יום ראשון, 7 במרץ 2010

ריגושים זולים: הכחולים של שיק


את 275 יש לי כבר לא מעט זמן, מעולם לא התלהבתי ממנו במיוחד, ומסיבה שהתקשיתי לשים עליה את האצבע. אני חושבת שהוא נראה לי קצת זול וקצת לא קולע במובן זה שהוא כאילו נוצר כדי לספק את התאווה הבסיסית והנמוכה ביותר לכחול. הוא כחול חיוני וצבעוני מאד עם שימר בריא, אבל יש בו משהו יותר מדי מובן מאליו, ונעדר בו איזשהו עידון, תחכום או שיק שאני מוצאת בכל כך הרבה כחולים אחרים שאני אוהבת (נניח, צבע דהוי במקצת או מאובק או לחלופין - כהה מאד וכמעט שחור. או למשל כחול לא לגמרי מוגדר שקצת קרוב לצבע אחר... או כל דבר אחר שנותן איזה טוויסט לצבע הבסיסי ומייצר עניין). ולשיטתי - אם אין תחכום ושיק תנו לי גלאם ומיד! וגלאם מבחינתי יכול ללכת לכיוונים הזנותיים והסליזיים ביותר ובלבד שיהיה גדול מהחיים ויתן את השואו שהוא אמור לתת. גליטרים מטורפים, ניאונים מסנוורים, מטאליים  - גם אם סרי טעם ונעדרי עידון לחלוטין יתקבלו כאן בברכה. תנו לי את דורותי הו של OPI, את דיסקו בלו של NUBAR, ויצר הגלאם שלי יבוא לידי סיפוקו. גם בדרישה הזאת 275 נופל. הוא לא מספיק בולט, מנצנץ וצעקני כדי להיות גלאם אמיתי. הוא מעין יצור כלאיים כזה שנמצא לא פה ולא שם, לא מספק עניין רב ולא עורר בי איזה רצון מיוחד ללבוש אותו. מסיבה זו דחיתי את העלתו לבלוג, במחשבה שאעשה זאת כשיהיה לי לק נוסף לצרף לו. ובדיוק בעודי חושבת מחשבות כאלה  נודע לי ששיק הוציאו כחול נוסף - 290. החלטתי אפוא לחכות שיהיה לי אותו כדי להעלות פוסט על שניהם. ב 290 נתקלתי פעמים אחדות בכל מיני מקומות, אבל הוא היה במחיר מלא - 16.99. כיוון שאני לא מוכנה לשלם על הלקים של שיק יותר
מ- 11 ש"ח, חיכיתי ליום בו אמצא גם את 290 במחיר הזה. היום הזה הגיע (היום!) והשגתי אותו בסופרפארם של קניון ארנה ב- 9.99  ש"ח. אם למקם אותו על ציר השיק/גלאם, 290 ללא ספק נוטה לכיוון הראשון. הוא כהה יותר מ 275, אפילו כמעט שחור, וצבעוני פחות ממנו. יש לו איזה סטייל שקט ואופנתיות מעודכנת יותר. כאילו שמישהו שם בשיק החליט לייצר לא סתם לק כחול אלא משהו שעוקב אחר הנעשה בעולם עם מודעות לטרנדים ולהלכי רוח אופנתיים. 290 הוא אחותו הבוגרת והטרנדית(נאמר 20 ומשהו) של 275 (שהוא בעצם נערת טיפשעשרה). ככזה הוא בסדר. כמעט מגניב אפילו. אבל לא באמת יותר מזה... וזאת מהסיבה הפשוטה שיש לו המון מתחרים - כאלה שעושים בדיוק את אותה העבודה, ולפעמים אפילו טוב יותר.  אבל בתור תחליף זול (מבחינת המחיר הפעם) למידנייט קאמי ודומיו הוא בהחלט מספק, וככזה גם אמליץ עליו מכל הלב.

275



290



בתחום הפורמולה - כבר ציינתי זאת בהזדמנויות קודמות - אני מאד מרוצה משיק. הכל הלך חלק ומושלם, שתי שכבות בלבד הספיקו, וזמן הייבוש סופר מהיר. קצת פחות טולאן היה יכול להיות נחמד יותר, אבל אולי זה עוד יקרה. אם שיק משכילים להתעדכן מבחינה צבעונית (ו- 290 הוא ההוכחה לכך), אולי גם אופנת ה- Three Free תחלחל לשם.



7 תגובות:

  1. אשמע באמת סוטה אם אגיד ש-275 מוצא חן בעיניי עד מאוד כי הוא מעט פרחי? :)

    השבמחק
  2. נעלולה - כלל לא. אני הסוטה כאן כי מה שבאמת מפריע לי בו זה שהוא לא עד הסוף פרחי. הוא רק חצי פרחי וזה פספוס אמיתי בעיני, כי הוא יכול היה להיות...

    השבמחק
  3. אני מאוד אהבתי את שני הכחולים האלה - את 275 אהבתי בהתחלה בגלל הגוון הכחול-סגול המתחלף שלו, שהוא מעניין (וקצת פחות בגלל שיש בו משהו קצת זול), אבל באמת בעיקר לאור העובדה שראיתי כאן ניסיון מצד שיק לעשות משהו חדש ואני מאוד מפרגנת להם על זה.
    את 290 אני אוהבת כי הוא הרבה יותר "קלאסי" ועדכני.בו, בניגוד ל- 275, לא הייתי משנה כלום.


    אני מאוד מקווה שחברות בארץ יתחילו להבין מה הולך כאן בתחום הלקים ויתחילו לספק לנו את הסחורה - הייתי רוצה לראות כאן לקים עם נצנצים, מגוון של צבעים ושל גוונים (ולא כחול אחד, ירוק אחד וכו'), תצוגות מושכות ולא כאלה בפינה שמעלות אבק וכמובן - פורמולות נטולות החומרים הרעילים האלו !
    ובקיצור - שנתחיל לפחות להיראות כמו מדינה מתקדמת בתחום הזה :-)

    השבמחק
  4. הגדרת נפלא את ההבדלים בין שתי האחיות הכחלחלות של שיק :-) אני מסכימה עם כל מילה - וגם עם התגובה של תולי.

    השבמחק
  5. תולי, את כל כך צודקת. הגיע הזמן שחברות הלקים בארץ יתחילו לספק את את הסחורה שחברות עולמיות כבר מספקות ממזמן. אולי פשוט אין להם מושג שיש ביקוש ללקים מסוג אחר? אחרת אין לי ממש דרך להסביר את ההיצע הדל...
    ענבל, כמה טוב לראות אותך פה!

    השבמחק
  6. חייבת לציין שאני מאוד מחבבת את 275 והולכת איתו לפעמים. לעתים רחוקות כמובן, ואף פעם לא כשאני רוצה שלא ישימו לב אליי - הוא מושך המוווון צומי. אבל הוא ממש כיפי :)

    אגב, זו ההזדמנות לצאת מהמחבוא - אני קוראת בבלוג שלך כבר זמן מה אבל רק עכשיו מגיבה לראשונה... :) אז תודה!

    השבמחק
  7. ברוכה הבאה לבלוג! אני שמחה לשמוע שאת מחבבת את 275. הוא בהחלט יכול להיות כייפי... נחמד שיצאת מהמחבוא ונשמח עוד יותר לראותך כאן הרבה!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים