יום שני, 15 במרץ 2010

China Glaze For Audrey





אני באמת לא מבינה איך הצלחתי להעלות עשרות פוסטים על לק מבלי להתייחס אפילו פעם אחת לקלאסיקה הזאת. For Audrey נוצר כמחווה לשחקנית אודרי הפבורן, גיבורת הסרט ארוחת בוקר בטיפני'ז, והצבע הוא בהשראת האריזות הכחולות טורקיז של חנות התכשיטים הנודעת טיפני'ז. קלאסיקה אמרתי? הלק הזה הוא לגמרי קאלט!
יש זהות מושלמת בין צבע האריזות ובין צבע הלק, ולבישת For Audrey משמחת כמעט כמו לקבל במתנה קופסה מטיפני'ז.




For Audrey הוא קרם תכלכל ירקרק, ידידותי למריחה אם נפלתם על הבקבוק הנכון (אני פעם קניתי בקבוק שהיה כנראה ישן, והוא היה סמיך מאד ולחלוטין בלתי ניתן לייבוש), הוא יותר קייצי מהקיץ עצמו ויותר אביבי מליל הסדר. הוא יותר בריא מחלוקי בית חולים למרות שהוא רק במעט יותר כחלחל מהם. 
סלחו לי על כל הפלט הזה -  אני זקוקה לשינה (אבל גם קופסת טיפני'ז תהיה בסדר).

5 תגובות:

  1. זה באמת צבע מהמם ! היית מאמינה שעדיין אין לי אותו ? זה כי בהתחלה לא הבנתי את המהומה הגדולה סביבו, אבל לאחרונה ממש בא לי עליו :-)))
    הוא נראה מושלם עלייך !

    השבמחק
  2. אוי, זה יפה! וגם הקופסא ממש מתוקה.

    השבמחק
  3. WOW WOW WOW
    אני רוצה!!!!!!! איך דבר כזה מגיע אלי? איביי?

    השבמחק
  4. מגניב מאוד. פריך, צח ואביבי- ממש מתכתב עם הפוסט של סטנדינג אוביישן:http://f-standing-ovation.blogspot.com/2010/03/have-mint.html

    השבמחק
  5. תולי - לשאלתך - לא. לא הייתי מאמינה שאין לך אותו. אני עדיין לא בטוחה אם להאמין שאין לך אותו. חובת ההוכחה היא עלייך במקרה הזה:)
    לובה, אם את אומרת שזה יפה זה בודאי יפה!
    MORE4ME, אליי זה הגיע דרך איביי. בטח יש אותו גם בטראנסדיזיין. ואני לחלוטין מזדהה עם ה WOW שלך - עם כל אחד מהם בנפרד ועם שלושתם ביחד. גם לי יצא WOW כזה כשראיתי אותו לראשונה.
    מרג'ורי, תודה על הלינק. אף על פי שלא הייתי מגדירה את הצבע הזה כמנטה בשום אופן, יש בו משהו מרוח המנטה (הקלילות? הקרירות?), והוא בהחלט יכול להתיידד עם טרנד המנטה (הלגמרי מבורך לטעמי) שנחת עלינו לאחרונה.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים