יום שני, 1 בפברואר 2010

ריגושים זולים עם טופ ביוטי



בטופ ביוטי נתקלתי לראשונה לפני כמה חודשים בחנות לקוסמטיקה בהרצליה. זו היתה חנות למוצרי קוסמטיקה זולה, עם מוצרים רבים של ים המלח. מה שמשך אותי להכנס לחנות היה סטנד צבעוני וגדול יחסית של לקים. חברת הלקים שהיתה רשומה על הבקבוק - טופ ביוטי -  לא היתה מוכרת לי. הלקים היו זולים מאד. אני חושבת שבקבוק עלה שם ששה או שבעה ש"ח. המגוון הצבעוני היה מרשים, וניכר היה שהבחירות הצבעוניות שם הן לא סטנדרטיות ואינן עולות בקנה אחד עם סגנון הלקים האחרים שנתקלתי בהם בישראל. קרי - היו שם כחולים, ירוקים, ניאונים, גליטרים וכיו"ב. 
אני זוכרת שהדבר הראשון שעלה לי בראש הוא שזה סתם בזבוז כסף מכיוון שאלו בודאי לקים זולים מאיכות גרועה, ורבים יותר הסיכויים שאזרוק אותם מאשר אשתמש בהם. החלטתי לא לקנות כלום ויצאתי מהחנות. כעבוד זמן מה גיליתי שבארץ יש בחורות כמוני שהן חובבות לקים, ויש להן בלוגים -  ממש כמו הבלוגים מחו"ל שהכרתי.  נדמה לי שהבלוג של ענבל  הוא הבלוג הישראלי הראשון שנתקלתי בו שנתן במה ללקים מסוג זה,  עם סווצ'ים, ביקורות  והכל,  בעקבות כך הבנתי שהכלל Never say never צריך להיות תקף גם כאן. או אז גמלה בלבי ההחלטה לנסות גם לקים כאלה. לא עבר זמן רב ומצאתי את עצמי שוב באותה חנות מתלבטת מול הסטנד הגדול. יצאתי משם עם שני לקים  - האחד בצבע אפרסק והשני ירוק. התלבטתי אם לקחת עוד כמה אבל אמרתי לעצמי שכדאי לי לקחת את שני אלה לנסיון ולחזור לקחת עוד רק עם הנסיון יוכתר בהצלחה. 
האמת היא ששני הלקים האלה היו מונחים להם כאבן שאין לה הופכין בינות ללקים האחרים שלי. לא יצא לי לנסות אותם כי תמיד הגיעה איזו חבילה מחו"ל שנראתה לי יותר אטרקטיבית. אבל היום הגיע הרגע שהחלטתי שאני  מנסה אותם  ויהי מה - ולו רק לצורך צילומים. וכך היה.
הדבר שמיד שמתי לב אליו - למרות מסיכת הפילטר שאני משתמשת בה כשאני מורחת לק - הוא הריח, שהיה חזק ומורגש למרות המסיכה. השתדלתי לא לתת לעובדה זו להפריע לי יותר מדי, אבל היא בכל זאת הפריעה. הרי הריח הוא אינדיקציה לאדים חריפים שנמצאים בפורמולה, ואלו מן הסתם (ולפי רשימת הרכיבים) אינם אדים של קפה מהביל או של המרק המתבשל בבית השכן... טולאן ושות' נמצאים שם, ובכמויות ככל הנראה. לא נעים...
אף על פי כן המשכתי במלאכתי. הפורמולה לא היתה מן המצטיינות. היא היתה סמיכה ונמרחה בצורה לא הכי אחידה, ועם זאת לא בלתי אפשרית. כאשר הצלחתי לעטות על עצמי את מספר השכבות הנדרש כדי להגיע לאטימות שהשביעה את רצוני, אלה התוצאות שקיבלתי:

מס'  88
קרם בצבע אפרסק, ורוד במידה וכתום במידה, שהוא  נחמד בעיני, אבל משהו חסר לי. נראה לי שאני מעדיפה את האפרסק שלי יותר פסטלי/חלבי ויותר מעורבב עם לבן. כאן הצבע הוא כמעט ניוד בתחושה שהוא מעביר
 אבל הוא עדיין צבעוני מדי בכדי להיות ניוד אמיתי.

 

  

 

מס' 210
ללא ספק הפתעה. הירוק ליים הזה ממש הפיל אותי. הוא כל כך עשיר ומלא חיים, עד כדי כך שאני מוצאת שהוא עולה ביופיו על הרבה ירוקים אחרים שעד כה אהבתי והערצתי. בעוד שקודמו האפרסק לא שווה את המאמץ שכרוך במריחה המאתגרת ובריח הנורא, הרי שזה שווה גם שווה!  הירוק הזה מסתמן כדבר הבא מבחינתי.

 

  

 

אם לבלוג הזה יש קוראים שהתנסו בלקים של טופ ביוטי אשמח לשמוע את רשמיהם.

24 תגובות:

  1. הירוק משגע! הוא באמת מיוחד.
    את צודקת לגבי האדים ה"ריחניים" שלהם :-) לא מפליא שאין להם רשיון של משרד הבריאות, אם הם בכלל באמת תוצרת ישראל.
    לבלוג שלי העליתי את התמונות של 101, כחול חי מטאלי שהשאיר מעט עקבות על הציפורניים גם אחרי שהסרתי אותו... אז להבא אשתדל לקנות מהם רק לקים בהירים.

    השבמחק
  2. וואלה. יכול להיות שהם בכלל לא ישראלים. לא חשבתי על זה בכלל. לגבי רשיון של משרד הבריאות אני לא יודעת. מה שכן יש בתחתיתם מדבקה שעליה כתוב "באישור משרד הבריאות". אבל נראה לי שגם בחנות יכולים לשים את המדבקה הזאת, וזה לא בהכרח אומר שיש אישור.
    בקיצור - להשתמש רק אם הצבע ממש מצדיק את זה וגם אז עם מסיכת אב"כ.

    השבמחק
  3. וואו, הירוק! אבל ריח נורא בד"כ = חומרים גרועים. מלחיץ משהו. מה את מתכננת לעשות איתם?

    השבמחק
  4. אין לי מושג. הירוק הוא בלתי רגיל ושווה להתארגן בשבילו עם מסיכת אב"כ. האפרסק זה כבר סיפור אחר, ואני מוכנה לתת לו ללכת...
    אבל כן, את צודקת. די מלחיץ.

    השבמחק
  5. :-) תודה על האזכור - התרגשתי ושמחתי!
    הירוק הזה באמת משגע ושווה את הריח והאיכות המפוקפקת.
    יש לי כמה לקים של טופ ביוטי. היה לי מאוד קשה לבחור כי אכן יש להם מבחר יפה של צבעים מיוחדים. אני כמעט תתרנית בעצם, חוש הריח שלי שואף (חחח) לאפס אז לא שמתי לב לריחות יוצאי דופן במריחת הלק - מה שכן אני מסכימה שהאיכות לא מדהימה.
    מצד שני - לק נשאר עלי מקסימום יום-יומיים, והתחלופה רבה, כשרוב הזמן אני עם לקים איכותיים יותר - אז אם מדי פעם אני שמה לק זול, יפה ומנצנץ - זה לגמרי סבבה מבחינתי.
    עשיתי פוסט על לקים זולים במיוחד שמצאתי בכל מיני חנויות. יש לא מעט צבעים מיוחדים ויפים, ורבים מהלקים גם לא מאכזבים ברמת האיכות. אני לא מזלזלת במחלקות הפיתוח של חברות הקוסמטיקה הגדולות, אבל מאמינה שברוב המקרים 90% מההפרש במחיר הוא בגלל השם והמותג... לק לא אמור להיות מוצר יקר בכל מקרה, אלא אם - כמו בסדרה מסויימת של אסי - יש בהם חלקיקי יהלומים ;-)

    השבמחק
  6. ענבל, גם עלי לק אף פעם לא נשאר יותר מיום , ואין לזה קשר למחירו או לאיכותו (וגם לו הלקים היו עמידים עלי אני ממילא הייתי מחליפה כל יום כי ככה אני). אני חושבת שהמחיר הוא אכן פונקציה של שם ומותג, אבל זה לא תמיד דבר רע. אני מעדיפה לשלם קצת יותר למותג שמייצר לקים עם פחות רכיבים רעילים (free 3), ושהנסיון שלי אומר לי ששם אני אוכל למצוא פורמולה באיכות טובה לפחות ב 70 עד 80 אחוז מהמקרים. עוד יתרון במותג - שהוא יוצא עם קולקציות עונתיות, יש לו קשר לאופנות וטרנדים, וכך הוא שומר על איזשהו קשר עם העולם.
    זה כיף למצוא לק זול שהוא גם יפה, אבל, כמו שנעלולה אמרה, קצת מלחיץ שהוא מריח כמו מפעל רעלים (אולי יש יתרון מסוים בתתרנות). וכאמור, אם הצבע של הלק שווה את זה אני אבלע את הצפרדע (הירוקה כמובן), אבל בשביל צבע שהוא פחות ממדהים, או כזה שאני יכולה למצוא בקלות במקום אחר, אוותר בשמחה.

    השבמחק
  7. אני ניסיתי לק מדהים וזול, חזרתי וקניתי עוד צבעים . וכל בנות המשפחה אחרי.

    השבמחק
  8. "מירב" לק מצויין לכל הלקים במדינה יש ריחות זה לק לא בושם תנסו את לק מס'106 טופ ביוטי אדום מדהים . אתאהבתי

    השבמחק
  9. מגוון כזה כמו לקים של טופ ביוטי עוד לא ראיתי כל יומיים צבע אחר חגיגה ההההההההההההה .

    השבמחק
  10. שמחה שנהנית מטופ ביוטי. הם אכן מגוונים מאד מבחינה צבעונית.

    השבמחק
  11. בונת הציפורניים שלי משתמשת רק בלקים של טופ ביוטי המון צבעים, שיגעון על הציפורן, ממליצה

    השבמחק
  12. אני בונת ציפורניים ואני משתמשת רק בלקים של טופ ביוטי וזה הלקים הכי מהממים ומחזיקים המון זמן על הציפורן וגם מחירים נוחים מאוד !
    כדי לנסות ....

    השבמחק
  13. אבל איפה הלקים הנ"ל נמערים אנ מחפשת לק טופ ביוטי מספר 249

    השבמחק
  14. לא יודעת ספציפית לגבי 249, אבל ישנם מקומות שמחזיקים סטנדים גדולים של טופ ביוטי. אני מכירה מקום כזה במרכז הרצליה ברחוב סוקולוב. מניחה שיש עוד מקומות כאלה אבל לא יודעת לכוון אותך. נסי אולי לשאול בפורום "לקים ועיצוב הציפורניים" בתפוז.

    השבמחק
  15. אני מבינה באיכויות של לקים ושל טופ ביוטי מעולים במיוחד

    השבמחק
  16. יש להם פה ושם צבעים נחמדים, אבל שום דבר באיכות שלהם לא מעולה באמת. הרעלנים שהם מכילים גם הם לא אטרקטיביים במיוחד...

    השבמחק
  17. אני משתמשת רק עם לקים של טופ ביוטי !!! שיק סתם מגיעילים ואת מהתגובה מעליייי שתביני בלקים תגיבייי

    השבמחק
  18. אני בעלת הבלוג, ואני גם המגיבה מעלייך. אני אולי לא מבינה כמוך בלקים אבל יודעת לקרוא את רשימת הרכיבים שעל הבקבוק - ויש שם חומרים המוכרים למדע כרעילים. בתור מי שמשתמשת בהרבה מאוד לקים אני יכולה לומר ללא היסוס שהאיכות שלהם נמוכה למדי. ובבקשה אל תגידי לי איך להגיב ומתי.

    השבמחק
  19. אני סוכן של מוצרים לציפורניים ולקים טופ ביוטי 050-7781760 http://gold-cosmetic.co.il

    השבמחק
  20. אני משתמשת הרבה בלקים שלהם,כי יש להם מגוון רחב מאוד של גוונים.הם באמת רעילים ככל הנראה,ואני ממליצה לפני כן למרוח לק שקוף או מחזק ציפורניים מחברה איכותית לפני כן,שלא יקרה שציפורנייך יפגעו.

    השבמחק
  21. לא ידוע לי על נזק לציפורן כתוצאה משימוש בלקים רעילים. הסכנה היא בשאיפתם של האדים לריאות ובחשיפת רקמות גופך לרעלנים שחלקם נחשבים למסרטנים.

    השבמחק
  22. מישהי יכולה לתת ביקורת על הלקים DALIA

    השבמחק
  23. יש לי 19 לקים של טופ ביוטי וכולם יפים וססגוניים מאוד אני אוהבת אותם הריח אמנם חזק [מאאדדד] ולא נעים אבל בדקתי אותם על ציפורניים רגילות ועל מלאכותיות [אני לא מדביקה יש לי גם אצבע מלאכותית] וגם על המלאכותיות הוא בא יפה והוא גם טוב לחותמות לק [הוא סמיך]
    אני ממליצה על גוונים:

    285-סגול
    292-סוג של כחול טוקריז
    273-כחול לילה נוצץ
    290-כתום [דומה לגוף] זוהר

    ולשמחתי הבקבוקונים לא כאלה שבירים :)

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים