יום שלישי, 2 בפברואר 2010

ירוקים - חלק א'

בעידן ההתחממות הגלובלית שבה שינויי אקלים ואסונות טבע נגרמים כתוצאה מפליטת גזי חממה, מרבים לדבר על הצבע הירוק כאנטיתזה לכל הרעות החולות שפוקדות אותנו. הירוק מסמל את הטבע, העצים, היערות. "ירוקים" הם כינוי לאנשים שאכפת להם מאיכות הסביבה. משתמשים היום במושגים כמו משק בית ירוק, מוצרי צריכה ירוקים, ואפילו חשיבה ירוקה.  בתחום הלקים, לעומת זאת, אני לא מכירה צבע כל כך שנוי במחלוקת, כל כך מרגיז, שמעורר כל כך הרבה הסתייגויות ותגובות של אנטי אצל כל כך הרבה אנשים. בשעה שאני לא רואה שום דבר טבעי בלק אדום, ורוד או בורגונדי, אנשים שיצא לי להתקל בהם מייחסים ללק הירוק את כל המלאכותיות הדוחה, הלא טבעית והדקדנטית שבמוצרי הצריכה הקוסמטיים. כלומר, אדום זה טבעי (אולי מזכיר להם דם שנשפך?)  וירוק לא. אבל ממש ממש לא. 
אין לי תשובות לשאלה מדוע זה ככה. מה שכן יש לי - ובשפע - זה סווצ'ים של לקים ירוקים. 

Nubar Earth הוא ירוק עם בסיס כחול חזק מאד ועם שימר עדין מקולקציית  Going Green של Nubar
 פורמולה מושלמת. נמרח כמו חמאה

 

  
 


Zoya Irene  - ירוק דשא כהה (תמונות השמש מראות אותו בהיר ממה שהוא) עם שימר מוזהב. מקולקציית Utopia של חורף 2007/2008


 
















Zoya Midori הוא ירוק תפוח עם שימר מוזהב מקולקציית Ooh La La של קיץ 2009

 

 
















המשך יבוא...

3 תגובות:

  1. שניהם מקסימים. מחכה לחלק ב'!

    השבמחק
  2. אהמממ.. התכוונתי שלושתם. (למה אין אייקון של טמבל?)

    השבמחק
  3. אין צורך באייקון של טמבל. כשהסתכלתי עכשיו שוב בתמונות שני הלקים של זויה אכן נראים די דומים. במציאות הם לא כל כך דומים.
    שמחה שאהבת. חלק ב' יבוא בקרוב!

    השבמחק

הפוסטים הנצפים ביותר בכל הזמנים