יום שישי, 5 בפברואר 2010

Orly עכשיו על המדפים.

 הצרה עם הלקים של אורלי היא שהם איתנו לזמן שאול. הקולקציות שמגיעות לרשתות הן עונתיות, ומה שנחטף מן המדפים הרבה פעמים נעלם ללא שוב. לפעמים יש שאריות מעונות קודמות אבל אף פעם אי אפשר לסמוך על זה. מכיוון שכך, הגישה שלי היא כזאת: אם רואים משהו מצודד לחטוף מיד. הנה כמה לקים של אורלי שליקטתי בשבועיים האחרונים, וכנראה שהם עדיין על המדפים. בינתיים...

Belle of the ball
קרם. משהו בין ורוד לאדום/ קורל. בבקבוק הוא נראה ורוד יותר, בתאורות פנים הוא נוטה יותר לאדום, וזאת למעשה הבעיה היחידה שלי איתו. קשה לי לראות לק אדום על הציפורניים שלי גם אם עמוק בפנים אני יודעת שהוא בעצם ורוד... אבל זו הבעיה שלי, לא שלו. דווקא קיבלתי עליו מחמאות.

 

 


Sea of light
ורוד חם עם שימר עדין. זה לא ורוד בוהק או צעקני. יש לו איזו איכות דהויה במקצת שאני מחבבת. קייצי ואופטימי. לא בדיוק הבחירה האוטומטית שלי אבל חמוד.

 


 

Happily ever after
זה בעצם מרק בורשט בבקבוק לק. סגול אדום מאד או אדום סגול מאד. לא החלטתי. מצחיק, הייתי בטוחה שהלק הזה הוא קרם אפילו לאחר מריחת השכבה הראשונה, אבל בשכבה השניה שמתי לב שיש לו שימר עדין מאד. השימר כמעט בלתי מורגש, אבל לגמרי מפעים אם בכל זאת מבחינים בו. אני חושבת שאני די מחבבת את הצבע הזה.

 

 


Mirror Mirror
בחזרה לאורבניות. סוכריה ללא ספק. אפור בהיר מאד עם תת גוון תכול. חובה!

 

 


Total Knockout
שימר ורוד עם תת גוון כחול. מאד girly
צבע קייצי מאד שמזכיר לי ליפגלוסים בטעמי דובדבן של ילדות בנות 12.



הפורמולה של כולם היתה אחידה פחות או יותר. שתיים/שלוש שכבות לאטימות מלאה, מריחה קלה ומברשת דקה ומצוינת. זמן היבוש היה מהיר יחסית, ובאף אחד מהם לא השתמשתי במייבש או בטופ.

6 תגובות:

  1. בורשט מבוקבק! וואו, עשית לי חשק לבורשט. קר כזה, עם שמנת וירקות בפנים. יאם!

    השבמחק
  2. אני דווקא חשבתי על בורשט חם ומהביל. אבל גם הגרסה
    שלך קבילה. אני רק צריכה שיפסיק להיות לי כל כך קר כל הזמן. או אז אוכל להזמין אותך לבקבוק שלHappily ever after מצונן היטב עם שמנת וירקות.

    השבמחק
  3. בורשט!! חחחח אני לא מאמינה שאתן אוכלות את הדבר הזה.. אשכנזיות שכמותכן!

    השבמחק
  4. איך אפשר לא לאהוב בורשט?

    השבמחק
  5. מילא הבורשט, אבל זה אחד הלקים המפעימים והנהדרים שראיתי מימי!

    השבמחק
  6. איפה ניתן להשיג את הלקים של אורלי? בכל מקום אפשרי אני לא מוצאת..

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים