כך אוהבת מטאלים שאני סולחת להם על סימני המריחה..
    חן, שמחה שאהבת. גם לטעמי הוא מהמם לגמרי

    השבמחק
  4. היי מתוקה. כמה שאני מתה על הבלוג שלך.
    תהיתי אם תוכלי להסביר לי מה מכרטיס השראי צריך לרשום שמה באתר איביי כדי באמת לרכוש את הלקים משם?

    תודה רבה!!! ><

    השבמחק
  5. בשביל לשלם באיביי צריך בדר"כ שיהיה לך חשבון פייפאל - זוהי שיטת תשלום וירטואלית שמאפשרת חסיון של כרטיס האשראי בפני המוכרים השונים. בתהליך הרישום בפייפאל את תצטרכי לספק כרטיס אשראי, ופייפאל יגבו ממך את התשלום בכל קניה, במקום שהמוכר באיביי יעשה זאת. כדאי לפתוח חשבון בפייפאל מכיוון שזוהי שיטת תשלום מאד פופולארית היום ואמינה. ובהרבה מקרים זוהי שיטת התשלום היחידה באיביי (יש הרבה מוכרים שמקבלים תשלום רק דרך פייפאל)
    כתובת האתר:
    www.paypal.com

    השבמחק
  6. היי, שמי אורית והיום נחשפתי לראשונה לחברת הלקים china glaze ורציתי לשאול, האם הלקים של החברה הזו נמכרים בארץ או שניתן לרכוש אותם רק דרך אתר אינטרנט בינלאומי?

    אודה לכל מי שיוכל לענות לשאלתי.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים