יום שבת, 6 בפברואר 2010

ריגושים זולים עם Andrea Milano




אפשר למצוא אותם במשביר לצרכן, הם עולים 10 ש"ח, הבקבוק שלהם חמוד מאד והם באים במבחר לא קטן של צבעים. צבעים מיוחדים מאד או יוצאי דופן לא תמצאו שם, אבל כמה דברים נחמדים בהחלט כן.


M20  הוא קרם ורוד עם תת גוון כחול. תמים, ילדותי ולא מזיק במיוחד. חמוד.





M14 ורוד ילדותי פחות וסולידי יותר. בהיר מאד, חלבי, כמעט ניודי. לא מתבלט ולא מרעיש. יושב בצד מבויש מעט ושותק. אני לא מוצאת אותו מסעיר או מעניין במיוחד, אבל ישנם ימים שצבעים כאלה זה בדיוק מה שבא לי.




M15 הוא קרם סגול בהיר למדי אבל לא פסטלי. אני מחבבת את הצבע אבל חסר בו איזה עומק. יש לו נוכחות מימית מדי לטעמי. עוד טיפונת פיגמנט לא היה מזיק כאן.




M 83 הוא האהוב עלי ביותר מבין הארבעה. סגול מאובק/לבנדר אפרפר.



הפורמולה היתה בסדר גמור. סמיכה מעט אבל לא באופן שמפריע מדי. המריחה היתה חלקה ואחידה ושתי שכבות נתנו כיסוי מקסימלי אצל כולם למעט  M14, שבו נדרשו שלוש.
דבר מעניין: בשום מקום לא ראיתי את רשימת הרכיבים. לא נראה לי סביר שלקים זולים כל כך הם Free 3 , אבל לפחות אפשר להנות מן הספק. אני קצת חוששת מהרכיבים המסרטנים האלה, לכן לא נראה לי שאקנה מהם הרבה, ואם כן - רק משהו מדהים במיוחד. כיוון שאף אחד מהארבעה האלה לא עונה לקריטריון הזה, נראה לי שאלבש אותם לעיתים רחוקות בלבד.

4 תגובות:

  1. כל הלקים פה משגעים..
    אבל באמת הלק האחרון הכי יפה גם בעיניי..
    ותקשיבי חיפשתי אותו ולא מצאתי לק בגוון "m83"
    מצאתי לק בלי הm רק 83 שזה בכלל לא הייה הצבע הזה אלא ממש סגול..
    איך הצלחת להשיג את זה?
    גם אני בדקתי במשביר....
    כי על הלקים האלה לא קיים אפילו האות m עליהם, רק מצויין המספר..
    אודה לך אם תעזרי לי :)

    השבמחק
  2. את כל הלקים השגתי במשביר, וזה היה לפני חודשים רבים. אני מניחה שהמלאי שלהם משתנה מפעם לפעם. מאז לא ניסיתי לרכוש עוד לקים של אנדראה, ואין לי מושג איפה עוד אפשר להשיג אותם (אולי פשוט בסניף אחר של המשביר יהיו לקים שונים?) לגבי המספור - אני לא יודעת מה לומר לך. יכול להיות שגם שיטת המספור משתנה אחת לאיזה זמן...

    השבמחק
  3. אתמול בדיוק קניתי לק שלהם במשביר, אבל הוא נראה לי מקולקציה חדשה או משהו, כי הבקבוק שלו דומה לבקבוק של OPI קצת, וכתוב עליו: xtra lasting. אני נורא אוהבת את הצבע הזה, הוא דואוכרום סגול וכחול, ממש יפה, מספר 221. אני ממליצה בחום!

    השבמחק
  4. תודה על ההמלצה! גם אני ראיתי לאחרונה בקבוקים שונים לאנדראה מילאנו. לצערי כיוון שלמיטב זכרוני ברשימת הרכיבים יש רעלים מהסוג שאני נמנעת מהם, אני לא קונה אותם יותר.

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים