יום שני, 29 במרץ 2010

מניקור לפסח


הדבר הראשון שעלה לי לראש כשחשבתי על מניקור לפסח היה  Four Leaf Clover  של צ'יינה גלייז, כי הוא ירוק טורקיז מקסים שאני כל כך אוהבת. אז פשוט מרחתי אותו על הציפורניים:


ואז התחלתי להסתובב איתו בבית ושמתי לב שבתאורה ביתית הוא הרבה יותר ירוק מאשר טורקיז, ונראה די דומה לירוקים אחרים שיש לי... ועם ירוקים אני הרי הולכת תמיד, ובכל זאת התחשק לי משהו קצת פחות שגרתי לליל הסדר... החלטתי שצריך להוציא איכשהו את הטורקיזיות שלו החוצה. לקחתי את Disco Blue של Nubar שהוא גליטר כחול מהמם, ומרחתי שכבה שלו על Four Leaf Clover. זה מה שיצא:



זה אמנם קצת מנצנץ מדי, ולאחרונה אני פחות נוטה אל גליטרים משום מה, אבל איכשהו נראה לי מתאים למאורע החגיגי, והייתי שבעת רצון מהתוצאה.
אבל אז קרה דבר נורא: גיליתי שאני לובשת ירוק לסדר. אני אף פעם לא אלבש לק בצבע של הבגד! זה הרי מנוגד לעקרונות שלי.

אז הורדתי את הטורקיז המנצנץ ובמקומו מרחתי את Happy Go Lucky של צ'יינה גלייז:


 וראיתי כי טוב.  אז יש לנו בינתיים שמלה ירוקה ולק צהוב. זה לא מספיק צבעים, חשבתי לעצמי. משהו היה חסר לי - ורוד!  אז צבעתי את ציפורני הרגליים ב Dim Sum Plum שהוא ורוד/סגול מג'נטה של OPI




ועכשיו אני שבעת רצון. שנאמר: שמי שלא עושה מעצמו קרקס (בחיים בכלל ובליל הסדר בפרט) לעולם לא יהיה ראוי באמת ללעג הסובבים אותו.

חג שמח!

3 תגובות:

  1. עושה רושם שאני צריכה את ה- Dim Sum Plum. אגב, הא מאוד הולם את כף רגלך הענוגה :) 

    השבמחק
  2. אצבעות הרגל נראות כמו סוכריות, בא לי למצוץ אותן, יאמי !!!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים